Kawasaki Z900 2025: Več tehnologijo za odlično ceno

#image_title

Zelo težko pričakovani Kawasaki Z900 je prišel pravočasno, kot bi to storil le japonski vlak. Popolnoma prenovljeni priljubljeni ”naked” prinaša ogromno nove tehnologije.

A tisto glavno sporočilo tega motocikla ostaja nespremenjeno. Z izboljšano kakovostjo obdelave ostaja zvesto slogu „sugomi“, zaradi katerega je postal tako priljubljen. Poganja ga motor s prostornino 948 kubičnih centimetrov in 124 konjskimi močmi, posodobljena pa je bila tudi elektronika.

A tisto glavno sporočilo tega motocikla ostaja nespremenjeno. Z izboljšano kakovostjo obdelave ostaja zvesto slogu „sugomi“, zaradi katerega je postal tako priljubljen. Poganja ga motor s prostornino 948 kubičnih centimetrov in 124 konjskimi močmi, posodobljena pa je bila tudi elektronika.

Cena za model Kawasaki Z 900 znaša 10.324 EUR in za Z900SE znaša 12.306 EUR

Novi Z900 uvaja dušilno loputo Ride by Wire z možnostmi več map delovanja, vključno s tempomatom in štirimi načini vožnje, od katerih je eden popolnoma prilagodljiv. Prvič v modelu Z900 je na voljo inercialna merilna enota (IMU), ki je sposobna upravljati zavorni sistem ABS in nadzor vleke (sistem proti zdrsu zadnjega kolesa), pri čemer je slednji nastavljiv in ga je mogoče izklopiti.

Serijsko je vključena tudi hitra prestavna ročica, ki je aktivna od 1.500 vrtljajev na minuto. Okvir iz jeklenih cevi je bil spremenjen zaradi togosti, Kawasaki pa trdi, da nova nastavitev vzmetenja zagotavlja boljši stik koles s podlago. Zavorni sistem? Radialne zavore Nissin za standardno različico, medtem ko ima model SE zavore Brembo in zadnji amortizer Ohlins. Posodobljeni so tudi ergonomija in elektronski vmesnik.

Novo, bolj ravno krmilo obljublja nekoliko bolj spredaj obremenjen položaj za vožnjo. Popolnoma prenovljena je 5-palčna armaturna plošča TFT s povezljivostjo s pametnim telefonom, glasovnimi ukazi in navigacijo po smereh. Na voljo sta dve možnosti sedeža: visok z višino 830 mm in nizek s premerom 810 mm.

author avatar
Peter Kavčič