Pri BMW Motorrad so svojega najbolj priljubljenega urbanega skuterja ponovno osvežili. BMW C 400 X za modelno leto 2025 ostaja zvest svoji tradiciji — ponuja kakovost, tehnologijo in dinamiko znamke BMW v kompaktnem paketu, namenjenem predvsem mestnim in primestnim vožnjam.
Srce skuterja ostaja preverjen enovaljnik s prostornino 350 cm³, ki razvije 25 kW (34 KM) pri 7.500 vrt./min in 35 Nm navora pri 5.750 vrt./min. V kombinaciji s CVT samodejnim menjalnikom se moč prenaša tekoče, brez pretiranega hrupa ali vibracij.
Največja hitrost, ki jo doseže je okoli 130 km/h, kar je seveda dovolj tudi za občasne avtocestne vožnje, čeprav se C 400 X najboljše počuti v gostem mestnem prometu ter na primestnih cestah.
Robustno vzmetenje poskrbi, da se z njim lahko zapeljete tudi po makadamskih poteh in kolovozih. Nenazadnje je obut v rahlo terenske pnevmatike. Lahko rečemo, da 15-palčno sprednje in 14-palčno zadnje kolo ter dobro nastavljene vzmeti zagotavljajo stabilnost v zavojih in predvidljivo lego na cesti. Kljub temu gre za skuter — na zelo slabem asfaltu je mogoče zaznati nekaj tresljajev. Za varno zaustavljanje skrbijo kolutne zavore spredaj in zadaj, pri čemer ABS in ASC (proti-zdrsni sistem) spadata v serijsko opremo.
Višina sedeža od tal znaša 775 mm in poskrbi za dobro dostopnost za večino voznikov. Počutje za krmilom je sproščeno, zaščita pred vetrom pa zadovoljiva. Za več vetrne zaščite poskrbi model z oznako GT. Tudi masa, ki znaša 208 kg pripravljenega skuterja s polnim tankom se najprej sliši visoko za skuter, a je masa razporejena nizko in se med vožnjo ne občuti.
Shranjevalnih prostorov je dovolj za vsakodnevne opravke — prostor pod sedežem je tudi povečljiv, poleg tega pa so na voljo tudi predali spredaj, pred voznikom. Vsega skupaj je dovolj za čelado in nekaj dodatne opreme.
Kot se spodobi za BMW, je tehnologija ključni adut: veliki TFT zaslon z Bluetooth povezljivostjo, Keyless Ride (brez ključa), ABS in ASC v seriji, komplet LED osvetlitev in še boljšo povezljivost s pametnim telefonom mu dajo prestižnost in popoln varnostni paket.



Ena od pomembnih lastnosti vsakega skuterja je tudi ekonomičnost. Na testu je poraba znašala 4,2 l/100 km in 12,8-litrskim rezervoarjem je domet zelo soliden — tudi do 350 km brez točenja, če ne pretiravamo s plinom.
Kot običajno pri BMW: nakup ni najcenejši, a ponuja nadpovprečno vrednost v segmentu premium skuterjev. Cena se začne pri 7.690 eur.
