Tu je odgovor kako je lahko motor kategorije A2 zabaven, če je narejen pravilno in če je narejen v razmerju med močjo in težo od zasnove in ne, da gre za zadušen motor z večjo prostornino. Aprilio RS 457 poganja najsodobnejši, tekočinsko hlajen paralelni dvovaljni motor, dvojno krmiljenje odmične gredi in štiri ventile na valj, ki zagotavlja 35 kW moči (48 KM), kar je največja možna moč za motor, s katerim se lahko vozite če imate izpit kategorije A2. Poleg podatka o čisti moči je tu še teža motocikla: 159 kg suhe mase in 175 kg z vsemi tekočinami in polno natankana.
Cena: 6.999 evrov pri Aprilia Slovenija
Razmerje med močjo in težo Aprilie RS 457 je res ugodno, saj so oblikovalci pri Noaleju stremeli k največjemu možnemu in ga tudi dosegli.
Aprilia RS 457 nagovarja mlajše motoriste in tudi motoristke saj jo lahko vozite z licenco A2. Seveda pa je lahko vir odlične zabave tudi v rokah izkušenega motorista in celo na dirkališču. Na testu se je izkazalo, da je ena velikih prednosti lahkotnost v vožnji – enostavnost upravljanja in tehnološka opremljenost. Ima namreč odličen ABS in elektroniko. V resnici gre za vsestranski športni motocikel, ki ni pretirano agresiven, ko govorimo o položaju za krmilom. Ergonomija za športnim krmilom predstavlja dober kompromis med športnostjo in udobjem pri vožnji.
Oblika v slogu RSV4 in RS 660
Oblika novega RS 457 sledi seriji RS, superšportnim motociklom, ki so se zapisali v zgodovino motornih koles, začenši z dvojnim sprednjim ohišjem do dušilca zvoka pod motorjem, z izpuhom 2 v 1.
Sprednji žaromet v celoti LED vključuje svetlobni podpis, značilen za večja superšportna motocikla Aprilia, medtem ko so sprednji smerniki integrirani v svetlobni podpis sprednjega žarometa. Armaturna plošča uporablja elegantno in praktično 5-palčno barvno instrumentno ploščo TFT, krmilni elementi pa so osvetljeni od zadaj.
Povsem nov motor in okvir sta odlična platforma
Novi motor je povezan s togim okvirjem. Zaradi sodobnega aluminijastega okvirja je RS 457 edinstvena v svojem segmentu. V to rešitev je vključeno vse Aprilijino oblikovalsko znanje, izpiljeno v desetletjih zmag na vseh svetovnih dirkališčih. Ohišje ročične gredi deluje kot nosilni element, rešitev, izposojena pri RS 660, ki zagotavlja nizko težo, dinamične lastnosti in užitek v vožnji po katerih sicer slovi Aprilia.
Aprilio RS 457 poganja najsodobnejši, tekočinsko hlajen paralelni dvovaljni motor, dvojno krmiljenje odmične gredi in štiri ventile na valj, ki zagotavlja 35 kW moči (48 KM), kar je največja možna moč za motor, s katerim se lahko vozite če imate izpit kategorije A2. Poleg podatka o čisti moči je tu še teža motocikla: 159 kg suhe mase in 175 kg z vsemi tekočinami in polno natankana.
Vilice ø41 mm imajo 120 mm hoda in možnost nastavitve prednapetosti. Enako velja za enojni blažilnik, ki je vpet na jekleno nihajno roko, nastavljivo prednapetost, za 130 mm hod kolesa. Zavorni sistem ima 320 mm velik sprednji kolut z radialno nameščeno 4-batno čeljustjo ByBre. Zadaj zavorna čeljust ByBre grabi v 220 mm jekleni kolut. K vsemu temu pripomore dvokanalni ABS sistem z dvojnim načinom uporabe, na obeh kolesih ali samo na sprednjem, ko se z njo odpravimo na stezo.17-palčna športna platišča imajo nameščene pnevmatike 110/70 spredaj in 150/60 zadaj.
Elektronska oprema Aprilie RS 457 je na nivoju sodobnihšportnih motociklov, zasnovana za širok spekter motoristov in popolnoma zvesta tradiciji Aprilie. Sistem Ride by Wire – ki ga je Aprilia prva uvedla v MotoGP s futurističnim RS Cubeom in v proizvodnji – upravlja motor s tremi načini vožnje, ki posegajo v moč in navor ter nadzor oprijema, nastavljiv na tri stopnje in lahko biti tudi onemogočen. Quickshifter je dobavljiv kot dodatna oprema.
Več pa v videu: