Popolnoma novi CF Moto 800NK združuje drzen dizajn in zmogljivost, ki se odlično prepletata s tehnologijo in inovacijami, ki jih sicer poznamo pri tehnološko najbližjem stroju KTM Duke 790. Še zelo svež je spomin na test potovalnega enduro modela 800 MT Touring, ki me je prepričal v to, da ta Kitajski proizvajalec, ki oskrbuje s pogonskimi agregati tudi motocikle evropskega porekla ve kaj dela.
Test si lahko ogledate na Youtube kanalu Motoavantura.si
Ko pa pogledamo ta, novi, oziroma kar povsem novi športni model brez oklepa je jasno, da združuje eleganten, a agresiven in sodoben videz, ki ga dopolnjujejo mišičast in energičen 15-litrski rezervoar za gorivo ter inovativne zaščite hladilnika, ki harmonično prispevajo k športnemu videzu. Je drugačen, prepoznaven in tudi všečen.
CF Moto 800NK, ki je prvi ”naked” te hiše v zgornjem srednjem motociklističnem razredu je morda videti minimalističen, vendar so njegove linije in ergonomske oblike izjemno edinstvene, saj se iz agresivnega, športnega položaja pri vožnji spremeni v bolj udobnega in primernega za vsakodnevno uporabo.
Višina sedeža je 795 mm, z opcijskim sedežem pa se lahko dvigne na 830 mm za tiste, ki želijo bolj športno in dinamično rešitev.
Žarometi FULL LED s svojo značilno in inovativno obliko, ki jo samo pri modelu #800nkadvanced dopolnjujeta dva svetleča vložka na krmilu, ki se prižgeta ob vklopu ustreznih smernikov, opozorila za nevarnost, ki spreminjata barvo med 16 različnimi barvami, ki jih lahko uporabnik izbere neposredno v nastavitvah zaslona in ki spreminjajo barvo tudi glede na izbrani način vožnje; osvetlitev krmila in nočni način “Follow me home”, ki se izklopita 10 sekund po izklopu vžiga, sta še ena zanimiva dodatka
Motor in zmogljivost
Motor, gre za vrstni dvovaljnik je seveda srce modela 800NK in obeta dobre zmogljivosti v svojem razredu. Agregat DOHC proizvede 70 kW (95,2 KM) pri 9.250 vrtljajih na minuto, največji navor pa znaša 79 Nm pri 8.000 vrtljajih na minuto. To je povsem dovolj za zabavno in dinamično vožnjo.
CF moto za model 800NK obljublja največjo hitrost 220 km/h; dvojna izravnalna gred pa zagotavlja optimalno dušenje vibracij, medtem ko ročična gred z 285-stopinjskim časovnim razporedom daje značilen zvok. Z zanimivo pozicijo zračnega filtra pod zadnjim sedežem omogoča lažje vzdrževanje.
Za natančno vodenje bo skrbel cevasti okvir iz krom-molibdenove zlitine jekla, pri čemer je motor del njegove konstrukcijske funkcije. Masa motocikla znaša 175 kg, dimenzije pa so naslednje: 2.146 x 818 x 1.137 mm in 1.465 mm medosne razdalje.
Kar zadeva okretnost ne bi smelo biti presenečenj. Modna 17-palčna platišča iz lahke zlitine zmanjšujejo nevzmetene mase #mota in so opremljena z radialnimi športnimi pnevmatikami MAXXIS Supermaxx ST2 velikosti 120/70 ZR17 spredaj in 180/55 ZR17 zadaj.
CFMOTO 800NK je opremljen z zavornim sistemom J.JUAN z dvema 320-milimetrskima diskoma spredaj s 4-batnimi radialnimi zavornimi čeljustmi in enim 260-milimetrskim diskom zadaj, ki ga nadzoruje dvokanalni sistem BOSCH ABS. Prestavljanje med prestavami je dobro obvladljivo zaradi drsne sklopke CF-SC, pri različici #800nkadvanced pa zabavo in učinkovitost še poveča sistem Quick Shift.
Cena 8.290 evrov pri CFmoto.si
Peter Kavčič
Foto: CF Moto