Je še vedno tako cenovno ugoden? CF MOTO 800 MT Explore – test

You are currently viewing Je še vedno tako cenovno ugoden? CF MOTO 800 MT Explore – test

Pri Motoavantura.si smo imeli na testu CFMOTO 800MT Explore, ki je nadgrajena in izboljšana različica modela 800MT, ki je bil na testu pred enim letom. Ta novejši in predvsem bolje opremljeni kitajski motocikel je namenjen predvsem potovanjem, kar je postalo jasno že po nekaj kilometrih vožnje.

Gre za potovalni enduro, ki že z dimenzijo koles nakazuje, da je prvenstveno namenjen vožnji po cestah in ne toliko po terenu. Za dober stik zadnjega kolesa s podlago na asfaltu (in tudi na makadamu) je ta model nadgrajen sistem proti zdrsu, ki je prilagojen najnovejšim standardom, da zagotavlja stabilnost in varnost v vseh pogojih vožnje. Sistem dobro preprečuje zdrs kolesa in izgubo nadzora. Izpostaviti moramo tudi velik 8-palčni barvni zaslonom in radar na zadnjem delu – RDS. Različica CF Moto Explore 800MT se lahko pohvali z modernimi linijami in izdelavo, ki je na visoke nivoju. V vožnji pa se je izkazal z uravnoteženo geometrijo, ki zagotavlja enostavno manevriranje po ulicah in mirnost pri višjih hitrostih, ko nizamo ovinke po podeželskih cestah ali prek serpentin. Predvsem pa smo si ga zapomnili po eni zanj značilni lastnosti: Nudi izjemno udobno vožnjo v svojem razredu (srednji razred potovalnih enduro motorjev) in na dolgih turah.

Poganja ga znan KTM motor

Paralelni dvovaljni motor s 799ccm razvije 95 KM kar je dovolj moči, da se odločno zapodi po ovinkih prek gorskega prelaza ali pa dinamično sledi liniji, ko gremo uživat na ovinke. Seveda od njega ne moremo in ne smemo pričakovati zmogljivosti, ki jih sicer zmorejo močnejši in bistveno dražji potovalni enduro motorji z dobrim litrom prostornine. Za svoj razred je ta CF Moto povsem konkurenčen po moči in navoru. Nenazadnje gre za znan pogonski sklop, ki ga CF moto izdeluj etudi za KTM.

Konkurenčna teža in sodobna oprema

Okvir in pomožni okvir, ki nosi sedež in zadnji del skupaj tehtata le 16 kg, aluminijasti nihajni roka pa ima le 6,9 kg. Motocikel pripravljen za vožnjo tehta 231 kg brez prtljažnika.

Različica CFMOTO 800MT Explore je opremljena z naprednimi funkcijami, ki izboljšujejo izkušnjo vožnje: Na seznamu opreme so ‘quickshifter’ antihoping sklopka, elektronsko vbrizgavanje BOSCH EFI in sistem proti zdrsu zadnjega kolesa, ki je za potrebe terenske vožnje tudi izklopljiv.

Izpostaviti moramo tudi vzmetenje, ki deluje dobro. Spredaj ima nameščene KYB obrnjene vilice z 160mm hoda in je nastavljivo. Zadaj za dober stik kolesa s podlago skrbi prav tako blažilnik KYB s 150mm hoda.

Zavore J.Juan s parom 320 milimetrskih kolutov zagotavlja spodobno ustavljanje, povsem kos zmogljivostim motocikla.  Gume so kakovostne – Michelin c cestno – terenskim profilom in dimenzij 19 palcev spredaj in 17 palcev zadaj. S 190 mm oddaljenosti dna motorja od tal se z njim varno lahko peljemo tudi po slabo urejenem makadamu ali kolovozu, za brezskrbnost pa poskrbi tudi zaščita dna motorja, ki pride prav na terenu.

Voznik lahko izbira tudi med različnimi programi delovanja motorja. Enostavno s pritiskom na gumb izberemo program Sport ali Rain in prilagodimo delovanje, oziroma podajanje moči motorja glede na želje voznika in pogoje na cesti. ABS s funkcijo za varno zaviranje v ovinkih dodaja še nekaj več pri sami varnosti med vožnjo. Na daljših vožnjah po avtocesti lahko izberete tudi vožnjo s tempomatom, ki je omejen do 120 km/h.

Poleg zelo dobre vetrne zaščite in udobnega položaja tako na voznikovem kot sovoznikovem sedežu v tej izvedbi model MT Explorer pride serijsko opremljen s paketom kovčkov. Par aluminijastih stranskih kovčkov ponujata prostornino 63 litrov, sredinski kovček pa prostornino 36 litrov.

Ko pogledamo kaj vse dobimo za to ceno je jasno, da gre za motocikel, ki je v razmerju med ceno in tem kar zmore zelo konkurenčen.

Kdo sploh je CFMOTO?

Če bi vam povedali ime Zhejiang Chunfeng Power Co., Ltd. Verjetno ne bi vedeli za kaj gre. Če pa rečemo CFMOTO, ki danes že marsikdo znal povedati, da je to kitajski proizvajalec motorjev, motornih koles, terenskih vozil, štirikolesnikov in jaht s sedežem v mestu Hangzhou, Zhejiang, na kitajskem.

Podjetje CFMOTO je leta 1989 ustanovil Lai Guoqiang, leta 2013 pa se je začelo ukvarjati z izdelavo jaht višjega razreda.

Leta 2011 sta CFMOTO in KTM sklenila poslovno partnerstvo. Leta 2017 sta začeli skupno podjetje, ki omogoča proizvodnjo in prodajo motociklov KTM na Kitajskem pod imenom “KTMR2R”. CFMOTO v svojih kitajskih tovarnah v imenu KTM sestavlja tudi modele z manjšo prostornino in proizvaja motorje KTM z večjo prostornino.

Od leta 2017 CFMOTO kotira na šanghajski borzi kot Chunfeng Power z oznako 603129.

Konec leta 2020 je družba CFMOTO napovedala novo podznamko električnih motociklov z imenom Zeeho.

Tehnične značilnosti CF Moto 800 MT Explorer

Motor: vrstni dvovaljni, 799cc, tekoče hlajen, EFI, 8-ventilski, DOHC, 95 KM

Zavore: spredaj dvojne kolutne zavore J.Juan, 320mm, zadaj 1x kolut 260 mm cornering ABS

Rezervoar: 19l, poraba na testu: 5,6 l/100 km

Pnevmatike: spredaj 110/80 R19 in zadaj 150/70 R17

Višina sedeža 825 mm

Teža: 231 kg

Cena: 11.590 EUR