Kawasaki Ninja 7 Hybrid temelji na pionirskem razmišljanju, podobnem tistemu, ki nam je prineslo družino H2 s kompresorjem, vendar z diametralno nasprotno zasnovo, ki se kaže v vrhunski ekonomičnosti in z minimalnimi emisijami iz izpušne cevi bencinsko-električnega hibrida.
Če se sprašujete, zakaj ima 451-kubični dvojček številko ‘7’, je to zato, ker Kawasaki pravi, da je splošna zmogljivost podobna 650-700-kubičnemu dvojčku, kot je je na primer priljubljena Ninja 650 . To je prvi motocikel s hibridnim motorjem. Elektromotor proizvede moč 9 kW (12 KM), energijo pa črpa iz 48 voltne baterije. Masa brez goriva znaša zmernih 227 kg, sedež je od tal oddaljen ne pretirano visokih 795 mm.
#kawasaki #Ninjahybrid
Nekaj približno podobnega poznamo s strani skupine Piaggio.
Piaggiov MP3 125 Hybrid se je pojavil pred tem leta 2009, vendar je imel tri kolesa in je bil skuter. Različica s 300 kubičnim motorjem, ki je bila izdana leta 2010, je imela tako majhen domet, da je praktično ni bilo mogoče uporabiti kot električno vozilo. A v resnici je šlo v tem primeru bolj za odgovor na zahteve v velemestih, ki so omogočale uporabo zgolj električnim ali hibridnim vozilom.
Mesta po vsem svetu prepovedujejo uporabo motorjev z notranjim zgorevanjem (skrajšano ICE) v nekaterih osrednjih območjih, kjer je kakovost zraka glavna skrb in lahko vstopijo le čisto električni ali ‘močni’ hibridi, ki jih lahko poganja izključno elektrika. Motoristi, ki živijo in delajo na teh območjih, bodo del Kawasakijeve ciljne publike, vendar upajo tudi, da bodo premamili ostale motoriste.
Kawasaki Ninja 7 bi lahko bil naklonjen tudi varčno ozaveščenim motoristom, ki želijo zmanjšati svoje račune za gorivo, ki jim ni všeč omejen doseg in zmogljivost izključno električnega stroja. Predvsem pa po poročanju tistih, ki so ta motocikel že vozili lahko pričakujejo povsem novo dimenzijo pospeševanja, ki ga seveda generira elektrika. Pospeški so menda primerljivi superšportniku Kawasaki Ninja ZX-10R! No, pa je seveda že pritegnilo tudi našo pozornost.
Pingback: Kawasaki razvija motor na vodik - www.motoavantura.si