Test BMW R 1300 GS – motor, ki je še boljši in dražji z razlogom!

Test najbolj težko pričakovanega motocikla za sezono 2024! BMW R 1300 GS je najbolj prodajan BMW vseh časov in kraljuje v segmentu dolga desetletja. Pa je še vedno tako dober in vsestranski motor, da prepriča toliko kupcev? Zelo me je zanimalo kaj so lahko pri BMW Motorrad sploh še naredili, da so izboljšali že tako ali tako dober motocikel.

Prvi test in prvi vtis iz vožnje, ki jo je v Španiji za Motoavantura.si opravil Primož Jurman si lahko ogledate tule:    • BMW R1300 GS prvi test motoavantura  

Kaj sem ugotovil sam, ali je res boljši, je morda izgubil svoje bistvo, svojo drugačnost, udobje ? Vse to vam povem v tem videu, kjer sem zapeljal motor po domačih cestah.

Agilnost in lahkotnost v vožnji kljub teži ostajata močna aduta tudi pri najnovejšem modelu BMW R 1300 GS
Zanesljiva lega na cesti vliva samozavest

BMW GS je bil vedno primer motocikla, ki je imel zanimive detajle. Tudi tokrat ni nič drugače. Izdelava je na visokem nivoju, prav tako uporaba sodobni tehnologij pri konstrukcijskih rešitvah. Motocikel kot celota je lepo dodelan.

Osnovni tehnični podatki BMW R 1300 GS Trophy

Motor: 1300 ccm dvovaljni bokser, tekočinsko hlajen, 4 ventili na valj

Moč in navor: 107 kW (145 KM) pri 7.750 vrt/min in 149 Nm pri 6.500 vrt/min

Menjalnik in prenos moči: Šeststopenjski menjalnik, kardan

Hod vzmetenja spredaj/zadaj: 190 mm/200 mm

Pnevmatika spredaj in zadaj: 120/70 R19 in 170/60 R17

Zavora spredaj: zavorni koluti, premer 310 mm, 4-batne radialne zavorne čeljusti

Zavora zadaj: kolutna zavora, premer 285 mm, 2-batna plavajoča čeljust

Višina sedeža: 850 mm

Uporabna prostornina posode za gorivo:19 l

Poraba po tovarniški specifikaciji: 4,8 l / 100 km na testu 5,8 l/100 km

Teža motocikla pripravljenega za vožnjo, z napolnjenim rezervoarjem: 237 kg

Cena: od 19.450 EUR

Foto: Janez Mandeljc

This Post Has 3 Comments

Comments are closed.