Test najcenejšega GS-a! Kaj zmore BMW F 800 GS?

DCIM100GOPROGOPR1611.JPG

BMW F 800 GS je potovalni enduro motocikel, ki predstavlja vstopnico v družino GS, ko govorimo o višjih prostorninah in dvovaljnih motorjih.

Osnovni model stane 11.400 evrov in je od tistega dražjega GS-a z bokserskim motorjem skoraj za polovico cenejši. Kako se pelje, kaj nudi in kako dober je pa poglejte v videu.

Osnovni tehnični podatki BMW F 800 GS 

Motor: 895 ccm dvovaljni vrstni, tekočinsko hlajen, 4 ventili na valj Moč in navor: 64 kW (87 KM) pri 6.750 vrt/min, OE power reduction: 35 kW (48 KM) pri 5.500 vrt/min Menjalnik in prenos moči: Šeststopenjski menjalnik, veriga Vzmetenje spredaj/zadaj: klasične vilice/enojni blažilnik – opcijsko dinamično vzmetenje ESA Pnevmatika spredaj in zadaj: 110/80 R19 in 150/70 R17 Zavora spredaj: zavorni koluti, premer 305 mm, 2-batne zavorne čeljusti Zavora zadaj: kolutna zavora, premer 256 mm, eno-batna plavajoča čeljust Višina sedeža: 815 mm (opcijsko od 760 do 845 mm) Uporabna prostornina posode za gorivo:15 l Poraba po tovarniški specifikaciji: 4,3 l / 100 km, na testu 5,2 l/100 km Teža motocikla pripravljenega za vožnjo, z napolnjenim rezervoarjem: 227 kg 

Cena: od 11.400 evrov

author avatar
Peter Kavčič