CF Moto je več let znan kot kitajski partner največjega evropskega proizvajalca motociklov KTM. Namigovanja v dobro obveščenih virih znotraj industrije pa govorijo o tem, da prihaja cenejša konkurenca paradnemu konju KTM Super Adventure 1290. Domnevnemu modelu CF Moto bi bilo lahko ime 1250 MT.
Ta trenutek je težko določiti ali je šlo v tem primeru za pravo sliko ali morda le testiranje kako bi se odzvala motoristična javnost. Ali je ta prva slika modela CFMoto 1250 MT sploh prava ali pa pa gre za računalniško ustvarjeno sliko oboževalca, ki si želi takšen model? To ni povsem izključeno, saj se je ta slika prvič pojavila marca 2024 v skupini grških oboževalcev CF Moto 450 MT na Facebooku.
Kako se pelje CF Moto 800 MT, ki smo ga pri Motoavantura.si testirali lansko poletje lahko pogledate tule. Brez dvoma je jasno, da si CF Moto in KTM delita veliko ključnih sestavnih delov.
CF Moto 1250 MT kot izpeljanka modela KTM 1290 Super Adventure

Model CF Moto 1250 MT se vsekakor zdi verjeten, možen in realističen. Oblika in podrobnosti so videti usklajene in nič ne bi presenetilo, če bi KTM-ov kitajski partner razširil svojo modelno paleto. Za potovalne endure to pomeni: poleg modela CFMoto 800 MT, ki ga poganja vrstni dvovaljni motor na osnovi modela KTM 790 obogateno ponudbo v višjem razredu. Tehnična platforma za model CFMoto 1250 MT bi – logično – temeljila na modelu KTM 1290 Super Adventure z motorjem V2. Cena bi znala biti zelo zanimiva, recimo okrog 16.000 ali 18.000 evrov.
Motor V2 na osnovi LC8 iz KTM
CF Moto sicer že proizvaja bolj ali manj lasten motor V2 zasnove na Kitajskem. Gre za potovalni motocikel CFMoto 1250 TR-G , ki je navzven oblikovan po modelu BMW R 1250 RT. Z različnimi odstopanji od KTM LC8 in vsak s 108 milimetrov vrtine in 69,8 milimetrov giba ima kitajski V2 po tovarniških podatkih nekoliko zmanjšanih 1279 kubičnih centimetrov prostornine in največ 143 KM (105 kW) pri 8500 vrtljajih na minuto in 120 Nm pri 7.000 vrt./min.

Za primerjavo prejšnji podatki modela KTM 1290 Super Adventure so sila podobni: vrtina x gib 108 x 71 milimetrov, 1.301 kubičnih centimetrov, največ 160 KM (118 kW) pri 9.000 vrt./min in 138 Nm pri 6.500 vrt./min. Zagotovo si bi pri CF Moto lahko pomagali tudi z elektronskim paketom opreme prve generacije opreme, ki jo najdemo na modelih KTM Adventure.