Test opreme: Vsestranska preklopna adventure čelada Scorpion ADX-2 Carrera – veliko udobja za ugodno ceno.

Od tega kakšno čelado vzamemo za naša moto potovanja je lahko odvisno udobje na poti kakor tudi naša varnost. zato je izbira ustrezne motoristične čelade med najbolj pomembnimi odločitvami. Ta čelada – Scorpion EXO ADX-2, ki jo bomo predstavili v tem članku ni najdražja in tudi ne najcenejša. Je zelo dober kompromis med tem kar dobite za svoj denar.

Andraž Kopitar, sodelavec pri Motoavantura.si je čelado preizkusil na potovanju po Maroku, uporabljal pa jo je tudi na krajših motor izletih doma v nekoliko hladnejšem vremenu.

Tu je njegov zapis: ”Preklopno čelado Scorpion sem imel možnost preizkusiti v Maroku na 2260 n.m.v. pri 4°C kjer smo prečkali gorovje Atlas in v sipinah Sahare, ko je bilo ozračje segreto na 25°C. Če iščete novo adventure čelado, potem predlagam, da si članek preberete v celoti.

Moj izbor za vsakodnevno vožnjo motocikla je vedno flip-up oziroma preklopna čelada predvsem zaradi praktičnosti saj mi ni potrebno sneti dioptrijskih očal pri natikanju čelade. Poleg tega uživam v občutku vetra med vožnjo, ko si še bolj povezan z okoljem skozi katerega potuješ. Če bi želeli hiter odgovor na vprašanje kakšna se mi zdi bi brez obotavljanja odgovoril, da je super in z veseljem bi jo priporočil kolegu. Še posebej, če upoštevamo zares ugodno ceno v primerjavi s konkurenco v segmentu avanturističnih čelad.

Zanesljivost in zaščita sta na visoki ravni, kar mi je izredno pomembno pri izbiri čelade. Glede na ceno ADV čelad, bi lahko kaj hitro pomislili na kompromis, ki bi ga nekje morali narediti pri podjetju Scorpion. Moram priznati, da ga ne najdem. Že res, da je ADX-2 izdelana iz polikarbonata, pa vendar ustreza vsem varnostnim standardom in tehta malo čez 1800 gramov. Med vožnjo s spuščenim obraznim delom se njena teža ne opazi, postane pa precej očitna, ko je obrazni del dvignjen, in to predvsem pri hitrosti nad 50 km/h. A to mi ni bistveno zmanjšalo užitka v vožnji. Konec koncev je pri višji hitrosti pametno in varno zapreti čelado.

Zanimivo je, da je čelada homologirana tudi za vožnjo z odprtim obraznim delom.

Med vožnjo je čelada tiha, veter lepo teče mimo nje, kar prispeva k stabilnosti. Sam nosim čelado velikosti medium in priznam, da mi je pri ADX-2 to povzročilo malce strahu, saj mi je velikost M zelo tesna, vendar pa me ob uporabi to ni motilo. Pohvalil bi odstranljiv, a povsem nemoteč adventure vizir – šilt, ki se ga hitro lahko tudi odstrani in se lahko čelada uporablja kot klasična preklopna. Sončni/zatemnitveni vizir je del čelade in se nahaja v čelnem delu čelade, s pritiskom na drsnik pa se spusti med obraz in prozorno steklo vizirja ravno dovolj globoko, da ‘sončna očala’ odlično opravljajo svoje delo. Sam prozorni vizir je dovolj širok, da na straneh ne omejuje pogleda, prezračevanje deluje dobro, všeč pa mi je tudi, da je v paketu priložen Pinlock.

Zaključujem, da po mojem mnejnu Scorpion ADX-2 čelada združuje funkcionalnost, udobje in vsestranskost. Na vožnji po Maroku, razen upora vetra pri odprti čeladi pri malce višji hitrosti, nisem opazil pomanjklivosti, zato sem mnenja, da je Scorpion ADX-2 lahko odlična izbira če iščete zanesljivo, udobno in vsestransko čelado po dostopni ceni.

Kako smo ocenili športno čelado Scorpion EXO R-1 Air si lahko preberete na tej povezavi!

Specifikacije Scorpion ADX-2 Carrera mat črna / rdeča

Cena: 279,90 EUR pri PVG d.o.o.

Vizir: prozoren, s Pinlock MaxVision notranjo lečo proti rosenju

Sončni vizir: vgrajen

Material: Polikarbonat/ABS

Velikosti školjke čelade: 2 (XS-L, XL-XXL)

Zapiranje: microlock

Teža: približno 1.870 g

Notranjost: udobno oblazinjenje, popolnoma odstranljivo in pralno

Ventilacija: nastavljivi dovodi zraka v predbradnem delu in na vrhu glave ter prezračevanje na zatilju – strani glave

Druge lastnosti: pripravljena za komunikacijski sistem Exo-Com

Homologacija: ECE 22.06

Garancija: 5 let

Zastopa in prodaja: PVG d.o.o.

Foto: Janez Mandeljc, Scorpion Exo

author avatar
Peter Kavčič