Od predstavitve leta 2019 je Yamaha Ténéré 700 postal eden najbolje prodajanih Yamahinih modelov, predvsem pa je zavladal nišnemu segmentu srednjega razreda potovalnih enduro motociklov. Poleg zanimivega modela namenjenega puščavskim potovanjem o katerem smo pisalu na tej povezavi…je ta model namenjen ekstremnim enduro voznikom.
Z zanesljivim ali bolje rečeno preizkušenim dvovaljnim 690-kubičnim agregatom CP2 z visokim navorom in vsestranskim okvirjem ter dovolj zmogljivim vzmetenjem je Ténéré najuspešnejše motorno kolo v svojem razredu.
Ténéré 700 Extreme – brezkompromisen terenski motocikel
Ime motocikla pove vse – to je brezkompromisen terenski motocikel s sistemom vzmetenja z dolgim hodom in široko paleto posebnih komponent okvirja, ki so zasnovane tako, da še dodatno izboljšajo njegovo uporabo na vseh terenih.
Za boj z zahtevnimi tereni ima Ténéré 700 Extreme vrhunske, popolnoma nastavljive sisteme vzmetenja KYB z 20 mm daljšim hodom spredaj in zadaj (v primerjavi z modelom Ténéré 700). Za gladko delovanje sprednjega vzmetenja so vilice obdelane s trpežnim premazom Kashima, ki pomaga odpraviti statično trenje pri nižjih hitrostih – zlato obarvana notranja cev vilice pa še dodatno poudarja splošen občutek kakovosti.
Najnovejši Ténéré je namenjen voznikom z izkušnjami pri motokrosu ali enduro vožnji, ki si želijo dodatnih zmogljivosti na najzahtevnejših terenskih podlagah, s čimer kategoriji motociklov za pustolovščine dodaja novo dimenzijo, ki sega na področje vztrajnostnih relijev.
Dodatna zaščita serijsko
Tovarniško je opremljen z lahkimi stopalkami iz titana večjimi za kar 35%, aluminijasto zaščito hladilnika in vodilom za verigo, zato je ta zelo specifičen pustolovski model pripravljen, da se dokaže v vseh možnih ekstremnih pogojih. Njegov dvodelni sklop sprednjega blatnika je sestavljen iz barvno usklajenega blatnika oblike enduro in ločenega spodnjega dela za zaščito pred umazanijo in drugimi delci – medtem ko bolj raven enodelni reli sedež omogoča hitro in enostavno prenašanje teže.
Navpični 5-palčni zaslon TFT ima 3 ločene teme, vključno s prikazom v slogu navodil za reli za učinkovito navigacijo pri vožnji. Za obvladovanje tudi najbolj neprijaznih površin pa je razdalja motocikla od tal povečana na 260 mm.
Maksimalna moč |
54,0 kW (73,4 KM) pri 9.000 vrt./min |
Maksimalen navor |
68,0 Nm @ 6.500 vrt./min |
Skovano na dirkah
Izjemne zmogljivosti modela Ténéré na terenu sta preverila Yamahina voznika tovarniške ekipe Alessandro Botturi in Pol Tarrés, ki sta s svojima motocikloma zmagovito prevozila najtežje reli dirke na svetu.
Po zgodovinskem trenutku na dirki TransAnatolia Rally Raid z epskimi zlatimi in srebrnimi stopničkami bosta Tarrés in Botturi predstavila Ténéré 700 Extreme 2024 na zadnji etapi italijanskega prvenstva Motorally Raid TT, ki bo od 20. oktobra potekala v Olbii.
S svojim vzmetenjem KYB z dolgim hodom, visokokakovostnimi komponentami in nadgrajenim zaslonom TFT je Ténéré 700 Extreme izjemno zmogljiv stroj.
Ténéré 700 Extreme: Glavne lastnosti
Popolnoma nastavljive 43-milimetrske sprednje vilice KYB s premazom Kashima, hod kolesa 230 mm (20 mm več kot Ténéré 700)
Popolnoma nastavljiv zadnji blažilnik KYB z zunanjim rezervoarjem, hod kolesa 220 mm (20 mm več kot Ténéré 700)
Oddaljenost od tal 260 mm (20 mm več kot Ténéré 700)
Povezan 5-palčni navpični zaslon TFT s tremi temami z možnostjo prikaza v slogu navodil za reli
Stikala na levi strani krmila s stikalom za pot
Lahke stopalke za noge iz titana z močnim oprijemom in 35 % večjo površino
Raven enodelni sedež z 20 mm dodatnega oblazinjenja, ki omogoča 910 mm visok sedež
Barvno usklajen sprednji blatnik
Zaščita hladilnika iz aluminijaste mreže
Vodilo za verigo
Zlati kolesi iz anodiziranega aluminija z naperami
Cena in razpoložljivost
Ténéré 700 Extreme bo v Evropi na voljo kot modelno leto 2024. Za več informacij o lokalni maloprodajni ceni in razpoložljivosti se obrnite na nacionalnega Yamahinega distributerja.