Piaggio 1 je tiho pripeljal na sceno in napoveduje novo generacijo e-skuterjev. Dobesedno! Skuter sem vozil sicer bolj na kratko na ulicah Kopra in v vožnji užival. V rokah je lahkoten, izredno okreten in skrajno nezahteven za vožnjo. Mali mestni skuter je bil sicer omejen na dovoljeno hitrost – torej na 45 km, sicer pa je na voljo tudi boolj odprta verzija, za katero pa potrebuješ izpit za 125 kubični motor.

Skratka Piaggio 1 je prava stvar! Kaj drugega si od tega giganta, ko govorimo o urbani mobilnosti na dveh kolesih sploh ne bi pričakoval. Zabavna vožnja brez emisij ter z vrhunsko mero kakovosti, tehnologije in varnosti, ki so sinonim za skuterje Piaggio, je točno tisto kar bi pričakoval od vrhunskih skuterjev.
Cena je zelo zanimiva, stane le 400 evrov več kot Piaggio ZIP

Ko pomislim na Piaggio 1 si ne morem kaj, da ne bi pomislil na legendarni ZIP. Ta mu je oblikovalsko precej podoben. Mimogrede ZIP stane 2.390 evrov, Piaggio 1 pa 2.790 evrov kar v bistvu sploh ni neka resna razlika v ceni. S svojo elegantno zasnovo, solidnim vzmetenjem in pozornostjo do detajlov pravzaprav tudi ni bistvene razlike v voznih lastnostih. V obeh primerih sta skuterja lahka in zanesljiva tudi ko ga nekoliko resneje nagneš v ovinek. Je pa enka lažja v rokah, ko jo hitro prelagaš iz ovinka v ovinek.
Piaggio 1 je na voljo v treh kombinacijah baterije in motorja Standardna različica zagotavlja največjo hitrost 45 km/h z dosegom do 55 km v načinu ECO in 43 km v načinu Sport. Model Piaggio 1+ ima večjo baterijo z dosegom 100 km v ECO in 68 km v športnem načinu, medtem ko se Piaggio 1 Active ponaša z največjo hitrostjo 60 km/h in dosegom 85 km v ECO ter 66 km v Športni način. Cena tega najdražjega znaša 3.390 evrov. Na voljo pa so tudi v posebnih omejenih serijah za tiste, ki želijo več individualnosti.




Enostaven za polnjenje in uporabo
Piaggio 1 je uporabniku prijazen skuter v vseh pogledih, od trenutka, ko ga vklopite. Njegov mehanizem brez ključa pomeni, da potrebujete le priročen daljinski upravljalnik, nato preprosto uporabite gumb MAP na desni strani krmila in izberite način ECO ali Sport. Zasnovan z mislijo na prihranek energije, ECO ponuja večji doseg, največjo hitrost 30 km/h in bolj progresivno pospeševanje, medtem ko lahko s Sportom uživate v polnem izkoristku motorja in močnejši vožnji.

Polnjenje je izredno enostavno. Baterijo lahko odstranite v nekaj sekundah in jo vključite v električno vtičnico doma, v pisarni ali kjer koli drugje. Baterija pri osnovni ”enki” tehta le 10 kg in ima kapaciteto 1,4 kWh, medtem ko imata bateriji 1+ in 1 Active zmogljivost 2,3 kWh in tehtata 15 kg. Baterije ne potrebujejo vzdrževanja, potrebujejo posebno nego in so priloženi polnilniki poleg.
Električni pogon je razvil Piaggio









1-ko poganja električni motor s pestom, ki ga je razvil Piaggio, ki je vgrajen v pesto zadnjega kolesa, kar dopušča uporabo kompaktnega okvirja. Izvedbi 1 in 1+ sta opremljeni z električnim motorjem s stalno izhodno močjo 1,2 kW, medtem ko model 1 Active zagotavlja 2 kW. Kombinacija lahke konstrukcije, napredne litij-ionske baterije in pametnega polnjenja med zaviranjem, zagotavlja odličen doseg pri vseh treh različicah, pri čemer 1+ zagotavlja do 100 km vožnje z enim polnjenjem.
Udobne inovativne podrobnosti
Piaggio 1 je edini e-skuter v svoji kategoriji, ki ponuja tako velik prtljažnik pod sedežem, kamor lahko spravimo čelado. Pozornost je bila namenjena tudi ergonomiji, pri čemer trikotnik sedeža-noge-krmilo sledi tradicionalnim razmerjem skuterja Piaggio, kar sem opazil tudi v vožnji. Veliko prostora za noge ustvarja udoben položaj za vožnjo. Kot je običajno pri ostalih skuterjih Piaggio najdemo pred koleni kljukico za torbico ali vrečko ter USB vtičnico za polnjene telefona.
Vsebino omogoča Piaggio Slovenija
#Piaggio1 #Piaggio #elektromobilnost #emobility #greenpower
Peter Kavčič
Foto: Piaggio