Kawasaki je z modelom KLE 500 vstopil na hitro rastoči trg potovalnih avanturističnih (enduro) motociklov nižje prostornine. Združuje ergonomijo motokros modelov KX in pogonski sklop (ter s tem moč in navor)znanih cestnih motociklov kot sta Z500 in Ninja 500.

Tisti, ki so malo starejši, se zagotovo spominjajo logotipa KLE, ki je bil vidno prisoten na Kawasakijevih cestnih enduro motociklih, najprej z enovaljnim motorjem, nato pa s 500-kubičnim vrstnim dvovaljnim motorjem, ki zmore 45,4 KM pri 9.000 vrtljajih na minuto.
Definitivno lahko rečemo, da je 21-palčno kolo, torej gre za klasično terensko dimenzijo, že kar nekaj časa manjkalo v ponudbi motociklov Kawasaki. Z novim modelom KLE500 pa se je to čakanje končalo. Na lanskem Kawasakijevem razstavnem prostoru v Milanu, so bili v dobro skriti vitrini vidni 21-palčno kolo, par izpušnih kolektorjev in vzmetenje z dolgim hodom. Eno leto kasneje, na sejmu EICMA 2025 pa bomo imeli priložnost videti motocikel v celoti in seveda v živo.

Kawasaki KLE 500 je opremljen je z novim 451 kubičnim vrstnim dvovaljnim motorjem s 180-stopinjskim zamikom vžiga in sklopko, ki je že znana in na modelih Z500 in Ninja 500. Okvir je narejen iz jeklenih cevi, sama ciklistika pa prilagojena vožnji po cesti in terenu. Za vzmetenje s hodom 210/200 mm so poskrbeli pri Kayabi, pri čemer zadnji blažilnik deluje v kombinaciji s progresivnim povezovalnim sistemom UNI Trak.

Zanimiv je sedež, ki je sicer v osnovi oddaljen 860 mm od tal a omogoča veliko nastavitev in kar štiri različne konfiguracije. Sistem Ergo-FIT ponuja torej kombinacije sedežev, ki naj bi ustrezala vsem višinam in stilom vožnje.
Na voljo je tudi različica SE s povezljivim TFT zaslonom, povečanim vetrobranskim steklom, ojačenimi zaščitami za roke, kovinsko zaščitno ploščo motorja in LED-smerokazi. Tank sprejme 16 l goriva o ceni in masi še ne komunicirajo.




