KTM Superduke 1290 RR za izbrance

You are currently viewing KTM Superduke 1290 RR za izbrance

Izdelanih bo le 500 motociklov, v Evropi pa se boste dokopali do njega le preko spletnega prednaročila na tej povezavi KTM.

Na podlagi najnovejšega prototipa KTM 1290 Super Duke R je RR prikaz tega, kaj se zgodi, ko lahko oddelek za raziskave in razvoj spustiš iz ‘vajeti’ in se lahko poigravajo brez omejitev.

Foto: Rudi Schedl

Številke pri tem motociklu pripovedujejo zelo zgovorno zgodbo zgodbo – 1.301 cm3, 180 KM, 180 kg in 140 Nm navora, kar pomeni razmerje med močjo in maso 1: 1 z dovolj navora, da se guma raztrga na asfaltu. Da ne bo pomote, ta zver je namenjen le posvečenim. Gre za brezkompromisni motocikel razreda Hyper Naked, ki je bil ustvarjen za zniževanje rekordov krogov na dirkališču.

Foto:Rudi Schedl

RR je za 9 kg lažji, bolj okreten, trden in ponuja boljšo stabilnost pri visoki hitrosti kot standardni KTM 1290 Super Duke R. Tudi kolesa so šla pod nož in izgubila ogromnih 1,5 kilograma vzmetene mase. Obuli so ga v izjemno lepljive pnevmatike Michelin Power Cup2, za dobre rezultate na stezi.

Foto: Rudi Schedl
Ključne lastnosti KTM 1290 Super Duke RR:

-  Najmočnejši motor V-Twin, ki je kdaj pognal naked motocikel
-  180 KM in 180 kg daje razmerje moči / teže 1: 1
-  Novo vzmetenje WP APEX PRO in pnevmatike Michelin Power Cup2
-  Nova nadgradnja iz ogljikovih vlaken
-  Lahka litij-ionska baterija, ki prihrani 2,5 kg
-  Izredno lahka kovana kolesa, ki prihranijo 1,5 kg vzmetene teže
-  Pomožni okvir iz ogljikovih vlaken s preoblikovanim enojnim sedežem
-  Ekskluzivni paket KTM PowerParts
-  Omejeno na samo 500 enot po vsem svetu
 
Foto: Rudi Schedl
KTM 1290 Super Duke RR ni impresiven le pri opremi. Pod njegovo karbonsko kožo se skriva najbolj popoln elektronski paket.
 
Foto: Rudi Schedl
Najbolj opazni so povsem novi načini delovanja, ki motoristu omogočajo skoraj neomejene možnosti prilagodljivosti zdrsa zadnjega kolesa, odziv na plin, nadzor pri štartu (launch controll) in regulacijo zdrsa sklopke.