Suzuki GSX-S1000GX motor kjer dobite vse – in to za zelo dobro ceno!

You are currently viewing Suzuki GSX-S1000GX motor kjer dobite vse – in to za zelo dobro ceno!

Ob predstavitvi je bilo takoj jasno, da je Suzuki GSX-S1000GX vsestranski motocikel, ki prinaša dva pomembna elementa – udobja in užitek pri vožnji. Od ostrih linij in agresivnega dizajna se “GX” ponaša z novim in svežim izrazom crossover motocikla.

Za samo 15.990 evrov dobite zmogljivost superšportnika in udobje najbolj naprednih potovalnih motociklov.

Športni DNK legendarnega modela Suzuki GSX-R1000R – zagotovilo za užitek v vožnji

Motocikel, ki smo ga pri motoavantura.si predstavili takoj po salonu EICMA v Milanu lansko leto in v porvem vtisu izpostavili vsestransko uporabnost in sodoben dizajn poganja preizkušeni tekočinsko hlajeni štirivaljni DOHC motor s prostornino 999cm³, ki je zasnovan za uporabo v različnih voznih razmerah in na vseh cestah. Od mesta do gorskih prelazov in tekočih ovinkov jadranske magistrale iuven turistične sezone. Ta štirivaljni pogonski sklop je v najbolj odprti športni izvedbi vrhunski motocikel GSX-R1000R že popeljal do številnih dirkaških naslovov. Ob tem ne smemo zanemariti dejstva, da je poln najsodobnejših tehnoloških dosežkov. 

Motor zmore kar 152 ”konjev” oziroma 112 kW pri 10.000 vrtljajih. Gre za pravi klasični japonski ”screamer” ki moč in navor podkrepi tudi z značilnim športnim zvokom vrstnega štirivaljnika. Ob tem je potrebno povedati, da navor 106 Nm pripomore tako k zveznemu podajanju moči na asfalt kot tudi k udobju med nekoliko bolj ležerno vožnjo saj ni treba ves čas pretikati v nižjo prestavo, ampak je za močan pospešek dovolj že odločno dodajanje plina. Ob tem moramo izpostaviti odlično elektroniko, ki skrbi tudi za varnost, ko pod kolesi ni več asfalta z najboljšim oprijemom ali ko dežuje. Trije izbirni načini izhodne moči omogočajo enostavno usklajevanje vožnje z vašimi željami in potrebami s prilagajanjem spreminjajočim se vremenskim, cestnim in voznim razmeram. Suzukijev sistem proti zdrsu pogonskega kolesa (STCS) z integriranim sistemom za nadzor dviga sprednjega kolesa in momenta prečnega nagiba pa omogoča lažje upravljanje motocikla v različnih razmerah. Na tem motociklu najdete torej vso najsodobnejšo motorno elektroniko, ki skrbi za varnost in užitek v vožnji v dejansko vseh razmerah na cesti.

Okvir in motor kot pri superšportniku, vzmetenje in položaj za krmilom za udobje

V kombinaciji z aluminijastim okvirjem motocikel odlikuje njegova športna zmogljivost, ter široka in mirna krivulja navora v celotnem območju naraščanja moči motorja. Vsi vidiki pri razvoju okvirja in vzmetenja, so bili osredotočeni na doseganje pravega ravnovesja med okretnostjo in udobjem. Za čvrstost motorja poskrbita trden okvir in nihajna ročica, ki podpirata športno zmogljivost motorja. GX je prvi izmed Suzukijev, ki ima Suzukijev napredni sistem vzmetenja (SAES), ki samodejno prilagaja silo blaženja, ter ponuja vsestranske nastavitve stopenj voznim razmeram. Na vozne lastnosti ugodno vpliva tudi nizka masa. Ta znaša 232 kg pripravljenega motocikla za vožnjo.

Elektronsko vzmetenje

Trije izbirni načini izhodne moči omogočajo enostavno usklajevanje vožnje z vašimi željami in potrebami s prilagajanjem spreminjajočim se vremenskim, cestnim in voznim razmeram. Izbirate lahko med štirimi elektronsko nadzorovanimi načini blaženja – trdo, srednje, mehko in prilagodljivo (nastavitev “U” = Uporabnik), ki jih lahko uporabljate s posameznimi načini vožnje SDMS-α.

Delovanje ”antihopping” sklopke za maksimalno udobje in varnost

Pri predstavljanju iz višje v nižjo prestavo, se antihopping sklopka (preprečuje zdrs zadnjega kolesa pri pretikanju v nižjo prestavo) delno odklopi, kar ublaži učinek zaviranja motorja in prispeva k mirnejšemu zaviranju in preprečuje da bi zadnje kolo zablokiralo. Vse skupaj za to, da imate pri dinamični vožnji ves čas zanesljiv nadzor nad motorjem.

Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.)

Suzukijev sistem inteligentne vožnje (Suzuki Intelligent Ride System S.I.R.S.)  vam z najnovejšimi visokokakovostnimi tehnologijami omogoča popoln užitek v vožnji ob uporabi nabora naprednih elektronskih sistemov za pomoč vozniku. Izberete lahko integriran način vožnje ali posamezne nastavitve, ki najbolje ustrezajo vaši ravni izkušenj, slogu vožnje in trenutnim razmeram. 

Visokozmogljiva platišča in pnevmatike

Lahka šestkraka aluminijasta platišča prispevajo k dobri vodljivosti in športni zmogljivosti. Opremljena so z najnovejšo generacijo radialnih pnevmatik Dunlop SPORTMAX Roadsport 2. Skupaj z visokozmogljivimi pnevmatikami in Brembovimi zavorami, vam je zagotovljena varna in mirna vožnja.

Kombinacija elegance in agresivnega športnega dizajna

Od ostrih linij in večplastnih poudarkov agresivnega dizajna vrhunskega športnega motocikla do visokega, pokončnega položaja sedenja pri vožnji in dolge medosne razdalje – “GX” se ponaša z novim, svežim izrazom potenciala crossover motocikla.

Udoben pokončen položaj sedenja za dva

Pri suzukiju so se poglobili v segment športno potovalnih motociklov, ki glede na najnovejše raziskave kažejo, da mora biti za doseganje optimalnega položaja sedenja pri vožnji crossover motocikla krmilo nameščeno relativno blizu telesa in nekoliko višje. Tako dosežemo udobno pokončno držo. Novo krmilo omogoča tudi širši oprijem, zato je položaj sedenja udoben in omogoča boljši nadzor med vožnjo. K udobni vožnji prispevata tudi dolg hod vzmetenja in nova zasnova sedeža, ki je od tal oddaljen ugodnih 845 mm.

Suzuki je s tem motociklom vstopil v novo poglavje, kjer so združili to kar že vrsto let poznamo od teg aikoničnega proizvajalca. Na eni strani športnost in dirkaško zgodovino motociklov GSX-R1000R ter na drugi strani udobje na daljših potovanjih, ki ga denimo prinaša potovalni GSX-S1000GT. Sedaj sta ta dva svetova združena v križanca, ki je vzel najboljše iz obeh svetov: GSX-S1000GX.

Za testne vožnje in več informacije se obrnite na najbližjega trgovca motociklov Suzuki.

Vsebino omogoča Suzuki Slovenija