Ekipa Seat MÓ se je na mednarodnem dirkališču Zuera v Zaragozi uspešno spopadla z največjim izzivom doslej. Električni prototip, ki je v zaključni fazi razvoja – Seat MÓ 125 Performance je po več kot letu dni razvoja in testiranja uspel v 48 zaporednih urah podreti dva naslova Guinnessovih svetovnih rekordov™
Mestni e-skuter je mestne ulice zamenjal za dirkališče, da bi preizkusil svojo zmogljivost in kakovost med ekstremnim testom vzdržljivosti – dva zaporedna dneva vožnje, da bi ugotovil, koliko kilometrov lahko prevozi v 24 urah v dveh različnih formatih: štafetno in samostojno. Rezultat: 2.588 kilometrov v 48 urah, kar je približno enako razdalji med Barcelono in Helsinki (Finska) v ravni črti. Ta novi model bo javnosti predstavljen 8. novembra na sejmu motociklov EICMA v Milanu. Seat MÓ 125 Performance je dosegel dva naslova Guinnessovih rekordov™, ko je v 48 zaporednih urah prevozil več kot 2.500 km
Podvojitev rekorda
Seat MÓ 125 Performance je podrl rekord v 24-urnem štafetnem testu. Prevozil je 1.430,558 kilometra, kar je več kot dvakrat daljša razdalja od prejšnjega rekorda Guinness World Records™. Pet izkušenih vzdržljivostnih voznikov je izmenično dirkalo po približno 50 minut do menjave voznika in baterije. Člani štafetne ekipe, ki so se udeležili izziva, so bili Ivo Viscasillas, ki je tudi član oddelka za kompletna vozila v oddelku za raziskave in razvoj družbe Seat S.A., novinarka Judit Florensa ter dirkači Cristian Marín, Miquel Viñola in Jordi Gené.
Naslednjih 24 ur samostojno vožnjo
Za italijanskega novinarja Valerija Bonija, ki je vozil isto vozilo Seat MÓ 125 Performance kot pri štafetnem rekordu, to ni bilo prvič, da je dirkal 24 ur, da bi dosegel certifikat Guinness World Records™, vendar je to prvič storil z električnim vozilom. Po 24 urah samostojne vožnje, s kratkimi postanki za menjavo baterij malo več kot vsako uro in občasnimi 40-minutnimi odmori, je prevozil 1 158,72 kilometra. Ko je Boni prvič preizkusil skuter, je vedel, da ima z Seat MÓ 125 Performance možnost podreti individualni rekord, in točno tako se je tudi zgodilo. Ko je končal, je lahko o njegovi zmogljivosti na stezi povedal le, da je bila “preprosto popolna”.
Zaradi strogih smernic za postavitev ali preseganje naziva Guinness World Records™ certificiranje ni lahka naloga. Zato je pridobitev dveh v samo 48 urah podvig, ki ga lahko doseže le malokdo. Za to je bilo potrebnih veliko priprav, odlično timsko delo in tesno sodelovanje s partnerji in podjetji, kot so Öhlins, Andreani, Shad, Galfer, Blunik in mednarodno dirkališče Zuera.
Peter Kavčič
Foto: Seat