Lažja in okretnejša različica originalnega trikolesnega skuterja Piaggio MP3 je prenovljena s povsem novim dizajnom, ki prevzema športni slog svojih večjih sorodnikov 400 in 530, ter številnimi inovativnimi tehnološkimi funkcijami: Povsem nov je motor s 310 cm3.
Zgodba Piaggio MP3, edinstvenega prvega trikolesnega skuterja na svetu, se še naprej razvija in izboljšuje: po premieri novih „maxi“ različic s prostornino motorja 400 oziroma 530 cm3 leta 2022 je nastal Piaggio MP3 310 – tretja generacija najlažjega in najbolj okretnega vozila, ki je povzročilo revolucijo v urbani mobilnosti ter postavilo nova merila udobja, varnosti in užitka v vožnji!
V Italiji, Franciji in Španiji ti skuterji zelo uspešno rešujejo urbano mobilnost in so zamenjali marsikateri drugi avto pri hiši.
S prihodom novega modela Piaggio MP3 310 – ki je od svojih „večjih bratov in sester“ podedoval številne tehnološke lastnosti, pa tudi še bolj premium občutek s športnim, avtomobilskim slogom – je celotna linija MP3 zdaj bolj usklajena, sodobna in tehnološko napredna ter ponuja celovito linijo vozil za vse, ki iščejo bolj praktično in še vedno daleč najbolj varno alternativo avtomobilu, ko govorimo o transportu v mestnem in primestnem prometu.
Piaggio MP3 310 je kompaktno, športno in dinamično vozilo, ki ohranja visoko raven udobja in tehničnih vsebin, značilnih za večje skuterje GT.
Novi Piaggio MP3 310 je zaradi ekskluzivne Piaggiove trikolesne tehnologije mogoče voziti z običajnim vozniškim dovoljenjem. Sprednji členast štirikotni sistem vzmetenja in dvojno sprednje kolo sta edinstvena in prepoznavna elementa, zaradi katerih je vožnja s Piaggio MP3 edinstvena izkušnja, saj je stabilnost v ovinkih večja kot pri katerem koli drugem skuterju, odlično pa se drži ceste, kar se najbolje čuti na mokrem asfaltu ali v pogojih slabega oprijema.
Najbolj okreten in lahek v vožnji izmed vseh modelov MP3
Kompaktne dimenzije in vodljivost skuterja Piaggio MP3 310 je mogoče ceniti tako pri manevriranju med mirovanjem – parkiranje je tako zelo enostavno – kot med vožnjo, kjer se ponaša z večjo okretnostjo. Prednji del je pri vožnji natančen in nudi izboljšane povratne občutke v vožnji.
Piaggio MP3 310 je opremljen s povsem novim motorjem, najnovejšim v izjemni družini HPE (High Performance Engine): Motor 310 hpe, homologiran v skladu s standardom Euro 5+, ima večjo prostornino (310 cm3 namesto 278 cm3 prejšnjega motorja) in različne funkcije, posebej zasnovane za izboljšanje vozne izkušnje, ne le z vidika zmogljivosti, temveč tudi glede udobja vožnje in voznih lastnosti – vse to v kombinaciji z manjšo porabo goriva.
Motor Piaggio 310 HPE – novi standardi
Novi Piaggio MP3 310 poganja povsem nov, tekočinsko hlajen, štiritaktni, štiriventilski enovaljni motor z elektronskim vbrizgom, ki zadovljuje nove sodobne standarde EURO5+.
Ti cilji so bili doseženi s povečanjem prostornine motorja z 278 cm3 pri prejšnjem motorju 300 HPE na 310 cm3 pri tej različici; to povečanje je bilo doseženo z ohranitvijo prostornine in povečanjem hoda. Posledica tega je manj „oster“ motor – ali z drugimi besedami, motor, ki je bolj osredotočen na vozne lastnosti kot na doseganje najvišje možne največje izhodne moči; kljub temu ta še vedno dosega 19,4 kW (26,4 KM) pri 7500 vrtljajih na minuto. Največji navor znaša 27,3 Nm in se doseže pri 6000 vrtljajih na minuto. Torej za pospeševanje in prehitevanje avtomobilov je moči dovolj. Tudi največja hitrost je višja, kar je delno doseženo z izboljšano aerodinamiko vozila: s prejšnje hitrosti 120 km/h na novo hitrost 129 km/h. Porabo goriva po WLTC ciklu so uspeli zmanjšati za 1 dl na 3,09 l /100 km.
Tudi hrup v fazi zagona je bil glavno področje, na katerega so se osredotočili: odprava dekompresorja in uporaba močnejšega zagonskega motorja skupaj z dekompresijsko pogonsko gredjo zagotavljata hitrejši in tišji zagon. Spremenjena je bila tudi zasnova menjalnika, spet z namenom zmanjšanja hrupa. Druge značilnosti motorja ostajajo nespremenjene.
Največja varnost: tri kolesa, ABS in ASR
Oba modela v paleti Piaggio MP3 310 imata protiblokirni zavorni sistem ABS, integriran z nadzorom proti zdrsu pogonskega kolesa ASR (Acceleration Slip Regulation). Sistem ASR (ki ga je Piaggio prvič uvedel v skuterje) je mogoče preprosto odklopiti in zagotavlja varnost, saj preprečuje zdrs zadnjega kolesa na nevarnih površinah, kot je moker asfalt.
Trikanalni sistem ABS, ki je bil razvit v sodelovanju s podjetjem Continental, povečuje aktivno varnost in preprečuje blokiranje kolesa pri zaviranju ter zagotavlja popoln nadzor nad vozilom v vsakem trenutku. Piaggio MP3 ima na vseh treh kolesih zavorni sistem z vsemi zavornimi diski s premerom 258 mm na sprednjem in 240 mm na zadnjem kolesu. Večjo varnost in še bolj gladko vožnjo zagotavljajo velika sprednja kolesa s premerom 13 palcev.
Vpetje koles za boljši občutek in varnost.
Piaggio MP3 dolguje svoj uspeh tudi ekskluzivni patentirani Piaggiovi tehnologiji dvojnih neodvisnih nagibnih prednjih koles, ki jih uravnava edinstveno vzmetenje s štirimi prečkami, ki ga je vodilna skupina v Evropi zasnovala in razvila pred vsemi drugimi proizvajalci na svetu, da bi zagotovila največji užitek v vožnji ob popolni varnosti. Preklopni mehanizem je sestavljen iz štirih litih aluminijastih ročic, povezanih s štirimi tečaji, ki so trdno povezani z osrednjim tulcem, in dveh stranskih tulcev, ki sta z ročicami povezana s pomočjo čepov in krogličnih ležajev. V stranskih rokavih se desna in leva krmilna cev vrtita v klasični postavitvi z eno roko.
Blokirni mehanizem za sprednje vzmetenje, ki je značilnost trikolesnega italijanskega skuterja, spremeni ravnotežje modela Piaggio MP3 310 hpe iz dinamičnega v statično. Ko vozilo zaženete, ostane v ravnotežju na vseh treh kolesih, ne da bi za to potrebovali stojalo (kljub temu je vgrajeno). Za nadaljevanje normalnega delovanja pospešite ali uporabite namensko tipko. To pomeni, da vam nikoli ni treba položiti noge na tla, vozilo Piaggio MP3 310 pa lahko parkirate kjer koli, enostavno in brez napora.
PIAGGIO MIA: vedno povezan s pametnim telefonom
Sistem povezljivosti PIAGGIO MIA, ki je serijsko na voljo pri različici Sport, omogoča povezavo pametnega telefona z elektronskim sistemom Piaggio MP3 310 v vozilu prek povezave Bluetooth, ki ponuja ekskluzivne funkcije za še bolj koristno in prijetno izkušnjo vožnje.
PIAGGIO MIA in nova aplikacija Piaggio sta posebej zasnovana za povezovanje mobilnih naprav iOS ali Android z novim sistemom Piaggio MP3 310, pri čemer se izkoristi potencial, ki ga ponuja nova digitalna instrumentna plošča.
Ko pametni telefon povežete – z vozilom ga povežete prek aplikacije Piaggio, ki jo lahko prenesete iz trgovine App Store ali Google Play -, se vsa obvestila o dohodnih klicih in sporočilih prikažejo na armaturni plošči. Sistem omogoča tudi upravljanje klicev s posebnim gumbom za povezljivost na desnem kontrolnem bloku in uporabo glasovnih ukazov za opravljanje klicev ali predvajanje glasbe z aktiviranjem seznama predvajanja. Za popolno uživanje vseh teh funkcij je za Piaggio MP3 310 kot dodatna oprema na voljo posebna namenska čelada Jet z vgrajenimi slušalkami in vmesnikom Bluetooth.
Aplikacija lahko prikazuje tudi vrtljaje motorja, trenutno moč in navor, trenutno in povprečno porabo goriva, napetost baterije ter oceno sloga vožnje. Vse podatke beleži aplikacija in si jih lahko ogledate neposredno na pametnem telefonu prek zbirnih statističnih podatkov za vsako vožnjo in intuitivnih infografik. Aplikacija omogoča tudi, da s pametnim telefonom priročno aktivirate funkciji Find Bike Finder in Follow Me, ki omogočata utripanje smernikov in zvok sirene, da zlahka najdete svoje vozilo tudi na najbolj natrpanih parkiriščih, ter aktivirata kratke luči.
Udobje in funkcionalnost
Piaggio MP3 310 je opremljen tudi s povsem novim uporabniškim vmesnikom. Na sredini je velika instrumentna plošča s 5-palčnim zaslonom LCD, ki prikazuje vse potrebne informacije: na sredini sta vidna digitalni merilnik hitrosti in merilnik vrtljajev, poleg njiju pa še skupni števec in števec prevoženih kilometrov, temperatura zraka, digitalna ura, indikatorji nivoja goriva in temperature hladilne tekočine ter ikona nevarnosti poledice in ikona „servis“. Na plošči so prikazani številni podatki o potovanju, ki jih lahko izberete z gumbom MODE na desnem kontrolnem bloku: najvišja hitrost, povprečna hitrost, trenutna poraba, povprečna poraba, doseg akumulatorja in stopnja napolnjenosti. Opozorilne luči pa spremljajo vse funkcije, kot so „preverjanje vbrizga“, rezerva goriva, tlak olja, vklop ABS in imobilizator. Upravljalni elementi na krmilu in armaturni plošči so bili prestavljeni in so zdaj bolj praktični in funkcionalni.
Nad armaturno ploščo pa je praktičen predal za rokavice s predalom in priključkom USB v notranjosti, ki je idealen za polnjenje pametnega telefona in vseh drugih omogočenih naprav.
Če ostanemo pri uporabniškem vmesniku, je Piaggio MP3 310 opremljen s sistemom brez ključa, ki omogoča vklop vžiga brez vstavljanja klasičnega ključa, kar poenostavlja vse postopke, kot so zagon motorja, odpiranje sedeža in vrat za gorivo ter zaklepanje volanskega droga, vse to pa je mogoče opraviti z daljinskim upravljalnikom, ki je priročno v vašem žepu. Klasično stikalo za vžig s ključavnico nadomešča praktičen gumb: za zagon vozila ga preprosto pritisnite (kar aktivira funkcijo omogočanja zagona) in obrnite v položaj ON. Vžig motorja izvedete kot običajno z gumbom, ki se nahaja na desnem krmilnem gumbu.
Sedež na dveh ločenih ravneh ima novo strukturo pene, ki je zasnovana za izboljšanje udobja in je oblikovana tako, da omogoča enostaven in varen stik s tlemi ter zagotavlja ustrezno ledveno oporo za voznika. Položaj sovoznika je sproščen, tudi zaradi praktičnih zložljivih stopalk, ki se, ko so zaprte, vključijo v ohišje.
Predal pod sedežem je izredno prostoren in zlahka sprejme eno integralno čelado ali dve jet čeladi, pa tudi druge predmete. Sedež ima vzmet, ki ga ohranja v odprtem položaju. Praktična in diskretna skrita kljuka za torbo je našla mesto, integrirano v zadnji ploščici ščitnika za noge.
Različice in barve
Novi Piaggio MP3 310 je na voljo v dveh različicah: Piaggio MP3 310 in Piaggio MP3 310 Sport, ki ju odlikujejo še bolj športne obdelave in podrobnosti.
Piaggio MP3 310
Piaggio MP3 310, ikona urbane elegance, je na voljo v dveh sijajnih barvah: Bianco Luna in povsem novi Grigio Grafite. Obe sta kombinirani z novimi zaključki v kovinski satenasto sivi barvi. Sedež je posebej oblikovan z novimi teksturami in kontrastnimi sivimi šivi, ki se ujemajo z zaključki.
Piaggio MP3 310 Sport
Piaggio MP3 310 Sport se ponaša s še bolj divjim značajem, ki ga krepijo namenske barve za te modele: mat kovinski odtenek Nero Meteora dopolnjujeta povsem nova Grigio Mercurio (svetleča) in Blu Zaffiro z mat zaključkom.
Različico Sport dopolnjujejo športno modri poudarki, kot so kontrastni šivi na sedežu in nalepke na črnih platiščih; pri obdelavi se izmenjujeta sijajna in mat črna barva, kar še dodatno poudari elegantne linije vozila.
Sprednji zavorni kolut z valovitim profilom in stopalka z aluminijastimi vložki sta vključena v serijsko opremo, prav tako tudi sistem povezljivosti Piaggio MIA.
Piaggio MP3 310 na kratko:
– Nova športna oblika
– Nov motor 310 hpe
– Popolna osvetlitev LED
– Instrumentna plošča LCD
– Nov uporabniški vmesnik
– Sistem brez ključa
– Novo, udobnejše sedlo
– Nova linija namenske dodatne opreme
Translated with DeepL.com (free version)