Nova Honda Hornet bo ostra in legitimna konkurenca japonskim in evropejskim nakedom srednje kategorije

  • Post author:
  • Post category:Novice
Nova Honda Hornet bo ostra in legitimna konkurenca japonskim in evropejskim nakedom srednje kategorije
New Hornet design concept sketches hint at the sting in its tail

Glede na skice, ki jih je uradno lansirala Honda in po novici na sejmu EICMA 2021, da se bo slavno ime Hornet vrnilo v svojo linijo, je Honda nakazala, da hoče nazaj na prestil v srednjem razredu športnih roadsterjev brez oklepa. Po kapljicah podajajo dodatne podrobnosti o konceptu oblikovanja in prikazujejo kombinacijo tehnične estetike in agresivnih linij, ki se prepletata z njenim DNK. Ampak a se strinjamo, da bi se pod to skico lahko podpisal tudi oblikovalski studi Kiska, ki skrbi za podobo motocikloov KTM?

New Hornet design concept sketches hint at the sting in its tail

Ustvarjanje konceptnih skic je vodil Hondin center za raziskave in razvoj v Rimu, ki je v tesnem sodelovanju z oddelkom za raziskave in razvoj na Japonskem, ki je odgovoren za oblikovanje številnih nedavnih uspešnih Hondinih evropskih modelov, vključno z CRF1100L Africa Twin, CB650R in X- ADV.

Oblikovalec novega koncepta Hornet je 28-letni Giovanni Dovis, ki je nazadnje zapisal značilne linije novega ADV350.

Giovanni Dovis, oblikovalec, Honda R&D Europe, Italija:

Giovanni Dovis, Designer, Honda R&D Europe, Italy

“Hondina oblikovalska filozofija je ustvariti nekaj čistega in funkcionalnega na nezapleten način – modele, ki so hkrati čudovito preprosti in čustveno privlačni. Skice prikazujejo, kako koncept oblikovanja Hornet obljublja okretnost, dinamičnost in majhno težo zahvaljujoč ozkim proporcem, koničastemu repu in izjemno ostrim linijam. Ustvari nov kompakten videz in ima znake napetosti in agresije od spredaj do zadaj, kar orisuje pravi športni namen Horneta.”

Komaj čakam, da ta stroj vidim v živo. Najverjetneje bo premiera novembra v Milanu, ko lahko s strani Honde pričakujemo še nekaj zelo zanimivega.

Stari model Hornet 600.

Peter Kavčič

Foto: Honda