DesertX Rally je najnovejša izvedba doslej najbolj terenskega motocikla Ducati. To je motocikel s katerim je Ducati zapeljal na teren s klasično enduro dimenzijo koles – spredaj 21 in zadaj 18 palcev. Sedaj so šli še korak dlje na področje, ki ga je v zadnjem desetletju uspešno obvladoval KTM, resnejše rezultate pa sta požela tudi Honda in Yamaha.
Nekdo bo rekel nič posebnega, pri Motoavantura.si pa pravimo, da je to napoved resnejšega vstopa v terenski motociklizem! Zelo kmalu bomo videli (po napovedih dobro obveščenih italijanskih medijev blizu Ducatiju) velik 700 kubični enovaljni supermoto in morda celo enduro motocikel Ducati, še večje presenečenje pa menda prihaja kmalu za tem, ko naj bi se na štartni rampi svetovnega prvenstva v motokrosu pojavila še ena znamka, ki je prepoznavna po rdeči barvi. Da, Ducati naj bi vstopil v svet motokrosa in endura.
Ampak lepo po vrsti najprej je tu DesertX Rally! Ta je namenjen avanturističnim motoristom, ki ljubijo zahtevna potovanja in relije. Slednji so vedno bolj priljubljeni med amaterji željnimi avanture ob adrenalinu, ki ga prinesejo dirke.
Edinstven in prepoznaven slog zaradi visokega sprednjega blatnika in opreme za terensko vožnjo, kot so sprednje vzmetenje z zaprto kartušo in močnejša kolesa za najbolj ekstremne terenske vožnje.
DesertX, kot ga vidite na slikah je že nastopil na dirki Erzbergrodeo, kjer ga je vozil petkratni svetovni prvak v enduru Antoine Meo. Najbolj terenski Ducati doslej prihaja v prodajne salone od januarja 2024. Cena: 22.790 evrov!
Motor in elektronika
DesertX Rally poganja dvovaljnik Testastretta 11° s prostornino 937 cm3. Največja moč znaša 110 KM pri 9.250 vrtljajih na minuto in največji navor 92 Nm pri 6.500 vrtljajih na minuto. Ta motor, za katerega je značilno zvezno in obvladljivo podajanje moči za premagovanje vseh poti, je bil optimiziran za terensko vožnjo zahvaljujoč namenskemu razmerju menjalnika ter posebnim strategijam in umeritvam elektronskih sistemov.
Elektronika ponuja: Šest načinov vožnje DesertX Rally (Sport, Touring, Urban, Wet, Enduro, Rally) ima sisteme Cornering ABS, Ducati Traction Control (DTC) in Ducati Wheelie Control (DWC). Ob tem je potrebno poudariti, daj je elektronika ponovno umerjena glede na novo vzmetenje za zahtevnejšo terensko uporabo.
Elektronske funkcije modela DesertX Rally se upravljajo prek navpično usmerjenega 5-palčnega barvnega zaslona TFT visoke ločljivosti, ki je postavljen tako, da zagotavlja optimalno vidljivost tudi med vožnjo stoje. Ta zaslon je zasnovan za integracijo z multimedijskim sistemom Ducati, ki omogoča priključitev pametnega telefona, s čimer se aktivirajo nove funkcije, kot so upravljanje glasbe, upravljanje klicev in navigacija Turn by Turn* (opcijsko) z usmerjanjem na cesto neposredno na armaturni plošči. Poleg tega je pri modelu DesertX Rally serijsko na voljo tudi Utility Bar za namestitev satelitske navigacije.
Servisni intervali za DesertX Rally so vsakih 15.000 km ali 24 mesecev, vsakih 30.000 km pa je treba preveriti zračnost ventilov. DesertX Rally bo na voljo tudi v različici s 35 KW za imetnike vozniškega dovoljenja A2.
DesertX Rally – tehnične značilnosti:
Motor Testastretta 11° 937 cm3 s 110 KM pri 9.250 vrt/min in 92 Nm pri 6.500 vrt/min
Cevni jekleni r okvir z dvostransko nihajno roko iz litega aluminija
Prostornina rezervoarja 21 litrov
Visok sprednji blatnik
Platišča dimenzije 21″ x 2,15″ in 18″ x 4″, z naperami iz ogljikovega jekla in visoko trdnostnimi platišči Takasago Excel
Pnevmatike Pirelli Scorpion Rally STR velikosti 90/90-21 spredaj in 150/70 R18 zadaj (alternativno: Pirelli Scorpion Rally, Pirelli Scorpion Trail II) z uporabo zračnice
Zaprte kartušne vilice KYB Ø 48 mm, 250 mm hoda, nastavljiva kompresija in odboj, obdelava Kashima Coating na ceveh vilic in DLC na drsnikih
Objemke vilic, izdelane iz masivnega materiala
Amortizer KYB s 46 mm batom, 240 mm hoda, nastavljiv v kompresiji pri visokih in nizkih hitrostih, v odboju in prednapetosti
Oddaljenost motorja od tal 280 mm
Nastavljiv Öhlinsov blažilnik krmila, pritrjen na krmilo
6 prilagodljivih načinov vožnje (športni, potovalni, mestni, mokri, enduro, rally)
4 načini moči na 3 stopnjah moči
ABS Cornering Bosch, nastavljiv na 3 stopnjah
Ducati Traction Control, nastavljiv na 8 stopnjah
Ducati Wheelie Control
Nadzor zaviranja motorja
Ducatijev tempomat
5-palčni barvni TFT instrumentarij s podporo za aplikacije Ducati Link in navigacijo po zavojih
Ducati Quick Shift Up & Down (DQS)
Celoten sistem osvetlitve LED
Posebna barva Iron Giant *
Nastavljivi zavorni in prestavni pedali, izdelani iz masivnega jekla
Pingback: Test - Ducati Desert X Rally - Dakarsko izročilo