Simbol italijanskega motocikla že skoraj sedemdeset let navdušuje s svojo klasično obliko, ki je tudi dandanes še vedno moderna in brezčasna. V7 je motor, ki je pravzaprav zelo edinstven in kljub raznim trendom ohranja svojo izvorni genski zapis.
A ob tem vseeno iz osnovne izvedbe izhajajo določene zanimive predelave. Najnovejša je Moto Guzzi V7 Stone Corsa, ki je bila predstavljena kot presenečenje med Moto Guzzi Open House 2023 septembra v Mandellu del lario in je pritegnila pozornost na tisoče oboževalcev, ki so se zbrali v tej legendarni tovarni na robu jezera Como.
Moto Guzzi V7 Stone Corsa predstavlja drzen povratek h klasični športnosti. Njegove mehke linije takoj izstopajo, izhajajo iz lepo zaobljene aerodinamične silhuete z malim ”cupolinom” in enojnega sedeža, ki se zaključi s pokrovom sedeža, oziroma aerodinamično zaključenim zadkom. Oboje pa spominja na dirkalnike iz sedemdesetih let.
Poklon dirkalnemu pokalu Moto Guzzi
Vibracije, ki izvirajo iz pristnega motociklizma, ki ga spodbuja pristna strast in ki so od leta 2019 ponovno oživele v Moto Guzzi Fast Endurance , pokalu ene znamke, ki mnogim voznikom daje priložnost, da dirkajo na stezi in se zabavajo na svojem V7, ki poudarjajo njegove nepričakovane dirkalne značilnosti. Seveda gre za dirkanje v prav posebnem vzdušju polnem zabave in sproščenosti ter seveda ob zvoku dvovaljnega motorja.
Novi Moto Guzzi V7 Stone Corsa izstopa s svojo povsem novo dvobarvno podobo , ki je tudi poklon zlati dobi motociklističnih dirk. Kovinsko sivo barvno shemo poživi agresivna rdeča črta, ki poteka navpično vzdolž zgornjega ohišja, nato pa se nadaljuje vzdolž spodnjega dela rezervoarja za gorivo in na stranskih ploščah. Da se ujema s podobo je trda prevleka za zadnji del sedeža na voljo kot dodatna oprema, zaradi česar je pravi enosed v čistem dirkalnem slogu.
Paket opreme vključuje tudi vzvratna ogledala , ki dajejo V7 Stone Corsi še bolj eleganten in dinamičen profil, ter pokrov rezervoarja iz črnega eloksiranega aluminija. V skladu z minimalističnim videzom, ki je značilen za vse različice V7, sprednje vilice nimajo zaščitnega meha, medtem ko ploščica na vpetju krmila označuje posebno izdajo.
Zračno hlajeni V-twin s 65 KM
Motor deluje brez sprememb v primerjavi s trenutnim standardnim V7. Torej res klasičen, zračno hlajen 90-stopinjski V-twin z obema cilindroma ob strani in s samo 2 ventiloma v glavi. Z 853 kubičnimi centimetri ima V7 največjo moč v skladu z Euro 5 65 KM (47,8 kW) pri 6.800 vrt./min in 73 Nm pri 5.000 vrt./min. Druga Guzzijeva tradicija je kardanski pogon na zadnje kolo, 6-stopenjski menjalnik pa lahko pridno pretika do največje hitrosti okoli 175 km/h.
Moto Guzzi V7 Stone je bil predstavljen tudi na Open House 2023 v novi barvni shemi Verde Camo , ki bo na voljo poleg barvnih shem Rosso Rovente, Grigio Alluminio, Giallo Metallico in Nero Ruvido.