Prototip Aprilia Tuareg 457 med testiranjem v Tuniziji.
Aprilia je lani predstavila športni model RS 457. Tako je postalo jasno, da lahko pričakujemo še Tuono 457 in Tuareg 457. Prav tako v tem razredu motociklov nekaj zanimivega pripravlja tudi KTM.
KTM je namreč lani na EICMI predstavil Duke 390 z novim motorjem, kar bo osnova za novi avanturistični model, ki veliko obeta in bo konkurenca CF Moto MT 450 in (verjetno) prihajajoči Yamahi Tenere 450. Veliko obeta Tudi Aprilia 457 Tuareg – njena športna različica RS 457 nas je navdušila na testu. Govorimo o motociklih cenovnega razreda med 6500 in dobrih 7000 evrov.
Aprilijo smo ujeli v video posnetkih na družabnih omrežjih med testiranjem v Tuniziji za prihajajoči Africa Eco race Rally, kjer je Aprilia sicer zmagala v generalni razvrstitvi.
Motocikel je bil opažen med vožnjo v puščavi, namestitev navigacijskega stolpa in ostala oprema pa jasno kaže, da gre za dirkalno specialko. Na fotografijah je jasno vidno ohišje agregata na levi strani motorja, ki je zelo podobno modelu RS 457. Poleg tega velikost hladilnika in prisotnost enojne kolutne zavore spredaj še dodatno podpirata možnost, da gre za majhno, dvovaljno adventure motorno kolo italijanskega proizvajalca.
Serijski model Tuareg 457 bo zagotovo videti drugače kot rally specialka. Rallyjev stolp bo zamenjal manjši TFT, sklop žarometov pa bo manj dramatičen – čeprav nam je zelo všeč ideja o dveh okroglih lučkah. Sedež in zadnji del bosta verjetno opremljena z bolj praktično postavitvijo opore za noge za voznika in sovoznika. Zaradi vzmetenja z dolgim hodom in kombinacije 21-17-palčnih koles s špicami je vse skupaj videti obetavno in pripravljeno na precej resne terenske pustolovščine. Celo okvir in pomožni okvir sta videti posebej zasnovana za Tuarega 457. Čeprav bo motor enak 457-kubični dvovaljni agregat s 47 KM kot pri modelu RS, bo Aprilia morda spremenila nastavitve, da bodo ustrezale značaju in namenu Tuarega in bo imel več navora in moči v nižjem območju vrtljajev.
Ker je motocikel videti pripravljen za proizvodnjo in ker je sejem EICMA tik pred vrati, pričakujemo, da bo uradna predstavitev Tuarega 457 v Milanu 5. novembra.
Prihaja tudi KTM 390 Adventure R z izgledom dakarske reli specialke in eno valjnim motorjem
Novi KTM 390 Adventure R bo kmalu predstavljen, medtem pa so se na spletu pojavile njegove zakamuflirane fotografije. Novi 390 Adventure R bo motocikel najvišje specifikacije v liniji KTM 390 ADV. Specifikacije kažejo na stroj, ki bo precej zmogljiv na terenu.
Novi 390 Adventure R bo imel jekleni palični okvir, vilice WP USD in monoshock. Po razkritih specifikacijah ima vzmetenje 230 mm hoda. To naj bi mu pomagalo pri blaženju različnih udarcev in neravnin tako na cesti kot tudi na terenu. Po slikah sodeč bodo dimenzije koles terenske. Sprednje kolo ima 21-palcev in 18-palčno zadaj, obut bo v terensko – cestne pnevmatike.
Zaradi velikih koles in dolgega hoda vzmetenja je višina sedeža predvidoma na 885 mm. Visoka višina sedeža lahko sicer odvrne nizke voznike. Ali bo KTM v prihodnosti uvedel nižjo višino sedeža, bomo še videli. Poganja ga znan in preizkušen enovaljni motor s 43 KM.
V vsakem primeru bo nova generacija modela KTM 390 Adventure uporabljala nov 399-kubični motor, ki je lani debitiral v modelu KTM 390 Duke, kar naj bi prineslo hitrejše in bolj vznemirljive zmogljivosti. Tako kot pri vseh KTM-ih pričakujte veliko funkcij, vključno z elektronskimi pomagali, zaslonom TFT in nastavljivim vzmetenjem.