Kar 16 povsem prenovljenih ali novih modelov za motokros, enduro in crosscountry! To so vse novosti motorjev GasGas 2024!

You are currently viewing Kar 16 povsem prenovljenih ali novih modelov za motokros, enduro in crosscountry! To so vse novosti motorjev GasGas 2024!

Specialist za terenske motocikle španskih korenin in sedaj nekaj let pod streho skupine Pierermobility (KTM) je razkril povsem nove generacije motokros, enduro in cross country motociklov za leto 2024! GasGas motocikli so še bolj rdeči in izboljšani, saj je vsak model opremljen z najnovejšo tehnologijo, ki smo jo spoznali na motociklih KTM in Husqvarna. Če res na kratko povzamemo lahko rečemo, da skorajda ni nobenega dela na motociklu, ki ne bi bil izboljšan ali izpopolnjen. Poleg tega so razširili tudi ponudbo enduro modelov in motokros modelov z novimi prostorninami!

GasGas povečuje paleto na 16 motocilkov za leto 2024, od tega je novih motokros modelov kar 5!

V bistvu ni pomembno, ali vozite motokros za zabavo ali dirkate za zmago, filozofija te znamke je da lahko vsak na njihovem motociklu predvsem uživa. Zato so okvir in vzmetenje tudi nastavljeni tako, da nudi lahkotnost v vožnji in vzmetenje, ki je bolj naravnano na udobje. Začenši z malim dvotaktnim motorjem MC 125 do štiritaktnega motorja MC 450F, ki je nov v ponudbi sicer pa z Jorgejem Pradom vodilni v razredu dirk MXGP .

Modeli GASGAS za motokros so že zdaj med najbolje vodljivimi, vendar to inženirjev ni ustavilo, da jih ne bi naredili še boljše! Vsak je sestavljen iz novega jeklenega okvirja, novega aluminijastega pomožnega okvirja in novih nihajnih rok, zato je popolna kombinacija ostrega zavijanja in stabilnosti v ravni črti še bolj izpopolnjena, da bi povečali dejavnik zabave. Da pa sta dvotaktna motorja MC 125 in MC 250 popolnoma posodobljena, se oba motorja zaženeta s preprostim pritiskom na nov gumb za električni zagon. To pomeni, da se je nožni zaganjač poslovil. Poleg tega ju zdaj poganja najsodobnejše vbrizgavanje goriva v dušilni loputi, kar zagotavlja boljšo odzivnost in veliko boljše zmogljivosti na stezi.

Vse modele 2024 zdaj poganjajo novi, lažji motorji, ki zagotavljajo več navora in visoko moč kot kdaj koli prej. Še to, motorji so nameščeni v nove okvirje z rahlim nagibom nazaj, da se sprednji zobnik zniža, teža centralizira in s tem doseže še boljšo vodljivost!

Tehnični poudarki Motokros

Nov okvir – Novi okvirji so zasnovani tako, da so stabilni pri hitrosti, ohranjajo najboljše sposobnosti v svojem razredu pri vožnji v ovinek in zagotavljajo boljše povratne informacije za voznika.

Nov aluminijast podokvir – Močan, zanesljiv in ima pomembno vlogo pri ergonomiji in upravljanju vsakega motocikla za terenski motociklizem.

Nova nihajna roka iz tlačno litega aluminija – lahka, močna in ponuja ravno pravšnjo mero upogibanja!

Nova povsem rdeča plastična nadgradnja – izpopolnjen trikotnik za voznika zagotavlja večje kontaktne površine, zato lahko voznik bolje oprime motocikel in izboljša nadzor.

Nov števec ur – Pomaga zagotoviti redno in lažje vzdrževanje motorja.

Prednja vilica WP XACT s tehnologijo AER – Izpopolnjena, ročno nastavljiva in zdaj opremljena s hidrostopom, ki ublaži težke pristanke.

Zadnji blažilnik WP XACT – krajši in lažji, vendar ohranja 300 mm hoda, WP XACT ima nov bat, ki izboljša udobje in zmogljivost.

Novo kovano vpetje vilic.

Visoko zmogljiv hidravlični sistem sklopke Braktec – Tako blizu, da ne potrebuje vzdrževanja, kar zagotavlja doslednost in zmogljivost v vsakem trenutku.

Nove zavore Braktec – Zavorni diski, ki so edinstveni za GASGAS, ter nove čeljusti spredaj in zadaj.

Krmilo Neken – Izdelano iz aluminija visoke trdnosti in z upogibom krmila, ki je edinstven za GASGAS, zagotavljata vzdržljivost in udobje. Za večjo varnost je na voljo tudi večja podloga za krmilo.

Nove stopalke – Večje je vsekakor boljše, ko gre za stopalke GASGAS! V vseh razmerah pomagajo, da so vaše noge tam, kjer morajo biti.

Novo vbrizgavanje TBI s predmešanjem za dvotaktne motorje – Vbrizgavanje z dušilnim elementom znotraj enote, s katerim so dvotaktni motorji popolnoma posodobljeni, zagotavlja, da motorji delujejo čisto, ostro in ustvarjajo močno moč v celotnem območju vrtljajev.

Novo elektronsko krmiljenje izpušnih plinov za dvotaktne motorje – Z nadzorom odpiranja izpušnih odprtin novi elektronski motorni ventil ustvarja največjo moč in zagotavlja izboljšano vzdržljivost.

Novi motorji – Motorji, ki centralizirajo maso in so hkrati lažji in močnejši zagotavljajo še boljšo zmogljivost za leto 2024.

Nov, enoten položaj motorja – Vsi štiritaktni modeli imajo motor nameščen v enakem položaju, kar izboljša splošno vodljivost vsakega motocikla.

Stikalo za izbiro mape – MC 125 je že opremljen z njim, a z dodajanjem stikala za izbiro mape kateremu koli štiritaktnemu motorju se izkušnja vožnje dvigne na novo raven! S preprostim pritiskom na ustrezen gumb lahko vključite nadzor moči, nadzor oprijema, hitro prestavljanje in izbiro dveh načinov delovanja ter tako prilagodite zmogljivost vsakega motornega kolesa vsakemu vozniku. Z dodajanjem MC 250 pa boste dobili tudi možnost izbire med dvema različnima mapama motorja.

Celotna ponudba: MC 125, MC 250, MC 250F, MC 350F, MC 450F

Enduro družina je večja za dva! Čas je za rock’n’roll!

Novi hard enduro stroji, ki popestrijo vožnjo po gozdu, stezah in vseh ekstremnih odsekih, so povsem prenovljeni. Zaradi novih plastičnih delov so ta motorna kolesa modernejša na pogled. Dodali so dva nova modela – EC 450F in EC 500F. Oba motocikla z veliko prostornino sta bolj primerna za odprte in tekoče poti ter sta opremljena z enakimi vrhunskimi komponentami kot preostali deli ponudbe. Govorimo o zavorah Braketec, vzmetenju WP in enduro specifičnih menjalnikih pod katere se je podpisal njihov dobavitelj PANKL. V osnovi gre za zelo podobne ali enake komponente kot na modelih za enduro KTM in Husqvarna. S tem, da je nivo opreme bolj primeren začetnikom in rekreativcem kar se odraža tudi na ceni.

Odhajajoča generacija enduro motociklov GASGAS je bila že tako ali tako zelo okretna med drevesi in zelo stabilna pri višjih hitrostih. Zaradi novih motorjev v celotni seriji, ki so lažji in zmogljivejši, pa so se vozne lastnosti še okrepile! To je bilo doseženo tako, da so inženirji premestili motorje v nove okvirje, da bi se osredotočili na težo in nekoliko bolje uravnotežili stvari. Sliši se kot majhna sprememba, ki pa naj bi se zelo poznala, ko se boste podali na pot.

Tehnični poudarki Enduro 

Nov okvir – Novi okvir je zasnovan tako, da je stabilen pri hitrosti, hkrati pa neverjetno okreten na ozkih in zavitih stezah, kar povečuje izkušnjo vožnje za vsakogar.

Nov aluminijast podokvir, ki nosi sedež in zadnji blatnik – močan, zanesljiv in ima pomembno vlogo pri ergonomiji in vodljivosti vsakega kolesa.

Nova nihajka iz tlačno litega aluminija – lahka, močna in ponuja ravno pravšnjo mero upogibanja!

Nove plastike – izpopolnjen trikotnik za voznika zagotavlja večje kontaktne površine, tako da lahko bolje držite motocikel in izboljša nadzor. In seveda je vse rdeče!

Prednje vilice WP XPLOR z odprtim vložkom – Vilice WP XPLOR so bile deležne številnih tehničnih sprememb za dodatno izboljšanje zmogljivosti in splošnega upravljanja, zato so nekoliko daljše, sestavljene z novimi nastavitvami in še vedno enostavno ročno nastavljive.

Zadnji blažilnik WP XACT – krajši in lažji blažilnik WP XACT, ki ohranja 300 mm hoda, ima nov bat za večje udobje. Da pa je delovanje blažilnika vedno dosledno in progresivno, so vsa enduro motorna kolesa GASGAS opremljena z gibljivim vpetjem zadnjega blažilnika.

Novo kovano vpetje vilic.

Nove zavore Braktec – Z zavornimi diski, ki so edinstveno oblikovani za GASGAS, ter novime čeljusti spredaj in zadaj.

Krmilo Neken – izdelano iz aluminija visoke trdnosti in z upogibom (krivino), značilnim za GASGAS, zagotavlja trpežnost in udobje, večja zaščitna pena pa izboljšuje varnost.

Nove stopalke – Večje so vsekakor boljše, ko gre za stopalke, kar pomeni, da omogočajo boljši nadzor v vseh razmerah.

Novo vbrizgavanje z ločenim rezervoarjem za olje za dvotaktne motorje – Vbrizg goriva, s katerim so posodobili dvotaktne motorje, zagotavlja, da motorji delujejo čisto in ostro ter ustvarjajo uporabno moč v celotnem območju vrtljajev.

Novo elektronsko krmiljenje izpušnih plinov pri 2 taktnikih – Z nadzorom nad odpiranjem izpušnih odprtin novi elektronski pogonski ventil izboljša vzdržljivost in hkrati poveča navor.

Novi motorji – Zaradi centralizacije mase, hkrati pa so tudi lažji in ustvarjajo več uporabnega navora, je zmogljivost vsakega štiritaktnega motorja za leto 2024 še boljša.

Nov, enoten položaj motorja – Vsi štiritaktni modeli imajo motor nameščen v enakem položaju, kar izboljša splošno vodljivost vsakega motocikla.

Stikalo za izbiro mape delovanja motorja – S stikalom za izbiro mape lahko prilagodite vožnjo katerega koli štiritaktnega motorja! Takoj je na voljo kot tehnična dodatna oprema in z enostavnim pritiskom na ustrezen gumb lahko vključite nadzor oprijema kolesa, hitro prestavljanje in izbiro dveh map, da prilagodite zmogljivost vsakega enduro motorja. Stikalo za različno mapo imajo tudi dvotaktni stroji.

Celotna ponudba enduro strojev obsega: EC 250, EC 300, EC 250F, EC 350F, EC 450F, EC 500F