Novi dinamični roadster z bokserskim motorjem je bistveno bolj športen, tako tehnično kot vizualno, kar zagotavlja bolj dinamično izkušnjo vožnje z BMW R1300R. Cenovno se začne pri 16.290 evrih.
Novi BMW R 1300 R seveda sloni na okvirju in motorju iz najbolj prodajanega modela BMW R1300GS a je prilagojen, da na ovinkih nudi še več dinamike. Tehnično in vizualno občutno je bistveno bolj športen od predhodnika, ki bi ga lahko označili kot prijazen in vsestranski naked motocikel. Tega novega sedaj prepoznamo po bolj športnem in agresivnem dinamičnem oblikovanju.

Po besedah vodje razvoje je bil cilj razvoja novega BMW R 1300 R doseči vizualno in tehnično izboljšavo motocikla, ki ima svoj krog privržencev. Poleg agresivnejše in bolj športne zasnove so dodali opremo, kot je različica Performance – vključno s športnim vzmetenjem, kratkimi ročicami, rezkanimi in nastavljivimi stopalkami, DTC-Shift, dvema dodatnima športnima zaslonoma, športnim sedežem, spojlerjem motorja in športnimi pnevmatikami. Zato naj bi novim kupcem omogočili, da še bolj povečajo uživajo v dinamični vožnji.
Ostaja vsestransko uporaben roadster za vsak dan in izlete
Hkrati pa BMW R 1300 R po besedah iz tovarne ostaja sposoben sopotnik za vsakdanjo uporabo in potovanja, z možnostmi, kot so ogrevanje sedeža, sodobnimi asistenčnimi sistemi, vetrobranom in s paketi, ki omogočajo različne možnosti izbire prtljage. Zato ga je moč popolnoma prilagoditi tovrstnim individualnim potrebam. Suha teža znaša 227 kg. Kako smo doživeli stari model BMW R1250R si lahko pogledate na testu.

10 KM več: Robusten bokserski motor z močjo in navorom za užitek na cesti
Bokser motor v novem BMW R 1300 R ima prostornino natanko 1 300 cm3, razmerje med vrtino in hodom pa je 106,5 in 73 mm (predhodnik: 102,5 in 76 mm). Povečana prostornina izhaja iz povečane odprtine valja in nove ročične gredi z zmanjšanim hodom. Njegova moč znaša 107 kW (145 KM) (predhodnik: 100 kW (136 KM), še vedno pri 7 750 vrtljajih na minuto, in razvije največji navor 149 Nm pri 6 500 vrtljajih na minuto (predhodnik: 143 Nm pri 6 250 vrtljajih na minuto), s čimer je daleč najmočnejši serijski BMW-jev bokser motor do zdaj. Njegova največja hitrost motorja je 9 000 vrtljajev na minuto.





Osnovna različica BMW R 1300 R je na voljo v kovinski barvi Snapper Rocks, dodatne različice pa vključujejo različico Exclusive v kovinski barvi Racing blue, športno usmerjeno različico Performance v barvi Lightwhite uni in premijsko različico Option 719 Kilauea v kovinski barvi Blackstorm.
Športna ergonomija in oprema za dinamično vožnjo in udobje na potovanjih, tudi z zelo nizkim sedežem
Razvijalci BMW Motorrad so si prizadevali, da bi bil novi BMW R 1300 R bistveno bolj dinamičen in športen kot njegov predhodnik – ta cilj novi dinamični roadster z bokserskim motorjem ne izpolnjuje le z vidika oblikovanja, motorja in podvozja: enak pomen je bil namenjen tudi ergonomiji, pri čemer je bil poudarek na ustvarjanju bolj športnega in aktivnega vozniškega položaja.
Različne izvedbe sedežev zagotavljajo optimalno višino sedeža, medtem ko je zaradi novo razvitega prtljažnega sistema z elektrificiranimi kovčki in pametno torbo za rezervoar lahko predstavlja idealno rešitev za udobna potovanja in počitnice kljub temu, da ne gre za potovalni enduro ali športno potovalni motocikel. Pri razvoju novega modela R 1300 R je bil znova poseben poudarek na doseganju višine sedeža, ki je precej nižja od 790 mm. Poleg standardnega sedeža je na voljo še nekaj drugih kot posamezni elementi dodatne opreme ex works.

BMW R 1300 R – poudarki na kratko:
Dinamično, športno oblikovanje.
Športna ergonomija in oprema za dinamično užitek v vožnji in potovalno udobje.
Štiri modelne različice: osnovna različica, Exclusive, Performance in Option 719 Kilauea.
2-valjni bokserski motor s 107 kW (145 KM) pri 7 750 vrtljajih na minuto in 149 Nm pri 6 500 pm.
Različne različice sedežev zagotavljajo optimalno višino sedeža, zaradi novo razvitega prtljažnega sistema z elektrificiranimi kovčki in premišljeno torbo za rezervoar pa je kolo idealno za udobna potovanja in počitniške izlete.
Serijsko so vključeni trije načini vožnje, ki omogočajo, da se kolo idealno prilagodi vsem razmeram na cesti.
Vozni načini Pro z dodatnima načinoma „Dynamic“ in „Dynamic Pro“, skupaj s predizbiro načina vožnje kot dodatno opremo ex works.
Nadzor navora motorja (MSR) v serijski opremi.
Asistent za samodejno prestavljanje (ASA) s popolnoma avtomatiziranim delovanjem sklopke in ročnim ali samodejnim prestavljanjem za izboljšano izkušnjo vožnje z motornim kolesom kot dodatna oprema.
Popolnoma na novo razvita šasija s pločevinastim glavnim okvirjem iz jekla in aluminijastim zadnjim okvirjem.
Nove obrnjene teleskopske vilice in spremenjeno zadnje vzmetenje EVO Paralever za še večjo natančnost upravljanja.
Nova elektronska dinamična nastavitev vzmetenja (DSA) kot dodatna oprema ex works, z dinamičnim prilagajanjem blaženja in vzmetenja ter tudi kompenzacijo obremenitve. Prva serijska teleskopska vilica za motocikle na svetu z nastavljivo stopnjo vzmetenja.
Nova kolesa, lažja za več kot 1,4 kg.



