Ko se veliki odločijo, da gredo na ”štrom” potem jih bo težko ustaviti. Kot strela z jasnega je udarila novica, da legendarna znamka Can-Am, ki je v sedemdesetih letih osvajala zmage v motokrosu zopet razvija linijo motociklov, ki bodo na voljo konec konec naslednjega poletja kot modelno leto 2024. Ali lahko pričakujemo tudi bolj tekmovalni stroj na baterije? Can-Am, ki ga danes poznamo predvsem po štirikolesnikih in side-by side vozilih je nekoč dejansko za nekaj časa predstavljali močno znamko tudi na dveh kolesih, saj so v sezoni 1974 osvojili prva tri mesta v ameriškem motokrosu in nato še slavili v superkrosu.
Kot kaže se Can-Am vrača h koreninam! Na nedavni konferenci, kjer so predstavili novosti za novo sezono (program za teren, sneg in vodo) so kot desert na koncu pokazali še študijo dveh motornih koles. Gre za cestni – naked motocikel in potovalno terenski stroj (predvidoma) na 21 in 18 palčnih kolesih, ki pa bosta popolnoma električna. Ob 50. obletnici priljubljene blagovne znamke Can-Am, bo podjetje predstavilo novo linijo električnih dvokolesnih motorjev v cestni in cestno-terenski verziji, ki ju poganja elektromotor Rotax, ki je sicer glavni dobavitelj vseh dvo in štiritaktnih pogonskih agregatov tega kanadskega proizvajalca. Po slikah sodeč gre za motocikla, ki bosta predstavljala vstopni segment, ki je sicer primerljiv s 125 in 300 ali 400 kubičnimi motocikli z motorji na notranje zgorevanje.
Peter Kavčič, Foto: Can-Am