Danes so dovoljene sanje, Dakarske sanje! in za to, da živiš tre sanje ni potrebno zapraviti bgastva!
To je motocikel, ki segment avanturistične vožnje postavlja na novo – višjo raven! Brutalno iskreno – na njem nisem našel ene napake. Če me vprašate ali je najbolj udoben in adventure potovalnik – ne! Ampak kdor išče tak motor lahko povem, da ima Kove za te namene model 800 X, ki je rekorder po razmerju med močjo in maso. Več o Kove 800 X Super Adventure preberite na tej povezavi…
Gremo nazaj na test tega motorja,… Se pravi Kove 450 Rally je vseeno v prvi vrsti namenjen terenski vožnji in kot sem ugotovil na testu se tam, ko pod kolesi zmanjka asfalta res dobro znajde. Svoje mnenje sta podala tudi kolega pri www.motoavantura.si Janez Mandeljc in Andraž Kopitar. Mislim, da njuna prva reakcija po vožnji pove vse!
Ko govorim o kvaliteti izdelave lahko govorim le pozitivno. Seveda bo čas pokazal kako dobro so narejeni ti motocikli ampak takole po testni vožnji res nimam pripomb. Odlomil sem le plastični okvirček tablice in to je bilo vse kar lahko slabega povem.
Motocikel izgleda dobro, je je kopija Rally specialke, ki so jo naredili pri KTM-u a ni tako radikalen. Če pobrskate po zgodovini mojih video testov, boste našli test Husqvarne 450 Rally replica, ki jo je Simon Marčič vozil na Dakarju. Ampak pozor, tisti motor je 3x dražji! S takim motociklom, kot sem ga vozil na testu je Kove pred dvema letoma prvič nastopil na reliju Dakar in z vsemi tremi stroji prišel v cilj.
Razlika med tem, ki je namenjen rabi za avanturistične podvige in seveda tudi dirkam in tistim, še nekoliko novejšim, še bolj športnim modelom, ki je homologiran samo za dirke je v tem, da ima drugačen motor, predvsem pa je še lažji. A ker je namenjen dirkam in menjavi olja vsak dan po končani etapi, sprejme polovico olja manj v motor. Ta kove 450 Rally, ki sem ga vozil je vseeno namenjen vožnji na daljše razdalje z daljšimi servisnimi intervali in sprejme 1,8 l olja, tisti z oznako Factory Edition pa 0,95 l olja.
Ta Kove 450 Rally, ki sem ga vozil je svoje zmogljivosti in vzdržljivost dokazoval na dveh dakarskih relijih in na mnogih mednarodnih in lokalnih rally dirkah. Na Dakarju 2023 so vsi trije motorji prišli na cilj, brez okvar. Pohvali se tudi, da je zmagovalec Rally Sardinija 2023. Ker enovaljni motor lepo deluje in se pohvali s 54 KM in lepo krivuljo navora je odlična izbira za avanturistična potepanja. Agregat teče lepo, brez motečih tresljajev in omogoča konstantno potovalno hitrost okoli 130 km/h brez težav če je potrebno prepeljati daljšo razdaljo po asfaltirani cesti. Ko pa zapelješ na makdam ali kolovoz pa se zaradi ugodne mase (145 kg brez goriva) in še nižjega težišča na terenu spremeni v pravi rally motor.
Cena – pazi to! Pri Kove Slovenija www.kove.si znaša 8.490 evrov! #motoavantura #mototest #kove #kove450rally #koverally #dakar #rallyraid
To pa ni prvi Kove, ki smo ga testirali pri www.motoavantura.si, pred enim letom smo preizkusili Kove 500 X. Test si oglejte na tej povezavi!
Pingback: KOVE 800X PRO – test najlažjega potovalnega motorja