Najbolj možat BMW je roza barve! Dvolitrski bokser so vtaknili v okvir športnika.

BMW Motorrad pred slikovitim ozadjem Villa d’Este ob jezeru Como predstavi svojo najnovejšo oblikovalsko študijo: koncept BMW R20. V okviru slovitega sejma Concorso d’Eleganza Villa d’Este, ki slovi po eleganci in zgodovinskem pomenu izjemnih vozil so predstavili motocikel, ki je zgrajen okoli velikega- z zrakom in oljem hlajenega bokserskega motorja.

R20 ob jezeru Como

Narejen, da prepriča in opozori nase

Koncept BMW R20 je motocikel, ki opozori nase z mogočnim videzom v slogu ležernega gospoda, hkrati pa izpolnjuje značilne lastnosti BMW Motorrad: klasično oblikovanje in odličen inženiring v kombinaciji s sodobno mehaniko. Vse se vrti okoli motorja ”Big Boxer” in prepoznavne ter izrazite posoda za gorivo. Doslej največji bokser te bavarske znamke nosi oznako BMW R 18 z 1,8 litra delovno prostornine.

Kako se pelje ta neo – retro motocikel si lahko ogledate v tem videu, kjer smo med seboj primerjali različne izvedbe:

Več kot očitno so želeli poudariti čiste linje kar jim je tudi uspelo. V črno pobarvan okvir iz krom-molibdenovih jeklenih cevi, črna platišča (zadaj dimenzije 17×6,25 palcev) na katerem je nameščena pnevmatika dimenzije 200/55, in 17-palčnio kolo s črnimi kraki in pnevmatiko dimenzije 120/70 spredaj prav tako poudarjajo čiste linije in moč.

BMW R20 concept združuje tradicijo in sodobnost.

Preizkušeni sistem vpetja kolesa BMW Paralever je bil izveden v novi različici, pri kateri je nihajna roka izdelana iz krom-molibdenovega jekla, vzvod Paralever pa iz aluminija. Kinematika je zasnovana tako, da je vse skupaj čim bolj uravnoteženo. Dva rezkana aluminijasta nosilca zadnje osi sta še ena visokokakovostna podrobnost. Izpostavljena pogonska gred, ki je konceptualno prevzeta iz modela R 18 – vizualni poudarek znanih modelov R 18 – je bila skrajšana za vključitev v arhitekturo roadsterja. Kot elementi vzmetenja delujejo spredaj in zadaj popolnoma nastavljive komponente Öhlins Blackline.

Geometrija kot pri športnem S 1000 RR

Osnovna geometrija vozila ima krmilni kot 62,5° in medosno razdaljo 1.550 mm. Za zaviranje pri skrbijo spredaj in zadaj radialno nameščene zavorne čeljusti ISR s šestimi bati spredaj in štirimi bati na zavorno čeljust zadaj.

Poleg tega izpušni sistem 2 v 2 zagotavlja tisti pravi bokserski zvok in odlično dopolnjuje zasnovo. S tem prototipom BMW R20 kot ”Big Boxer Roadster” postavlja nove standarde v svetu motociklov in potrjuje zavezanost podjetja BMW Motorrad v smeri, ki so jo ob svoji stoti obletnici zastavili z modeli R 18.

Veliki bokser – 2x po liter!

Največji bokserski motor je trenutno še koncept

BMW R20 pokanja zračno oljno hlajeni motor, zdaj s prostornino 2.000 cm3. Za konceptni motocikel so bili razviti novi pokrovi glave motorja, nov pokrov jermena in nov hladilnik olja, da bi lahko oljne cevi namestili delno skrito. Poseben poudarek je pogled s strani: Oko sledi poti zraka, ki se skozi odprte sesalne lijake pretaka v dušilne lopute in valje, nato pa uhaja skozi odprt izpušni sistem in izpušne cevi v obliki megafona, kar ustvarja značilen videz

Drzen slog, ki opozori nase s čistimi linijami

Drzen a čist dizajn

Aluminijasti rezervoar je dobil novo obliko in se predstavlja v nenavadni barvi.”hotter than pink” – torej kričeči roza barvi iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja. Po besedah novega šefa dizajna je koncept BMW R20 barvno usklajen s pokrovi glave valja, pokrovom jermena in lijaki za dovod zraka iz poliranega in anodiziranega aluminija, pa tudi z vzmetjo Paralever, sistemom stopalk in zavornimi čeljustmi ISR v kovinski barvi.

Zadnja luč je integrirana v enojni sedež, ki je oblazinjen s prešito črno Alkantaro ter s svojim kompaktnim zadnjim delom prinaša precej zanimiv in dinamičen videz roadsterja. Zanimiv je tudi sodoben žaromet.

Všeč ali ne, nekaj je zagotovo: BMW R20 concept postavlja velike BMW  bokserje na novo raven.