GASGAS zagotovo misli resno, ko gre za enduro in motokros v letu 2025. Podkrepljeni z naslovom prvaka v MXGP in Enduro2 kategoriji so predstavili izboljšane serijske različice z letnico 2025.
Povsem nov EC 125 se pridružuje sedmerici enduro motociklov za leto 2025! Poleg novega 125 kubičnega dvotaktnega motorja z visokim številom vrtljajev je vsak od šestih drugih modelov – EC 250, EC 300, EC 250F, EC 350F, EC 450F in EC 500F – prenovljen s številnimi tehničnimi posodobitvami, da bi povečali zmogljivost, vzdržljivost in predvsem zagotovili boljšo splošno izkušnjo vožnje za voznike vseh sposobnosti. Enako so naredili tudi pri motokros liniji a o tem nekoliko kasneje.

Lani prenovljeni motokros modeli so še izboljšani
Leto dni po predstavitvi popolnoma nove generacije motokros in cross country motociklov GASGAS znova popestri ponudbo s prenovljeno linijo, ki vključuje dva nova dvotaktna modela za leto 2025! Obstoječa motorna kolesa obeh serij imajo zdaj spremenjene okvirje, nosilce motorja, nihajke, nastavitve vzmetenja in ”vago”, da bo vožnja z vsakim od njih še bolj zabavna! Vse kar je novega že lahko preverite na spletu ali pri najbližjem prodajalcu GASGAS!
Dobrodošel EC 125 v družino enduro motorjev

Najprej vam povemo nekaj o EC 125! Izdelan je na zelo priljubljenih temeljih našega modela MC 125, vendar je v celoti prilagojen za vožnjo na prostem med drevesi. Glavne, za enduro specifične komponente, uporabljene pri izdelavi tega epskega terenskega kolesa, vključujejo 6-stopenjski menjalnik, stator, stikalo za izbiro zemljevida in 18-palčno zadnje kolo. Vsi ti deli poskrbijo, da EC 125 zagotavlja enduro zabavo z visokim številom vrtljajev!
Najpomembnejši so posodobljeni sklopi za zmanjšanje teže in izboljšanje delovanja amortizerjev, močnejša zadnja zavorna čeljusti in spremenjena nihajna roka za izboljšanje vzdržljivosti verižnega drsnika. Poleg tega je seveda povsem rdeča karoserija zaključena z novimi živahnimi grafikami, po katerih se razlikujejo od vseh drugih.
S tremi dvotaktnimi motorji – novim EC 125 ter vrnjenima EC 250 in EC 300 – in štirimi štiritaktnimi motorji – EC 250F, EC 350F, EC 450F in EC 500F – ima GASGAS res nekaj za vsakogar. Ni pomembno, ali se ob koncih tedna raje odpravite na raziskovanje manj uhojenih poti s prijatelji ali ste popolnoma predan dirkač je izbira res široka.
Jaka Završan – testni voznik pri Motoavantura.si in specialist za motokros se je odpravil na Slovaško preverit kako dobri so in ali je res, da je najmanjši – torej EC125 res tako dober.
Cene lahko preverite pri prodajalcu Seles moto, oziroma na www.seles.si in https://www.gasgas.com/en-si.html

Več pa v videu
Motokros linija je bogatejša za dvotaktni MC 300 in MC 150
”Zahtevali ste jih in pripravili smo jih” – so rekli pri GASGASu. Za ljubitelje dvotaktnih motorjev so poskrbeli s širitvijo ponudbo za motokros, saj so dodali MC 150 in MC 300! Z razširitvijo ponudbe lahko rečejo, da imajo zdaj res motocikel za vsakogar. Od začetnikov do profesionalcev in vseh voznikov vmes. Mali MC 150 uporablja za osnovo priljubljen MC 125, vendar je moč in, kar je še pomembneje, navor, za tako majhno terensko motorno kolo, ki ima tako majhno prostornino, na zelo visoki ravni, kar je potrdil tudi Jaka Završan, ki je stroj preizkusil v živo na stezi.

Enako lahko rečemo za model MC 300, ki temelji na vsestranskem dvotaktnem modelu MC 250. Ponuja veliko moči, vendar bo prav izjemno uporabna krivulja navora tista, ki bo dvotaktnim navdušencem najbolj všeč pri modelu MC 300! Ampak pozor. Naš Jaka je povedal, da je motor res vrhunski a tudi izžame vse atome moči iz voznika. To ni stroj za voznike brez kondicije!





