Več kot 100 konjev na terenu pomeni nekaj takšnega kot prek 200 konjev na asfaltu. Če odklopimo elektroniko zadnje kolo poplesuje v čisto vsaki prestavi! Ta Ducati prinaša povsem novo dimenzijo vožnje za znamko, ki se je doslej dokazovala predvsem na asfaltnih podlagah.
DesertX Rally je najnovejša izvedba doslej najbolj terenskega motocikla Ducati. To je potovalni enduro motocikel s katerim je Ducati zapeljal na teren s klasično enduro dimenzijo koles – spredaj 21 in zadaj 18 palcev. S to izvedbo, ki je bistveno izboljšana na področju vzmetenja in uporabnosti na terenu pa omogočajo še več v najbolj zahtevnih pogojih.
Motor, ki izhaja iz cestnega programa ima ogromno moči za terensko vožnjo!
DesertX Rally poganja dvovaljnik Testastretta 11° s prostornino 937 cm3. Največja moč znaša 110 KM pri 9.250 vrtljajih na minuto in največji navor 92 Nm pri 6.500 vrtljajih na minuto. Ta motor, za katerega je značilno zvezno in obvladljivo podajanje moči za premagovanje vseh poti, je bil optimiziran za terensko vožnjo zahvaljujoč namenskemu razmerju menjalnika ter posebnim strategijam in umeritvam elektronskih sistemov. Kljub temu, da ima osupljive podatke pa v praksi to pomeni, da je lahko moči tudi preveč. Kajti na terfenu redko najdemo tako idealno podlago, tako hitre makadame, da bi ta stroj pognali do meja s povsem odprtim plinom. Kajti ko na podlagi, ki ni asfalt presežeš hitrosti nad 130 km/h, je to povsem nova dimenzija. Ob teži, ki presega 200 kilogramov predstavlja največji izziv učinkovito ustavljanje – oziroma zaviranje. Druga stvar pa je vzmetenje. Čeprav se vzmetenje KYB odlično izkaže je potrebna pazljivost pri tako visokih hitrostih saj masa naredi svoje, ko s tako visoko hitrostjo zapelješ prek grbin.
Vrhunska elektronika dopušča postopnost spoznavanja z mejo oprijema na terenu.
Elektronika ponuja: Šest načinov vožnje DesertX Rally (Sport, Touring, Urban, Wet, Enduro, Rally) ima sisteme Cornering ABS, Ducati Traction Control (DTC) in Ducati Wheelie Control (DWC). Ob tem je potrebno poudariti, daj je elektronika ponovno umerjena glede na novo vzmetenje za zahtevnejšo terensko uporabo.
Elektronske funkcije modela DesertX Rally se upravljajo prek navpično usmerjenega 5-palčnega barvnega zaslona TFT visoke ločljivosti, ki je postavljen tako, da zagotavlja optimalno vidljivost tudi med vožnjo stoje. Ta zaslon je zasnovan za integracijo z multimedijskim sistemom Ducati, ki omogoča priključitev pametnega telefona, s čimer se aktivirajo nove funkcije, kot so upravljanje glasbe, upravljanje klicev in navigacija Turn by Turn* (opcijsko) z usmerjanjem na cesto neposredno na armaturni plošči. Poleg tega je pri modelu DesertX Rally serijsko na voljo tudi Utility Bar za namestitev satelitske navigacije.
Servisni intervali za DesertX Rally so vsakih 15.000 km ali 24 mesecev, vsakih 30.000 km pa je treba preveriti zračnost ventilov. DesertX Rally bo na voljo tudi v različici s 35 KW za imetnike vozniškega dovoljenja A2.
Pri Motoavantura.si pravimo, da je to prva napoved resnejšega vstopa v terenski motociklizem s strani Ducatija in jih bomo kmalu srečali na kateri od puščavskih rally dirk! Morda Africa Eco Race konec leta? #ducatidesertx #DesertXrally #ducati #motoavantura #motoavanturasi #mototest #testmotorja #motorcycle #motovlog #maroko #rallyraid
Več tehničnih podrobnosti o modelu Desert X Rally najdete na tej povezavi…
Tu si lahko ogledate test osnovnega modela DesertX:
Oprema na testu: Rev’It Dirt series jakna, hlače in rokavice https://www.revitsport.com/us_en/men/…
Čelada: ScorpionEXO VX-16 AIR https://scorpionsports.eu/en/casque_c…
Škornji: TCX COMP EVO2 https://www.tcxboots.com/si/en/off-ro…
Foto: Janez Mandeljc