Piaggio 1 je ob svojem prihodu napovedal novo generacijo električnih skuterjev. Pa je lahko to nadomestilo za legendarni Piaggio ZIP? To boste izvedeli v video testu.
Skuter v izvedbi do 25 km/h sem vozil po kolesarskih cestah kjer je bilo to možno in o robu okoliških cest, torej gre za prevozno sredstvo, ki je v mestih pogosto hitrejše od avtomobilov, ki se prebijajo skozi mestno gnečo. Skuter, ki gre do 25 km/h je tudi primeren za najstnike, saj ga lahko vozijo z izpitom za kolo. Mora pa biti tak skuter registriran.
Kaj pravi zakon? Lahko motorno vozilo in moped, katerega konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h, sme voziti v cestnem prometu otrok od 12. do 14. leta starosti, ki ima pri sebi kolesarsko izkaznico, in oseba, ki je starejša od 14 let
V rokah je lahkoten, izredno okreten in skrajno nezahteven za vožnjo. Z enim polnjenjem prevozi 50 km pretežno ravninske ceste. Mali mestni skuter je bil sicer omejen na dovoljeno hitrost – torej na 25 km/h, sicer pa je na voljo tudi bolj odprta verzija do 45 km/h in tretja, ki zmore še več, za katero pa potrebuješ izpit za 125 kubični motor. Cena: od 3.090 evrov pa do 3.790 evrov.
Piaggio 1 prav zato upraviči svoje ime! Kaj drugega si od tega giganta, ko govorimo o urbani mobilnosti na dveh kolesih sploh ne bi pričakoval. Zabavna vožnja brez emisij ter z vrhunsko mero kakovosti, tehnologije in varnosti, ki so sinonim za skuterje Piaggio, je točno tisto kar bi pričakoval od vrhunskih skuterjev. Ali je boljši od modela Piaggio ZIP, ki ga poganja štiritaktni motor? Hm, to je vprašanje na katerega lahko odgovorim zase – ne, ni enakovreden predvsem zaradi tega, ker mu vožnja v klanec ne ustreza in se zelo upočasni. Po ravnini težav z doseganjem najvišje dovoljene hitrosti ni. Seveda pa je drugačna zgodba če se pogovarjamo o zahtevah v velemestih kjer so motorji z notranjim zgorevanjem prepovedani.