CFMoto 800NK je naked motocikel, ki si deli idejno zasnovo motorja in okvirja z avstrijskim motociklom, ki mu pri KTM-u pravijo skalpel.

Čeprav je oblikovalski jezik pri brutalno hitro rastočem proizvajalcu z daljnega vzhoda CFMoto povsem drugačen kot pri ostrorobem dizajnu pod katerega se je podpisal Kiska in je zato vsak KTM prepoznaven, ne more skriti tesnega sorodstva. Izvorna koda ostaja KTM!
CF Moto 800NK, ki je prvi ”naked” te hiše v zgornjem srednjem motociklističnem razredu je morda videti minimalističen, vendar so njegove linije in ergonomske oblike izjemno edinstvene, saj se iz agresivnega, športnega položaja pri vožnji spremeni v bolj udobnega in primernega za vsakodnevno uporabo.

Jekleni cevni okvir in nihajka sta močno podobna (ne drznem si zapisati enaka) in to se v vožnji še kako občuti. CFMoto je namreč hiter v reakcijah, ko mu daš ukaz in res zelo agilen motocikel. Morda zaradi precej obilne, plastične aerodinamične nadgradnje in velike sprednje maske z LED lučjo ne deluje tako na prvi pogled – deluje bolj masivno, a pelje se lahkotno. Mimogrede – pri sprednji maski gre za nov prepoznavni CFMoto dizajn.
Občutki v vožnji prepričajo – to je resen motocikel s športnim značajem
Brez težav lahko pritrdim tovarni, ki trdi, da predstavlja motocikel, ki je lahko dobra izbira za ljubitelje mestne vožnje in športne dinamike, ko cesta postane hitrejša in predvsem ovinkasta. Na ovinkih se res dobro izkaže. In smo spet pri osnovnem DNK – oziroma sorodstvu s KTM-om. Medosna razdalja znaša 1468 mm, medtem ko je KTM še nekoliko krajši 1475 mm. In ja, KTM je še malenkost bolj oster in agilen.

Ker združuje sodoben dizajn z zmogljivostjo in varnostno elektroniko, ki skrbi tudi za različne programe delovanja motorja in bdi nad oprijemom zadnjega kolesa dobi pri rubriki varnost vse kljukice. Tudi zato ga dela privlačnega za širok spekter motoristov.
S svojo agresivno silhueto in ostro linijo nadgradnje CFMoto 800NK sporoča tudi svoj karakter v vožnji. Vrstni dvovaljnik je močan (94 KM) in prožen. Zvok iz akrapovičevega izpuha je odličen in po motorni plati mu ne morem zapisati enega samega očitka. Malce pa se zatakne pri menjalniku – oziroma natančneje pri quickshifterju. Ne vem, lahko je šlo tudi za slabo nastavitev njegovega delovanja a ta na testnem motociklu ni pretikal tako suvereno in natančno kot pri KTM. Težava se je občasno pojavila pri pretikanju iz prve v drugo prestavo ob polni obremenitvi. V višjih prestavah ni bilo teh občasnih težav. Sicer je bilo pretikanje v šeststopenjskem menjalniku mehko in dobro a ob uporabi sklopke. Dobre, nikakor ne slabe so tudi njegove zavore. Pod njih se je podpisal J.Juan (španski proizvajalec) a niso pa na nivoju kot ga zagotavlja Brembo.

Položaj za krmilom in ergonomija
Ergonomija je zasnovana tako, da zagotavlja udobje tako v mestni vožnji kot na daljših poteh. Sedež je prijeten, kar omogoča udobno vožnjo tudi pri daljših vožnjah. Za sopotnika je sedež precej skopo odmerjen in je jasno, da so v tovarni ta model zasnovali predvsem za uživanje v solo vožnji in ne v dvoje. Za vožnjo v paru imajo pri CFMoto vsaj dva res dobra potovalna motocikla in sicer MT800 in MT800X. Višina sedeža od tal znaša 795 mm, z opcijskim sedežem pa se lahko dvigne na 830 mm za tiste, ki želijo bolj športno in dinamično rešitev.
TEST: CFMoto MT 800X
CFMoto 800NK je odličen motocikel za mestne voznike in ljubitelje adrenalina, ki iščejo kombinacijo zmogljivosti in udobja. Njegov moderni dizajn in napredne tehnologije dodajo dodatno vrednost. Priporočam ga tako novim kot izkušenim motoristom, ki iščejo naked v zelo dobrem razmerju med ceno in tem kaj ponudi uporabniku.




Cena: 8.590 eur pri SBA Grosuplje
TEHNIČNI PODATKI CFMoto 800NK
- Motor: dvovaljni vrstni, vodno hlajen, DOHC
- Prostornina: 799 ccm
- Max. moč: 70kW (94 KM) / 9250 vrt/min
- Max. navor: 79 Nm / vrt/min
- Višina sedeža: 795 / 820mm (opcijsko)
- Rezervoar za gorivo: 15 l
- Teža: 186 kg
- Vzmetenje spredaj/zadaj: KYB nastavljivo vzmetenje USD vilice/enojni blažilnik hod 130 / 130 mm
- Zavore spredaj: 320mm enojni disk – J. Juan
- Zavore zadaj: 260mm enojni disk – J. Juan
- ABS