Honda CRF450RX Rally nova specialka za puščavske dirke, ki jo lahko kupimo

#image_title

Redmoto, italijanska podružnica Honde je pripravil dakarsko specialko Honda CRF450RX Rally. Dirkalnik bo narejen v omejeni seriji 50 primerkov za Evropo.

Le nekaj osnovnih komponent za spcialko

Na reliju Dakar 2025 so bili uspešni s prototipom Honda Racing Corporation (HRC) in bodo letos končno omogočili nakup motorja CRF450RX Rally. Za kupce v Evropi je ta realnost še korak bližje s Hondino evropsko desno roko, podjetjem RedMoto, saj so sporočili, da bo HRC dobavil dele kompleta italijanskemu podjetju, ki bo nato odgovorno za sestavo in prodajo celotnega motocikla z evropsko homologacijo.

V prvem letu proizvodnje in prodaje bo število razpoložljivih enot omejeno na 50 in bo na voljo le prek prednaročila. CRF450RX Rally bo imel evropsko homologacijo.

Honda CRF450RX Rally bo naprodaj v seriji 50 kosov

Med drugo polovico leta 2024 in začetkom leta 2025 je šest dirkačev dirkalo s prototipi CRF450RX Rally ob tehnični pomoči podjetja RS Moto, še enega italijanskega podjetja, specializiranega za rally in podporo na dirkah, vključno z Dakarjem.

Prototip CRF450RX Rally je debitiral na reliju Maroko leta 2024 z Romainom Dumontierjem (edini dirkač HRC s tem motociklom), drugi dirkači pa so se zvrstili na reliju Dakar leta 2025, vključno z Jacobom Argubrightom. Dumontier je z motocikli, ki so bili v osnovi enaki, kot jih vidite tukaj, zasedel 12. mesto v skupnem seštevku in tretje v razredu Rally2, Argubright pa 22. mesto v skupnem seštevku.

Romain je na Dakarju 2025 z dirkalnikom Honda CRF450RX Rally z odlično vožno potrdil potencial motocikla

Pri HRC pravijo, da bodo razmislili tudi o možnostih partnerstva s potencialnimi reli ekipami, da bi ponudili podporo tekmovalcem, ki nameravajo z dirkalnikom CRF450RX tekmovati na dogodkih, kot je Dakar.

Ideja je, da se čim bolj približa tovarniški različici in da je stroj z dirkalnimi specifikacijami. Kot osnova je uporabljen okvir CRF450R, ki pa je zaradi togosti precej spremenjen in ima dvojni rezervoar za gorivo (spredaj/zadaj) s skupno prostornino 36 litrov.

V opremi poleg motocikla s predelanim motorjem za rally dobite:

3 tanke iz plastične mase (2x spredaj 1x zadaj)

Navigacijski stolp iz ogljikovih vlaken

LED razsvetljavo

Zaščita motorja iz ogljikovih vlaken

Rally vzmetenje Showa in vpetje vilic Xtrig

Excell kolesa

Zmogljivejše in večje zavore (premer 300 mm in 240 mm)

Akrapovičev izpušni stistem iz titana

Cena: 26.000 eur

author avatar
Peter Kavčič