Novi BMW R 12 je svež motocikel za ljubitelje neo retro klasike. Klasični cruiser, ki sem ga vozil po primorskih cestah je odličen za sproščeno vožnjo brez hitenja.
BMW Motorrad je ta model predstavil kot motoristom in motoristkam dostopnejšo in zelo prijazno alternativo, če so vam všeč klasiki. R 12 namreč spada v družino, ki so jo pri BMW Motorrad poimenovali kot Heritage. Če niste za velikega kruzerja R18 s kar 1800 kubičnim bokserjem je ta bistveno bolj uporaben in zabaven za vsak da in za motoristične izlete.
Vse o tehnični predstavitvi novega lahko preberete tukaj: R 12 in R12 Nine T – oziroma najdete na tej povezavi.
Višina sedeža je ugodna in znaša 795 mm, motocikel ni težak in tehta 220 kilogramov, kar ob 95 KM poskrbi za povsem dovolj zmogljivosti za ležerno uživanje na ovinkih. Cene se začnejo pri 14.990 evrih za osnovni model.
Dvovaljni bokserski motor in uporaba kardana sta že 100 let sinonim za motorna kolesa BMW. V skladu s to dediščino sta nova modela BMW R 12 nineT in R 12, predstavljena v jubilejnem letu “100 let BMW Motorrad”. Zračno/oljno hlajeni bokserski motor s prostornino 1.170 cm3, ki ga že poznamo iz številnih modelov BMW Motorrad, pri R12 zagotavlja dovolj moči za dinamično vožnjo z 70 kW (95 KM) pri 6.500 vrtljajih na minuto.
Levo je nameščen izpušni sistem “Twin Pipe” z dvema zadnjima dušilcema z obliko obrnjenega stožca in zadovoljuje tako želje po klasično oblikovanem, športnem roadsterju kot tudi po potovalniku.
Več pa v videu…
Oprema na testu: Jakne in hlače Lindstrands https://lindstrandsmc.com/product/rexbo/ https://lindstrandsmc.com/product/hemse/
Foto: Janez Mandeljc