Ducati Monster SP – kdo gre do komolcev?

You are currently viewing Ducati Monster SP – kdo gre do komolcev?

Ducati Monster SP letnik 2023 bo primeren tudi za na dirkališče za zelo resno športno vožnjo. Osnova je tako ali tako dobra, gre za Monster, ki so ga predstavili jeseni 2021 in ima nov, vodno hlajen motor.  Model SP je zboljšan z vzmetenjem Öhlins, vrhunskimi zavorami Brembo Stylema, nadgrajeno elektroniko, posebno barvno shemo in nekaterimi drugimi posebnimi deli tern tako predstavlja bolj športno plat kultne družine Monster.

V srcu modela Monster SP seveda najdemo enak 937-kubični motor Testastretta 11° kot pri osnovnem modelu, ki zmore 111 KM in 93 Nm navora. Pogonski sklop ostaja večinoma nespremenjen, izjema je le oblika izpuha Termignioni, ki krasi model SP.

Najbolj očitna razlika se kaže v novih namenskih barvah modela Monster SP, ki vključujejo tri različne odtenke rdeče barve, pomešane s sijajno črno, in rdečim sedežem.

Nekaj je tudi odtenkov rumene in zlate barve, ki razkrivata ključni novi del modela Monster SP –  njegovo vzmetenje. Pod to so se podpisali švedski specialisti Öhlins in vključuje obrnjene 43-milimetrske vilice NIX30 in enojni blažilnik monoshock. Vzmetenje je seveda popolnoma nastavljivo. Za varnost skrbi tudi blažilnik krmila.

Ducatijeve nadgradnje segajo do zavornega sistema, kjer se radialne čeljusti M4.32 iz osnovnega modela Monster umaknejo najnovejšim Brembovim kronskim draguljem Stylema. Po Ducatijevih podatkih je masa modela Monster SP za 2 kg manjša od mase standardnega modela in znaša 186 kg pripravljenega za vožnjo. Te prednosti so posledica lažjih delov, kot so zavorne čeljusti in izpuh, ter nove litijeve baterije.

Model Monster SP 2023 je zasnovan in opremljen za bolj športno vožnjo, tako na cesti kot na dirkališču, zato bo prihranek skoraj 1 kg na prednjem kolesu zagotovo poskrbel za ostrejše in lažje krmiljenje.

Na oddelku elektronike so spremeni le malo stvari, saj je Ducati v prvi vrsti zelo dobro opravil delo že v prvo. Komplet vključuje nadzor zdrsa zadnjega kolesa, cornering ABS, sistem za preprečevanje vožnej po zadnjem kolesu, štartni sistem za maksimalni pospešek z mesta in tri načine vožnje ter s tem ponuja dovolj nastavitev za vsak, še tako specifičen okus.

Peter Kavčič

Foto: Ducati

This Post Has One Comment

Comments are closed.