Nova Honda NC750X 2025: Motor, ki ima dve stvari kot skuter

#image_title

No, če smo natančni ima velik prostor za čelado ali prtljago tam kjer je običajno skrit rezervoar in avtomatski menjalnik, ki je očito zelo priljubljen. To je tisto kar ima tudi skuter, le nekoliko drugače. Velik delež doslej prodanih motorjev  je namreč opremljen prav z DCT menjalnikom, ki ima dvojno sklopko in avtomatsko pretikanje prestav.

Nova NC750X ostaja zvesta svoji vlogi vsestranskega motornega kolesa in ponuja izboljšave na področju udobja med vožnjo, zmogljivosti, varnosti in prijaznosti do okolja. Pred leti smo testirali ta model. Test najdete tukaj.

Honda NC750X 2025 nadaljuje filozofijo predhodnega modela

Svež dizajn in izboljšan prostor za shranjevanje NC750X 2025

Za leto 2025 je Honda NC750X prejela posodobitev dizajna. Lahko rečemo, da je bil že čas za to potezo. Posebej preoblikovan LED žaromet daje sprednjemu delu sodoben, izrazit izgled, medtem ko ozek oklep in prenovljen zadek prinašata nekaj več športnosti. Prenovljeni vetrobran naj bi zagotavljal izboljšano zaščito pred vetrom in vremenskimi vplivi, kar NC750X naredi udobnejšo tudi za dolge ture. Ta motocikel zaradi uporabnosti ni bil kar tako med najbolje prodajanimi v Sloveniji.

Novost za modelno leto 2025 pa se skriva tudi v detajlih.  Nova je nedrseča prevleka sedeža z ojačanimi šivi. Prav tako je bil prenovljen prostor za shranjevanje pred voznikom (tam kjer je običajno tank) s kapaciteto 23 litrov in omogoča shranjevanje integralne čelade – edinstvena lastnost v svetu motornih koles. Po želji je mogoče namestiti USB-C priključek za polnjenje elektronskih naprav na poti.Morda še informacije za vse, ki vam veliko pomeni ekologija –   z uporabo trajnostne plastike Durabio, materiala na osnovi biomase, kaže na Hondina prizadevanja za zmanjšanje vpliva na okolje.

Nezahtevnost in lahkotnost vožnje skupaj s pametnimi rešitvami so razlog za rekordne prodaje model v preteklih letih

Honda NC750X z novim TFT-zaslonom in povezljivostjo

Še ena novost pri modelu NC750X je dokaz, da gre model v korak s časom. Hondin 5-palčni TFT-barvni zaslon! Ta zaslon ponuja dobro berljivost pri dnevni svetlobi in jasno prikazuje vse pomembne informacije. Zahvaljujoč tehnologiji “Optical Bonding” je berljivost ob sončni svetlobi še izboljšana, saj je reža med zaslonom in steklom zapolnjena s smolo, kar zmanjšuje odseve.

RoadSync povezljivost omogoča povezavo pametnega telefona Android ali iOS, tako da lahko motorist na prikazovalniku dostopa do e-pošte, telefonskih klicev, glasbe in navigacije z zavoj-po-zavoju. Upravljanje poteka preko osvetljenega štirismernega stikala na krmilu, kar povečuje uporabnost. Za glasovno upravljanje je potrebna Bluetooth slušalka v čeladi, kar omogoča optimalno uporabo funkcionalnosti tudi med vožnjo.

Novost za 2025 je velik TFT zaslon

Ne spreminjaj tisto kar dela: varčen in z navorom močan dvovaljni motor

Honda NC750X je opremljena z vodno hlajenim 745 cm³ vzporednim dvovaljnim motorjem, ki zagotavlja največjo moč 58,6 KM pri 6.750 vrt./min in navor 69 Nm pri 4.750 vrt./min. Proti zdrsna sklopka olajša prestavljanje navzdol in preprečuje blokiranje zadnjega kolesa pri nenadnem prestavljanju navzdol, kar povečuje varnost vožnje. Poraba goriva znaša le 3,5 litra na 100 km, kar skupaj s 14,1-litrskim rezervoarjem omogoča doseg skoraj 400 km.

Za imetnike vozniškega dovoljenja kategorije A2 je na voljo različica s 35 kW (standardna ali DCT), ki jo je mogoče po potrebi kasneje nadgraditi na polno moč.

NC750X 2025: Možnost izbire – načini vožnje in Honda Selectable Torque Control

Zahvaljujoč elektronskemu upravljanju plina (Throttle-by-Wire) ima NC750X tri standardne načine vožnje: Rain, Standard in Sport. Ti načini prilagajajo moč in motorno zaviranje glede na pogoje vožnje. Dodatni uporabniški način omogoča individualno prilagajanje nastavitev. Honda Selectable Torque Control (HSTC), trimestna kontrola zdrsa zadnjega kolesa, zagotavlja optimalen oprijem na različnih podlagah. Nivo 1 omogoča rahlo zdrsavanje zadnjega kolesa na mehkih tleh, nivo 2 zagotavlja oprijem za običajne cestne razmere, nivo 3 pa nudi maksimalen nadzor na spolzkih površinah. Kontrola zdrsa se lahko po potrebi popolnoma izklopi.

Menjalnik z dvojno sklopko DCT je za leto 2025 izboljšan

Honda je s tem menjalnikom dokazala, da ni malo kupcev, ki jih zanima udobje avtomatskega menjlanika med vožnjo.  Ta preizkušen dvosklopčni menjalnik (DCT) je bil – tako kot pri sorodnih skuterjih X-ADV in Forza 750 – izboljšan za model 2025. Novost je izboljšana nadzorljivost pri nizkih hitrostih, kar olajša speljevanje in vožnjo v mestnem prometu. Posebej pri počasni vožnji, na primer pri obračanju ali U-zavojih, je bila odzivnost sklopke še dodatno izpopolnjena. Funkcija DCT je povezana z različnimi načini vožnje, tako da se vedenje prestavljanja samodejno prilagodi izbranemu načinu. V uporabniškem načinu lahko vzorec prestavljanja prilagodite po meri.

Honda NC750X 2025 z izboljšanimi zavorami – nekaj kar je vedno dobrodošlo!

Zahvaljujoč pokončnemu položaju sedenja in nizkemu težišču je bila NX750X vedno enostavno motorno kolo za vožnjo. Za leto 2025 je varnost še dodatno okrepljena. Showa 41-mm vilice z Double Bending Valve tehnologijo in enojni blažilnik s Pro-Link vzmetenjem zadaj naj bi zagotavljali uravnoteženo vozno izkušnjo. Poleg tega je Honda prenovila zavorni sistem: nov par kolutov s 296-mm premera in dvo batnimi zavorami čeljustmi nadomešča prejšnji enojni disk. Nove, lažje 17-palčne lita aluminijasta platišča v 3×3 dizajnu zmanjšujejo težo, da bi nadomestili dodatno težo novega zavornega sistema.

Boljše zavore za več varnosti v vseh pogojih vožnje

Cena in dodatna oprema nove Honde NC750X 2025

Honda ponuja za NC750X široko izbiro originalne dodatne opreme, ki je na voljo posamično ali v paketih dodatne opreme. Urban paket je namenjen dnevnim voznikom in vključuje prtljažnik, 50-litrski zgornji kovček in ustrezno notranjo torbo. Travel paket vključuje stranske kovčke in povečuje dolgotrajno uporabnost motocikla, medtem ko Adventure paket z zaščitnimi letvami in meglenkami povečuje vizualno prisotnost. Poleg tega je na voljo tudi komfortni paket, ki vključuje ogrevane ročaje in nastavljiv vetrobran.

Cena za Honda NC750X in NC750X DCT znaša ugodnih 8.690 evrov in 9.590 evrov. Prve dobave so predvidene v februarju 2025.

author avatar
Peter Kavčič