Honda CRF-E2 je prvi uradni električni model in to kar so naredili je zelo dobro

Honda CRF-E2 je prvi uradni električni model in to kar so naredili je zelo dobro

Honda se je združila s podjetjem Greenger Powersports in predstavila CRF-E2. Zaenkrat gre za otroški motokros model, ki je namenjen trgu v ZDA.

Čeprav ga Honda ni izdelala neposredno, se novi CRF-E2 lahko šteje za prvi električni motocikel japonske znamke na trgu. Za njih so ga razvili in izdelali pri specialistih Greenger Powersports kot “uradni licenčni izdelek” za Hondo.

CRF-E2 je namenjena otrokom.

No, če tega pri Hondi ne bi uradno sporočili tega vsekakor ne bi opazili saj je CRF-E2 vsekakor videti kot Honda s plastiko, ki spominja na ostale modele z imenom CRF, za povrh vsega pa ima še aluminijast okvir. Podobnost z velikimi hondinimi motocikli je tako zelo jasna.

Cena novega modela Honda CRF-E2 je zelo konkurenčna, saj v ZDA znaša 2950 USD, zaradi česar je cenovno ugodnejša kot KTM SX-E 5, kjer zanj zahtevajo 5399 ameriških dolarjev.

Je pa en manjši trik. Vredno je poudariti, da je Honda enakovredna 50 kubičnim dirkalnikom. KTM pravi, da je njihov izdelek bolj primerljiv 65 kubičnim strojem, kar je vsekakor treba upoštevati glede na starost in velikost otroka.

Komponente so kakovostne, gre za resen mali MX model.

Pri Hondi pravijo, da je CRF-E2 je primeren tako za izkušene kot za neizkušene voznike. Opremljena je z zamenljivo litij-ionsko baterijo, ki napaja 48V motor z dvema načinoma vožnje. Trdijo, da zmore dve uri vožnje v “idealnih pogojih” in ga je mogoče napolniti v štirih urah ali dveh in pol s polnilnikom za hitro polnjenje.

Baterija je snemljiva. Z enim polnjenjem se bo otrok vozil 2 uri.

Spredaj ima klasične 33 mm teleskopske vilice s 100 mm hoda, zadnji blažilnik pa je nastavljiv tako za odboj kot prednapetost in ima 210 mm hoda. Obe kolesi sta 12-palčni z valovitimi zavornimi diski premera 190 mm in hidravličnimi črpalkami. Motor zmore 1.2 kW pri 2000 vrtljajih, maksimalna moč znaša 2.5 kW kar sploh ni malo.

Specifikacije Honda CRF-E2:

Elektromotor: 48 V- BLDC motor z notranjim rotorjem

Nazivna moč 1,2 KW / 2000 VRT

maks. Moč: 2,5 KW

Navor – Hitrost: 5,5 Nm; Največji navor: 25 Nm

Največja hitrost motorja: 4.000 vrt./min

Prestavno razmerje: 1:7,1

Način vožnje: stopnja 1, stopnja 2

Hladilni sistem: zračno hlajen

Powerpack: zamenljiva litij-ionska baterija, D*Š*V:145*91*270 mm, Teža: 5,9 kg

Kapaciteta/energija: 20 AH/960 Wh

Čas polnjenja 100 %: Standardno: 4 ure, Hitro polnjenje: 2,5 ure

Čas polnjenja 80 %: Standardno: 3,2 ure, Hitro polnjenje: 2 uri

Čas delovanja: 2 uri v idealnih pogojih s polnim polnjenjem

Napetost polnilnika: 90-264 V/50-60 Hz

Vhod za polnjenje: 1,3 A pri 230 V (AC)

Moč polnjenja: 290 W

Okvir: Aluminijasta litina

Krmilo: aluminij ϕ22 mm

Sprednje vzmetenje: hidravlične klasične teleskopske vilice ϕ33 mm

Zadnje vzmetenje: enojno Rebound/Preload nastavljivo

Hod vzmetenja spredaj/zadaj: 100 mm /210 mm

Sprednja zavora: hidravlična čeljust z diskom 190 mm; aktivirana desna ročica

Zadnja zavora: hidravlična čeljust z diskom 190 mm; aktivirana leva ročica

Sprednja/zadnja platišča: aluminijasto platišče 12×1,6

Sprednje/zadnje pnevmatike: 60/100-12 pnevmatika

Medosna razdalja: 970 mm

Višina krmila: 860 mm

Odmik od tal: 200 mm

Višina sedeža: nastavljiva 630 mm / 650 mm

Skupna dolžina: 1395 mm

Skupna širina: 690 mm

Skupna višina: 920 mm

Največja obremenitev: 45 kg

Teža: 48 kg

Peter Kavčič

Foto: Honda

#Honda #CRF-E2 #CRF