KTM ponovno predstavlja model SMT, tokrat na način, ki se je seveda zdel povsem logičen. Predstavljajte si vrhunski Supermoto, hkrati pa tudi motocikel, ki se ponaša s številnimi tehničnimi lastnostmi in dodatki, potrebnimi za povsem spodobne potovalne zmogljivosti.
”To je stroj s katerim lahko napadete gorsko cesto, hkrati pa veste, da vas bo motocikel popeljal še veliko dlje. Ima več udobja kot supermoto in bistveno boljše vozne lastnosti kot potovalni enduro.”
KTM 890 SMT je narejen na znani platformi LC8c in je bil razvit, da bi dosegel vrhunske rezultate v segmentu potovalnih supermoto motociklov z najboljšim razmerjem med močjo, navorom in maso.
Nastavljivo vzmetenje naravnano za uporabo na cesti, vrhunske pnevmatike in zavore ter druge komponente umeščajo ta namenski model med dve skupini: KTM ADVENTURE in KTM STREET.
“Vzpona na hrib” so se lotili za krmilom nekdanjega dirkača AMA Superbike in Supermoto Chrisa Fillmora, ki je že dokazal, da zelo dobro ve kaj pomeni biti zelo hiter pri vožnji v klanec. Američan je zmagovalec dirke Pikes Peak in je s tem supermoto-potovalnim motociklom, na gorskem vzponu na Sardiniji pokazal, kaj zmore v rokah mojstra.
Motor je v osnovi enak kot pri KTM 890 Adventure, s to razliko, da zagotavlja stabilnost in zanesljivost v zavojih tudi pri višji hitrosti. Pri tem je deklarirana poraba goriva le 4,6 litra/100 km.
2023 KTM 890 SMT poudarki
Narejen je na platformi KTM 890 LC8c in je predelan za športno vožnjo. Nova generacija KTM 890 SMT zmore 100 Nm navora in 105 KM.
Vzmetenje, idealno za popoln supermoto-tourer, ki dosega želeno razmerje med agresivnostjo in umirjenim križarjenjem s športnim občutkom.
Okvir, motor, kolesa in vzmetenje WP APEX so prilagojeni za delovanje med sproščeno in umirjeno vožnjo kot tudi za zelo dinamično vijuganje.
Napredni asistenčni sistemi so tu za varnost in uživanje: MTC za vožnjo po ovinkih brez nevarnosti, da zadnje kolo zdrsne, Cornering ABS in Supermoto ABS, ki skrbita za varnost in tudi za užitek. Še več prilagoditev je na voljo z nastavljivim vzmetenjem in možnostmi načina TRACK.
Digitalizacija: 5-palčni napredni zaslon TFT, pnevmatike Michelin PowerGP (17 palcev) ter opcijska QUICKSHIFTER+ in tempomat so le del izbora bogate dodatne opreme.
Peter Kavčič
Foto: KTM, Sebas Romero, Francisc Montero