Močno posodobljena in izboljšana modela v srednjem razredu BMW F 900 R in F 900 XR 2025

BMW F 900 R in F 900 XR z razširjenim naborom standardne opreme, popolnoma nastavljivimi obrnjenimi vilicami, lažjimi kolesi in za 3 kilograme nižjo maso prihajata v leto 2025 zelo spremenjena.

Novi BMW F 900 R ima tudi bolj športen položaj za vožnjo, BMW F 900 XR pa ima optimizirano aerodinamiko.

Cena: F 900 R od 9.600 eur, F 900 XR od 12.290 eur

Novi BMW F 900 R in F 900 XR: Tehnične in vizualne nadgradnje ter znatno razširjena standardna oprema dinamičnega roadsterja in športnega potovalnika za v segmentu srednjega razreda.

Oba modela F sta zasnovana za športnost in zabavo na zavitih cestah, s še bolj agilnim upravljanjem in sta primerna tako za izkušene voznike kot tudi za novince in tiste, ki se vračajo k motociklizmu. Medtem ko se novi BMW F 900 R kot dinamični roadster osredotoča predvsem na športne užitke v vožnji, ima BMW F 900 XR vse potrebno, da nudi udobje na daljših turah in počitniških potovanjih s prtljago

V novih modelih BMW F 900 R in F 900 XR je vgrajen preizkušeni dvovaljni vrstni motor s prostornino 895 cm3 in močjo 77 kW (105 KM), ki zagotavlja prijetno vozno dinamiko. Poleg tega zagotavlja zvezno krivuljo navora v skladu z veljavno homologacijo Euro 5+. Dinamični nadzor proti zdrsu zadnjega kolesa (DTC) je serijsko vgrajen za zagotavljanje najboljše možne varnosti med pospeševanjem.

Kaj je novega?

Zvok dvovaljnega motorja, ki ima zaradi razmika med vžigoma 270/450 stopinj že tako močan značaj, je postal boljši zaradi novega športnega dušilca zvoka, ki je na voljo kot originalna oprema BMW Motorrad (v sodelovanju s podjetjem Akrapovič) in omogoča tudi zmanjšanje teže za približno 1,2 kg.

Nove teleskopske vilice z nastavljivim blaženjem odboja in kompresije ter prednapetostjo vzmeti. Nova kolesa, približno 1,8 kg lažja.

Serijska sistema BMW Motorrad ABS Pro in dinamični nadzor zaviranja DBC – za še večjo varnost pri zaviranju.

Pri novem BMW F 900 R in novem BMW F 900 XR sprednje kolo vodijo nove, torzijsko toge, navzgor obrnjene teleskopske vilice s premerom drsne cevi 43 mm. Tako blaženje odboja in kompresije kot tudi prednapetost vzmeti so zdaj nastavljivi. Tako je mogoče vilice prilagoditi individualnim zahtevam.

Nova BMW F 900 R in F 900 XR imata tudi nova 17-palčna platišča iz litega aluminija. Tehtajo približno 1,8 kg manj kot pri prejšnjih modelih, kar prispeva k skupnemu zmanjšanju mase za 3 kg. Nova standardna oprema novih modelov F je tudi sistem BMW Motorrad ABS Pro. V nasprotju z BMW Motorrad ABS gre ABS Pro še korak dlje in zagotavlja še večjo varnost pri zaviranju v ovinkih, saj omogoča zaviranje s pomočjo ABS pri nagibih.

Druga nova standardna varnostna funkcija je dinamični nadzor zaviranja (DBC), ki zagotavlja še večjo varnost pri zaviranju v težavnih razmerah, saj preprečuje nenamerno pospeševanje.

Nove (pametne) luči in boljša ergonomija

Oba nova modela serije F sta opremljena z novo baterijo, ki je za 0,8 kg lažja. Imata tudi nov zadnji del z integriranimi funkcijami smernikov (funkcije zavornih in zadnjih luči so integrirane v smernike).

Novi BMW F 900 XR je serijsko opremljen s sistemom Headlight Pro, ki vključuje dnevne luči in prilagodljive žaromete za še večjo varnost pri vožnji ponoči. Druge nove standardne funkcije BMW F 900 XR vključujejo polnilno vtičnico USB-C na desni strani kokpita z največjim polnilnim tokom 2,4 A in ogrevane ročaje.

BMW F 900 R z optimizirano ergonomijo zaradi na novo določenega položaja krmila in stopalk za bolj športen položaj pri vožnji. Nova stranska obroba žarometov je pobarvana v barvi karoserije.

Krmilo, stopalke in vzvodi za noge v ergonomskem trikotniku med krmilom, sedežem in stopalkami novega BMW F 900 R so bili na novo oblikovani. To je omogočilo oblikovanje bistveno bolj športnega položaja pri vožnji, ki je bližje sprednjemu kolesu.

BMW F 900 XR z optimizirano aerodinamiko in serijskimi ščitniki za roke

Novi BMW F 900 XR ponuja še več potovalnih zmogljivosti in udobja na dolgih razdaljah zaradi optimizirane aerodinamike v sprednjem ohišju. Prenovljeni vetrobranski deflektor zmanjšuje pritisk vetra na voznika, zaradi česar so vibracije čelade bistveno manjše, udobje med vožnjo pa še večje. Za boljšo zaščito pred vetrom in vremenskimi vplivi poskrbijo tudi ščitniki za roke, ki so standardni za vse različice opreme.