Multistrada V4 Rally – Ducati, namenjen velikim avanturam

Multistrada V4 Rally – Ducati, namenjen velikim avanturam

Novi Ducati Multistrada V4 Rally je zasnovan za najzahtevnejše popotnike, ki želijo doseči še bolj oddaljene in težje dostopne destinacije. Seveda tudi s sopotnikom in veliko prtljage!

Izboljšano udobje za voznika in sopotnika ter večji doseg zaradi 30-litrskega rezervoarja za gorivo in nove razširjene strategije deaktivacije, ki je prvič uporabljena na serijskem motociklu in izklopi zadnji valj motorja V4 Granturismo tudi med vožnjo.

Motocikel, ki se je izkazal kot iredno vsestranski in navdušuje s svojimi voznimi lastnostmi je sedaj postal še bolj terenski.

Več terenske pripravljenosti z 200 mm hoda vzmetenja, večjo oddaljenostjo od tal in naprednim načinom vožnje Enduro z namenskim načinom Power Mode.

V sklopu premiere novih modelov z letnico 2023 je proizvajalec iz Bologne predstavil novo Multistrado V4 Rally, Ducatija, namenjenega ljubiteljem dolgih potovanj. Gre za zelo prepričljiv in sposoben adventure motocikel, s katerim lahko osvojite neraziskane kraje in jih dosežete z največjim udobjem.

Z modelom “Rally” Ducati globetrotterski duh modela Multistrada V4 dviguje še na nekoliko višjo raven, zahvaljujoč izboljšanemu udobju za voznika in potnika, večjemu dosegu in izrazitejšim terenskim sposobnostim . Rezultat je motocikel, ki je v svojem elementu tako na prašnih cestah kot v sodobnih metropolah. Zagotovo bo zelo zanimiva izbira za tiste, ki želijo doseči katerikoli cilj z največjim udobjem in varnostjo, ne da bi pri tem žrtvovali značilna Ducatijevo vznemirljivost v vožnji. Nenazadnje ga poganja superzmogljivi motor iz družine Multistrada V4 s  kar 170 KM s servisnim intervalom na vsakih 60.000 km in menjavo olja in filtrov na vsakih 15.000 km ali 24 mesecev.

Doma v vsakem okolju

Vzmetenje z daljšim hodom, enduro programi delovanja motorja in višja oddaljenost od tal zagotavljajo resno spogledovanje s terenom.

Multistrada lahko računa na polaktivno vzmetenje s hodom, povečanim na 200 mm, ki zagotavlja večjo oddaljenost od tal, na nov način Power Mode, namenjen vožnji po terenu, na širše stopalke z izrazitejšim profilom in odstranljivim gumijastim vložkom ter na še bolj natančno in učinkovito strategijo upravljanja Skyhook DSS EVO. Multistrada V4 Rally je opremljena tudi s funkcijo Autoleveling, ki zagotavlja konstantno uravnavanje, ko se spremeni konfiguracija voznika, potnika in prtljage, da se lastnosti vozila vedno ohranijo nespremenjene. Terenska uporabnost se pri modelu Multistrada V4 Rally poveča tudi zaradi serijskih olajšanih platišč z naperami in ojačitvami za zaščito motorja.

Z novim 30-litrskim aluminijastim rezervoarjem, ki se lepo  vključuje v mišičaste in elegantne oblike motocikla je seveda tudi avtonomija z enim polnjenjem ogromna.

Več udobja za voznika in sopotnika

To je motocikel za udobno potovanje v dvoje.

Multistrada V4 Rally je zaradi zasnove zelo primerna za potovanje v dvoje in je bila zasnovano tako, da je udobje voznika in sopotnika na najvišji ravni: v tem smislu je bilo preoblikovano vetrobransko steklo (povečano za 40 mm v višino in 20 mm v širino), podaljšan zadek, nastavek za kovčke pa pomaknjen nazaj, da je na območju nog na voljo več prostora za sopotnika, ki lahko računa tudi na stopalke z večjimi gumijastimi vložki za zmanjšanje vibracij. Poleg tega je zaradi različnih višin sedeža za voznika in sopotnika ter znižanega kompleta vzmetenja mogoče Multistrado V4 Rally prilagoditi vsaki kombinaciji voznika in sopotnika.

Cena bo nekaj tisočakov več kot običajna MTS V4, le ta se začne pri dobrih 20 tisočakih, v posebnih izvedbah pa cena naraste tudi na 29 ali celo 29 tisočakov.

Deaktivacija zadnjih valjev med vožnjo – novost v motociklizmu


Multistrada V4 Rally uvaja tudi povsem novo strategijo podaljšanega deaktiviranja zadnjega valja, tehnično rešitev, ki je prvič na svetu predstavljena na serijskem motociklu. Ta tehnologije je sicer že nekaj let prisotna pri določenih avtomobilih, predvsem v smislu varčevanja z gorivom in zaradi emisij. izklopa zadnjih valjev v prostem teku pri mirujočem motornem kolesu, ki je funkcija, ki je že prisotna pri modelu Multistrada V4, je pri modelu V4 Granturismo zadnji valj izklopljen tudi v drugih pogojih delovanja, kar ugodno vpliva na porabo goriva in emisije.
S to novo strategijo se deaktivacija izvede tudi, ko je motocikel v gibanju: ko se hitrost poveča ali nad določeno zahtevo po moči na ročice za plin, se zadnji valji ponovno aktivirajo, kar zagotavlja značaj in zmogljivost motorja V4 Granturismo. Ta sistem je aktiven v vseh načinih vožnje.

Peter Kavčič

Foto: Ducati