Ne eden, kar dva nova BMW-ja, ki obetata veliko za še kar ugodno ceno – BMW R12 nineT in R12!

You are currently viewing Ne eden, kar dva nova BMW-ja, ki obetata veliko za še kar ugodno ceno – BMW R12 nineT in R12!

Nova BMW R 12 nineT in R 12 sta sveža motocikla za ljubitelje neo retro klasike. Roadster je namenjen za dinamično vožnjo po podeželskih cestah in klasični cruiser za sproščeno vožnjo brez hitenja. Višina sedeža je ugodna in znaša 795 mm, motocikel ni težak in tehta 220 kilogramov, kar ob 109 KM obeta povsem dovolj zmogljivosti za uživanje na ovinkih. Cene se začnejo pri 14.990 evrih za R12 in 17.600 evrih za R12 nineT.

“Z novim BMW R 12 nineT kot klasičnim roadsterjem in R 12 kot klasičnim križancem nemoteno nadaljujemo to, kar smo začeli leta 2013 z modelom R nineT. Zlasti zaradi novega koncepta okvirja smo dosegli še bolj klasičen in purističen dizajn.  Zračno/oljno hlajeni bokserski motor z novim airboxom, ki ima korenine v legendarnem športnem bokserju modela HP 2 Sport iz leta 2007, zagotavlja samozavesten pogon. S svojimi štirimi radialno razporejenimi ventili je ena od absolutnih ikon BMW-jevih motorjev.” Je novinca opisal Josef Miritsch, vodja serije zračno hlajenih bokserjev BMW Motorrad.

Z modelom R nineT (o katerem smo pri Motoavantura.si že pisali) je BMW Motorrad leta 2013 predstavil več kot le roadster izdelanega v klasičnem slogu.  Že od samega začetka je združeval klasično zasnovo motocikla in sodobno tehnologijo z visoko kakovostjo izdelave in raznolikimi možnostmi prilagajanja. Kmalu zatem je bil R nineT obogaten s privlačnimi izpeljankami, s čimer je nastala celotna družina modelov za svet BMW Motorrad Heritage.

Velika svoboda izbire pri oblikovanju, raznolikosti modelov in prilagajanju.

Pristen značaj bokserskega motorja in oblikovalski jezik tradicionalnih obdobij motociklov z inovativno tehnologijo in modularnim konceptom ponuja največje možnosti prilagajanja in to je ena od velikih prednosti teh dveh modelov. V bistvu sta lahko za nekoga z nekaj dobrimi idejami in znanjem potrebnim za predelave kot slikarsko platno. Zmanjšanje na tiste zares bistvene elemente in pozornost do podrobnosti sta bili ključni prednostni nalogi pri razvoju zasnove, kar je privedlo klasičnega in privlačnega motocikla.

Avtentičen in močan bokserski motor s preoblikovanim zračnikom in zadnjim izpuhom z dvojnim pretokom.

Dvovaljni bokserski motor in uporaba kardana sta že 100 let sinonim za motorna kolesa BMW. V skladu s to dediščino sta nova modela BMW R 12 nineT in R 12, predstavljena v jubilejnem letu “100 let BMW Motorrad”, po nedavni predstavitvi novega BMW R 1300 GS pa še dodatno poudarjata to značilno konfiguracijo pogonskega sklopa. Zračno/oljno hlajeni bokserski motor s prostornino 1.170 cm3, ki ga že poznamo iz številnih modelov BMW Motorrad, zagotavlja dovolj moči za dinamično vožnjo z 80 kW (109 KM) pri 7.000 vrtljajih na minuto v motorju R 12 nineT in 70 kW (95 KM) pri 6.500 vrtljajih na minuto v motorju R 12.

Levo je nameščen izpušni sistem “Twin Pipe” z dvema zadnjima dušilcema z obliko obrnjenega stožca in zadovoljuje tako želje po klasično oblikovanem, športnem roadsterju kot tudi po potovalniku.

Tu si lahko ogledate test izredno zanimivega motocikle iz družine BMW Heritage – BMW R nineT Scrambler.

Poudarki novega BMW R 12 nineT in R 12:

– Klasična, puristična zasnova roadsterja in križanca.

– Močan 2-valjni bokserski motor z zračnim/oljnim hlajenjem.

– Izdelava z veliko pozornostjo do podrobnosti.

– Zasnovan za prilagoditev po meri.

– R 12 nineT z 80 kW (109 KM) pri 7.000 vrt/min in 115 Nm pri 6.500 vrt/min.

– R 12 s 70 kW (95 KM) pri 6.500 vrt/min in 110 Nm pri 6.000 vrt/min.

– Izpušni sistem na levi strani z dvojnim dušilcem zvoka in stožčastimi zaključki.

– Nov airbox, ki je zdaj vgrajen pod sedežem.

– Enodelni cevasti prostorski okvir z vijačenim zadnjim okvirjem.

– Teleskopske vilice spredaj obrnjene navzdol in nihajna roka Paralever z zadnjim vzmetnim vzvodom, ki je zdaj nameščen pod kotom s spremenjenim blaženjem, odvisnim od poti. Spletna stran .

Teleskopske vilice USD so pri modelu R 12 nineT popolnoma nastavljive.

– Radialno nameščeni 4-batni zavorni čeljusti monoblok, jeklene upogljive zavorne cevi in plavajoči 310 mm zavorni kolut.

– Zmogljiv zavorni sistem v povezavi z BMW Motorrad ABS Pro za varno zaviranje tudi v zavojih.

– Možnosti prilagajanja po meri, ki so na voljo z originalno dodatno opremo BMW Motorrad, znano po svoji vrhunski kakovosti.

– Standardni načini vožnje “Rain”, “Road” in “Dynamic” pri modelu R 12 nineT ter “Roll” in “Rock” pri modelu R 12.

– Serijska sistema DTC (dinamični nadzor proti zdrsu pogonskega kolesa).

– Novi klasični okrogli instrumenti ter USB-C in 12-voltna vtičnica. Digitalni prikazovalnik je na voljo kot dodatna oprema ex works.

– Zmogljive svetlobne enote LED kot standardna oprema in prilagodljivi žarometi Headlight Pro kot dodatna oprema.

– Keyless vožnja (brez uporabe ključa) je standardna.

– Prilagojena ponudba dodatne opreme za prilagoditev ex works, ki je na voljo z originalno dodatno opremo BMW Motorrad, znano po svoji vrhunski kakovosti.

This Post Has One Comment

Comments are closed.