Nova modela KTM Duke 125 in Duke 390 v leto 2021 prinašata še več zmogljivosti in vsestranskosti ob novem osveženem dizajnu in skladnostjo z normami Euro5.
Seveda ni nič narobe, če se z motorjem vozite samo od točke A do točke B in vam služi kot prevozno sredstvo. A če je tako veliko zamujate. KTM Duke z oznako 125 in 390 ponujata veliko več kot le transport. Kljub temu, da sta najmanjša v veliki družini KTM Duke sta v marsičem tako vznemirljiva kot zloglasni KTM Duke 1290, ki mu v tovarni rečejo kar ‘zver’.
Eden najbolj priljubljenih motociklov za najstnike KTM Duke 125 je za leto 2021 dobil osvežen motor. Tekočinsko hlajen enovaljnik s 124,7 kubičnimi centimetri prostornine, kljub zakonski omejitvi moči na 15 ‘konjev’ predstavlja vse kar stoji za imenom KTM Duke. Drzen in prepoznaven dizajn, LED luči in popolnoma digitalni TFT displej, so le del paketa tega motocikla, ki se pelje natančno in zanesljivo. Na njem ne najdete poceni komponente. Zaradi omejitev, ki jih prinaša Euro5 so mu spremenili vbrizg goriva in zmanjšali porabo. Sedaj lahko s polnim rezervoarjem prevozi 300 kilometrov. Srednješolcem in študentom bo to zagotovo všeč, ker vsak evro šteje.
Njegove komponente so vrhunske. Vzmetenje, ki nudi zanesljivost v ovinkih je prispeval WP, zavore pa Brembo s svojo cenejšo blagovno znamko BYBRE. Zavorni kolut meri zajetnih 300 mm kar je že skoraj toliko kot pri najmočnejših motociklih. Opremljen je tudi z dvokanalnim ABS zavornim sistemom.
Za leto 2021 je KTM Duke 125 nedvomno bolj estetski kot kdaj koli prej z dvema različnima barvnima shemama. Mimoidoči bodo morali dvakrat pogledati, da bodo KTM 125 Duke ločili od večjih modelov te družine.
KTM 390 Duke 2021 na trg prinaša zavidljivo zmogljivost. Motor, združljiv z Euro5 standarom, pri suhi teži manj kot 150 kg zmore 44 konjev (32kw)kar bo prineslo nasmešek vsem voznikom z izpitom kategorije A2. Njegov 13,4-litrski rezervoar zagotavlja izjemno dobro avtonomijo tudi za daljša potovanja. Da gre za čisto pravi KTM Duke priča tudi dejstvo, da na njem za leto 2021 lahko dokupite opcijski ‘quickshifter’. Za športno vožnjo lahko na velikem TFT ekranu izbirate med različnimi programi delovanja motorja. Naš predlog: Supermoto, kjer boste lahko maksimalno uživali v ovinkih, nenazadnje tudi zaradi zelo dobrih zavor BYBRE (Brembo) in nastavljivega vzmetenja WP z odprtimi kartušami.
Kako KTM 390 Duke slovenski ‘stunt’ voznik Rok Bagoroš vrže ‘počez’ si lahko ogledate v videu, ki je do dans zbral že več kot 14 milijonov ogledov.
Pri Seles Moto D.o.o je cena za nova modela nespremenjena kljub vsem novostim, ki jih prinaša modelno leto 2021.
Cena za KTM Duke 390: 5.890 eur, za KTM Duke 125: 4.650 eur.