Še nekaj besed o pravi enduro opremi za voznika: Ta mora omogočati neovirano gibanje, nikjer vas ne sme stiskati, predvsem pa pazite, da oblačila niso debela, težka in da omogočajo dobro zračenje med vožnjo. Osnova je motokros čelada s ščitnikom nad predelom oči in pred obrazom. Ta mora bito dovolj odprta, da se med vožnjo lahko nadihaš svežega zraka. Obstajajo tudi terenske čelade z vizirjem a te so namenjene potovanjem po terenu kar je že druga tema. Potem so tu obvezna kros očala, ki ščitijo pred vejami, prahom, blatom in kamenjem, ki frči izpod gum. Hlače in majica morajo biti narejene iz trpežnega in lahkega tekstila (hlače – kordura, majica – najlon). Med nujen del opreme štejem tudi lahke in zračne rokavice, ki ščitijo dlani v primeru padca in pred vejami ter trnjem. Tu so še škornji, ki morajo nuditi oporo in zaščito stopalom, gležnjem in goleni. Motokros škornji so primerni, tudi če med vožnjo zadenete z nogo v skalo ali drevo vas bodo obvarovali. Pod vrhnji sloj oblečemo športno perilo za hitro odvajanje znoja in hitro sušenje (bombaž ni dober ker se preznojena majica lepi na telo in te hladi) in motokros ščitniki za kolena ter prsni koš in hrbet. Pri enduro voznikih so zelo priljubljeni tudi oklepi (body armorji), ki zaščitijo cel zgodnji del telesa. Torej hrbet, prsni koš, ramena in komolce. Edina pomanjkljivost je, da bolj ovirajo gibanje, so težji in v toplem vremenu preprečujejo, da bi se telo sproti hladilo.
Še nekaj besed o pravi enduro opremi za voznika: Ta mora omogočati neovirano gibanje, nikjer vas ne sme stiskati, predvsem pa pazite, da oblačila niso debela, težka in da omogočajo dobro zračenje med vožnjo. Osnova je motokros čelada s ščitnikom nad predelom oči in pred obrazom. Ta mora bito dovolj odprta, da se med vožnjo lahko nadihaš svežega zraka. Obstajajo tudi terenske čelade z vizirjem a te so namenjene potovanjem po terenu kar je že druga tema. Potem so tu obvezna kros očala, ki ščitijo pred vejami, prahom, blatom in kamenjem, ki frči izpod gum. Hlače in majica morajo biti narejene iz trpežnega in lahkega tekstila (hlače – kordura, majica – najlon). Med nujen del opreme štejem tudi lahke in zračne rokavice, ki ščitijo dlani v primeru padca in pred vejami ter trnjem. Tu so še škornji, ki morajo nuditi oporo in zaščito stopalom, gležnjem in goleni. Motokros škornji so primerni, tudi če med vožnjo zadenete z nogo v skalo ali drevo vas bodo obvarovali. Pod vrhnji sloj oblečemo športno perilo za hitro odvajanje znoja in hitro sušenje (bombaž ni dober ker se preznojena majica lepi na telo in te hladi) in motokros ščitniki za kolena ter prsni koš in hrbet. Pri enduro voznikih so zelo priljubljeni tudi oklepi (body armorji), ki zaščitijo cel zgodnji del telesa. Torej hrbet, prsni koš, ramena in komolce. Edina pomanjkljivost je, da bolj ovirajo gibanje, so težji in v toplem vremenu preprečujejo, da bi se telo sproti hladilo.