Novo – Triumph Tiger 800 s 115 KM

Triumph še naprej širi svojo modelno paleto in družina Tiger. Novost leta 2025 je crossover motor Tiger Sport 800, ki ima tudi nov trivaljni motor s 115 KM.

Z najnovejšim crossover modelom Triumph dosledno dviguje oblikovalski jezik različice Tiger Sport 660 še eno stopničko višje. Obeta veliko dinamike, zmogljivosti ob navoru in zvoku trivaljnega motorja, predvsem pa s svojo obliko jasno loči športno izvedbo – od bolj robustne terenske različice Tiger 900 Rally.

Novi Triumph Tiger Sport 800 kot crossover z jeklenim cevnim okvirjem

Jekleni okvir Triumph Tiger Sport 800, ki se razpotegne nazaj od krmilne glave, se upogne navzdol tik za vrtiščem nihajne roke in tako tvori osnovo za vpetje jeklene nihajne roke – spet skladno s 660. Nenazadnje: 17-palčna platišča s cestnimi gumami (120/180) in zmeren hod vzmetenja okoli 150 milimetrov – ti tigri nimajo terenskih ambicij, zato težko govorimo o enduro segmentu. Če podrobneje pogledate zadnji del novega 800, boste opazili nadaljnje podobnosti z modelom 660: varjen cevni okvir, tesno plastično ohišje z integriranimi držali za kovčke, udoben dvojni sedež na višini 835 milimetrov od tal.

Nov trivaljni motor s 798 kubičnimi centimetri in 115 KM

Bistveno daljši izpuh, ki se vije mimo desnega kraka jeklene nihajne roke novega Triumpha Tiger Sport 800, že nakazuje, da so v motorju precejšnje razlike. Tiger Sport 800 poganja 798-kubični vrstni trivaljnik in zagotavlja vir živahnega pogona. Najnovejši Triumphov trivaljnik proizvede 115 KM (85 kW) pri 10.750 vrt./min in 84 Nm navora pri 8.500 vrt./min. To pomeni, da se 800 jasno distancira od modela 660, ki zmore 81 KM in 64 Nm.

ABS v ovinkih, pomočnik pri pretikanju in tempomat

Trije načini vožnje (»Sport«, »Street« in »Rain«) samodejno uravnavajo dovajanje moči, kot tudi njegov nadzor zdrsa, ki tako kot njegov ABS deluje občutljivo na kote nagiba. Čeprav so sprednje 4-batne zavorne čeljusti privijačene radialno, nimajo oznake Brembo, ampak “le” oznako Triumph. Hitro menjavanje prestav v 6-stopenjskem menjalniku je možno zahvaljujoč asistentu za pretikanje, ne da bi morali segati po ročici sklopke, pri premagovanju večjih razdalj po hitrih cestah je kot del opreme na voljo tempomat – oboje je del osnovne opreme.

Nastavljivo vzmetenje in nastavljiv vetrobran

Kar zadeva vzmetenje, se novi Triumph Tiger Sport 800 ne razlikuje dosti od modela Sport 660: spredaj vilice 41 Showa in nastavljivo blaženje skrbijo za dober stik pnevmatik s podalgo. Zadaj je vgrajen amortizer, prav tako znamke Showa, ki mu lahko nastavimo hitrost odboja (povratka) in prednapetost prek hidravličnega vrtljivega gumba. Vetrobransko steklo je mogoče po višini nastaviti ročno.

Povezljivost z navigacijo s puščicami – in samo 214 kilogramov

Triumph Tiger 800 v kombinacija z LCD in TFT zaslonom, po potrebi pokaže pot zahvaljujoč povezavi Bluetooth – z uporabo navigacije s puščicami. Pri 18,6-litrskem rezervoarju je lahko pot včasih daljša, saj Triumph navaja le 4,7 litra porabe goriva na 100 kilometrov. Pripravljen za vožnjo, torej s polnim rezervoarjem, naj bi 800 Tiger Sport tehtal 214 kilogramov in je zato sorazmerno lahek. Še posebej za motocikel tega razreda zmogljivosti, ki je primeren za potovanja. Kaj v resnici pomeni ta teža pove tudi ta podatek. Tiger Sport 660 s 206 kilogrami in manjšim – 17. litrskim rezervoarjem tehta le malo manj.

Triumph novi Tiger Sport 800 postavlja v višji srednji razred – tudi po ceni

Z novim trivaljnim motorjem, ki zmore 115 KM pomeni, da ima Tiger Sport 800 vsaj 34 KM več kot model Tiger Sport 660 in je z 214 kilogrami, pripravljenimi za vožnjo, le 8 kilogramov težji – a okoli 3000 evrov dražji: Cena naj bi znašala 12.150  evrov, na trg pa pride od februarja 2025