Ducati Monster 2026 – legendarni “naked” v novi preobleki

Novi Monster je bolj prijazen do nižje raslih motoristov in motoristk.

Ducati Monster 2026 prihaja kot peta generacija ene najbolj prepoznavnih motociklističnih ikon. Novi model iz Borga Panigale združuje klasični značaj in sodobno tehnologijo, s čimer Ducati znova dokazuje, da zna ustvariti motocikel, ki navduši tako izkušene voznike kot začetnike.

Ikona, ki je ustvarila razred italijanskih “naked” motociklov

Monster 900 ikona oblikovanja

Prvi Ducati Monster je leta 1992 na sejmu v Kölnu spremenil pravila igre. Ustvaril je razred naked športnih motociklov, ki je bil dostopen vsem in postal sinonim za preprost, a zmogljiv motocikel z dušo. Žal danes pogrešamo tisti osnovni model s 600 kubičnim motorjem, a vseeno, od takrat Monster ni izgubil svoje identitete, čeprav je izgubil svojo značilno okroglo luč – z leti in novimi zahtevami je postal še bolj dovršen, a vedno ohranil surovo pristnost.

Dizajn, ki ne skriva mišic

Novi Monster 2026 združuje klasične obline z ostrimi, sodobnimi linijami. Prepoznaven rezervoar v obliki bizonovega hrbta, kratek rep in enodelen sedež ostajajo, a tokrat v še bolj kompaktni in aerodinamični obliki. Spredaj izstopa LED žaromet z dvojno “C” obliko, značilno za sodobne Ducatijeve naked modele. Sedež je nižji in ožji (815 mm), kar omogoča lažje obvladovanje in več udobja tudi v mestu in se ga bodo razveselili tudi tisti nekoliko nižje rasti.

Srce pošasti: novi Ducati V2 z IVT tehnologijo

Poganja ga novi V2 motor z manj moči a boljšim navorom in nižjo maso

Pod elegantnim videzom bije srce – popolnoma novi V2 motor z IVT sistemom (Intake Variable Timing), ki ga že poznamo iz modelov Panigale V2, Streetfighter V2 inb nMTS V2. Motor prinaša 111 KM pri 9.000 vrt/min in več kot 80 % navora v območju med 4.000 in 10.000 vrt/min. Poleg moči in uglajenosti prinaša dobro novico še z rekordnimi servisnimi intervali 45.000 km, kar pomeni manj skrbi in več vožnje. Novi V2 motor je kar za 5,9 kg lažji od prejšnjega Testastretta motorja.

Lahek, natančen, odziven

Monster 2026 uporablja monocoque okvir iz Ducatijevih športnih modelov, dvostransko nihajko in zadnji podokvir iz tehnopolimera in jeklene mreže. Celoten motocikel tehta le 175 kg s praznim rezervoarjem, kar zagotavlja lahkotnop vodljivost in okretnost. Za brezkompromisen oprijem in stabilnost skrbijo Showa vzmetenje, Brembo zavore ter Pirelli Diablo Rosso IV pnevmatike.

Elektronika, ki misli namesto vas

Štirje Riding Mode načini omogočajo hitro prilagajanje motorja različnim razmeram, podprti s 6-osno IMU enoto in sistemi DTC, DWC, EBC ter Cornering ABS. Voznik vse nadzoruje prek 5-palčnega TFT zaslona in novega joystick upravljalnika, združljivega z Ducati Multimedia System in navigacijo.

MOTOAVANTURA test aktualnega modela

Na voljo že februarja 2026

Ducati Monster 2026 bo prišel v prodajo februarja 2026 v barvah Ducati Red in Iceberg White, tudi v različici Monster+ z dodatnim pokrovom sedeža. Na voljo bo tudi 35 kW izvedba za motoriste z izpitom A2. Cena pri Ducati.si še ni znana.