Kove se je minulem salonu EICMA 2022 v Milanu predstavil s potovalnimi enduro modeli v več razredih, 300-kubičnim superšportnim motorjem, 450-kubičnim reli strojem in 250-kubičnim športnim enduro, oziroma motokros dirkalnikom. To kar so pokazali sploh ni bilo slabo!.
Njihovi kratkoročni načrt s katerim bodo opozorili nase je najprej štart na reliju Dakar 2023 z dirkalnikom Kove 450 Rally, vstop v cestne dirke z motorjem Kove 321 RR in nastop na evropskem trgu srednjega razreda s potovalnima enduro motociklom Kove ADV 500 X in ADV 800 X. Načrti novega proizvajalca motociklov so zelo konkretni in ambiciozen.
Kdo se pravzaprav skriva za tem imenom, ki je veliki večini povsem neznano?
Podjetje Kove, ki spada pod okrilje Tibet New Summit Motorcycle Co., Ltd. je bilo ustanovljeno leta 2017. Letos se je proizvajalec s sedanjo serijo modelov prvič predstavil evropski javnosti na sejmu EICMA. Na Kitajskem je Kove četrti največji proizvajalec motornih koles. Pri modelih z več kot 300 kubično prostornino tudi največji. Podjetje ima dve tovarni v Chongqingu in Chengduju in pravi, da je “specializirano za razvoj, oblikovanje, proizvodnjo in prodajo visokokakovostnih motornih koles z veliko prostornino.” Kove ADV 800 X je njihova paradni konj. Suh tehta 165 kilogramov, dvovaljnik pa zmore 95 KM nad katerim skrbi Boscheva elektronika. Cena za motocikel, ki uporablja licenčno KTM tehniko (dvovaljni motor 790) pri nas znaša 9.500 evrov. Toda Kove ima v svoji ponudbi še druge modele. Pri nas jih zastopa in prodaja Tim 44 d.o.o., Žiganja vas 42c
4294 Križe, Tel; 040/607-191, e-mail; ajpmototim@gmail.com
Kove ADV 500 X in ADV 800 X
Začetni potovalni enduro ADV 500 X Kove obstaja od leta 2018, ki je bil leta 2019 imenovan za “model leta v kitajski motociklistični industriji” in je bil po navedbah proizvajalca na Kitajskem prodan že v približno 20.000 enotah. Ta 178 kilogramov težak avanturistični motocikel s polnim tankom (21 litrov goriva) je tudi najbolje prodajan ADV model na Kitajskem. Več kot 5000 enot je bilo že izvoženih in prodanih v Španiji, na Portugalskem in Češkem – na portugalskem trgu kot Macbor Motana XR5 in na češkem trgu kot Jawa RVM 500.
Reli Dakar 2023 z relijem Kove 450
Kove pravi, da je leta 2019 začel razvijati 450 Rally, ki je zdaj tik pred tem, da bo pripravljen za trg. Proizvajalec se z njim namerava udeležiti tudi relija Dakar leta 2023. Po prvi vožnji želi ustanovitelj in izvršni direktor družbe Kove Zhang Xue tudi sam nastopiti na prestižnem reliju kar je vsekakor dober znak za to znamko, če ima tako navdušenega voditelja, sicer pa je izučen mehanik za motorna kolesa in tudi motokrosist.
Kove 450 Rally stane pri nas 8.490 evrov!!! Da ni napaka, to je prava cena in je na voljo v običajni različici in v tovarniški različici. Oba tehtata 145 kilogramov in dosežeta največjo hitrost 170 km/h, vendar ima Factory Edition 52 KM in 42 Nm, kar je približno 3 KM in 2 Nm več kot standardna različica.
Kove 321 RR
Kove načrtuje tudi motošportne dogodke z modelom 321 RR – v najnižjem razredu WSBK od leta 2023. Po navedbah proizvajalca se Kove Road Racing Team trenutno prijavlja za sodelovanje na dirkah WSBK in so v zaključni fazi priprav.
Na Kitajskem je bil 321 RR predstavljen leta 2022 in je takoj postal najbolje prodajani model Kove. Dvovaljni motor naj bi dirkalno različico pognal do 220 km/h, dirkalnik tehta 160 kilogramov.
Kove MX250
Kove MX 250 oglašujejo kot “najlažji motokros motocikel v 250-kubičnem segmentu.” Tehtnica naj bi pokazala 98 kilogramov. Enovaljnik naj bi zmogel 37 KM. Na trg naj bi prišel do konca leta 2022.
Kove ponuja tudi 125-kubični naked motor s Cobra 125 R s 14 KM in večji model Cobra 321 R z 38 KM. Načrtuje se tudi retro oblikovani café racer z imenom 321 F – prav tako s 40 KM.
Peter Kavčič
Foto: Kove, Peter Kavčič
Pingback: Test - Kove 450 Rally - Takšnega motorja še ni bilo!