Honda se je združila s podjetjem Greenger Powersports in predstavila CRF-E2. Zaenkrat gre za otroški motokros model, ki je namenjen trgu v ZDA.
Čeprav ga Honda ni izdelala neposredno, se novi CRF-E2 lahko šteje za prvi električni motocikel japonske znamke na trgu. Za njih so ga razvili in izdelali pri specialistih Greenger Powersports kot “uradni licenčni izdelek” za Hondo.

No, če tega pri Hondi ne bi uradno sporočili tega vsekakor ne bi opazili saj je CRF-E2 vsekakor videti kot Honda s plastiko, ki spominja na ostale modele z imenom CRF, za povrh vsega pa ima še aluminijast okvir. Podobnost z velikimi hondinimi motocikli je tako zelo jasna.
Cena novega modela Honda CRF-E2 je zelo konkurenčna, saj v ZDA znaša 2950 USD, zaradi česar je cenovno ugodnejša kot KTM SX-E 5, kjer zanj zahtevajo 5399 ameriških dolarjev.
Je pa en manjši trik. Vredno je poudariti, da je Honda enakovredna 50 kubičnim dirkalnikom. KTM pravi, da je njihov izdelek bolj primerljiv 65 kubičnim strojem, kar je vsekakor treba upoštevati glede na starost in velikost otroka.

Pri Hondi pravijo, da je CRF-E2 je primeren tako za izkušene kot za neizkušene voznike. Opremljena je z zamenljivo litij-ionsko baterijo, ki napaja 48V motor z dvema načinoma vožnje. Trdijo, da zmore dve uri vožnje v “idealnih pogojih” in ga je mogoče napolniti v štirih urah ali dveh in pol s polnilnikom za hitro polnjenje.

Spredaj ima klasične 33 mm teleskopske vilice s 100 mm hoda, zadnji blažilnik pa je nastavljiv tako za odboj kot prednapetost in ima 210 mm hoda. Obe kolesi sta 12-palčni z valovitimi zavornimi diski premera 190 mm in hidravličnimi črpalkami. Motor zmore 1.2 kW pri 2000 vrtljajih, maksimalna moč znaša 2.5 kW kar sploh ni malo.
Specifikacije Honda CRF-E2:
Elektromotor: 48 V- BLDC motor z notranjim rotorjem
Nazivna moč 1,2 KW / 2000 VRT
maks. Moč: 2,5 KW
Navor – Hitrost: 5,5 Nm; Največji navor: 25 Nm
Največja hitrost motorja: 4.000 vrt./min
Prestavno razmerje: 1:7,1
Način vožnje: stopnja 1, stopnja 2
Hladilni sistem: zračno hlajen
Powerpack: zamenljiva litij-ionska baterija, D*Š*V:145*91*270 mm, Teža: 5,9 kg
Kapaciteta/energija: 20 AH/960 Wh
Čas polnjenja 100 %: Standardno: 4 ure, Hitro polnjenje: 2,5 ure
Čas polnjenja 80 %: Standardno: 3,2 ure, Hitro polnjenje: 2 uri
Čas delovanja: 2 uri v idealnih pogojih s polnim polnjenjem
Napetost polnilnika: 90-264 V/50-60 Hz
Vhod za polnjenje: 1,3 A pri 230 V (AC)
Moč polnjenja: 290 W
Okvir: Aluminijasta litina
Krmilo: aluminij ϕ22 mm
Sprednje vzmetenje: hidravlične klasične teleskopske vilice ϕ33 mm
Zadnje vzmetenje: enojno Rebound/Preload nastavljivo
Hod vzmetenja spredaj/zadaj: 100 mm /210 mm
Sprednja zavora: hidravlična čeljust z diskom 190 mm; aktivirana desna ročica
Zadnja zavora: hidravlična čeljust z diskom 190 mm; aktivirana leva ročica
Sprednja/zadnja platišča: aluminijasto platišče 12×1,6
Sprednje/zadnje pnevmatike: 60/100-12 pnevmatika
Medosna razdalja: 970 mm
Višina krmila: 860 mm
Odmik od tal: 200 mm
Višina sedeža: nastavljiva 630 mm / 650 mm
Skupna dolžina: 1395 mm
Skupna širina: 690 mm
Skupna višina: 920 mm
Največja obremenitev: 45 kg
Teža: 48 kg
Peter Kavčič
Foto: Honda
#Honda #CRF-E2 #CRF