Yamaha je presenetila s predstavitvijo novega modela WR125R, ki odpira vrata pustolovščini na dveh kolesih. Klasični enduro, ki ne sodi v tekmovalni program hkrati ponuja možnosti za urbano vožnjo kot tudi nekaj terenskega potenciala.
Preprosta a učinkovita zasnova

Ne glede na to, ali se vozite po mestu ali po manj prometnih cestah, se agregat lahko pohvali z visokim navorom, enostavno uporabo in dobrim izkoristkom goriva. Poraba namreč znaša po navedbah Yamahe 2,5 l/100 km (vrednost v načinu WMTC), ki omogoča lahkotno vožnjo na dolgih razdaljah, ter agilnost, ki zagotavlja prijeten uvod v svet motociklizma ne glede na to kakšna podlaga je pod kolesi. Rezervoar sprejme 8,1 l goriva. Všeč nam je, da Yamaha WR125R vsem prinaša vsestranskost in svobodo, ki jo ponuja enduro motocikel.

WR125R omogoča udobno in prijetno vsakodnevno vožnjo, s priročnimi funkcijami, kot so večfunkcijski LCD instrumenti s povezljivostjo pametnega telefona ter enokanalne sprednje zavore ABS, ki zagotavljajo zanesljive zavorne zmogljivosti.
Zasnova WR125R temelji na tradicionalnih Yamahinih terenskih motociklih in jih meša s sodobnimi pridihi. Rezultat je motocikel s sodobnimi vodoravnimi linijami, pomešanimi s kompaktnimi in poenostavljenimi elementi, kot je sodobna in drzna maska v kateri se nahaja LED žaromet z dvojno lečo.

Štiritaktni enovalnik s 125 ccm
Moč je v tej kategoriji seveda zakonsko omejena na 11kW zato je za dinamiko pomemben navor. Tekočinsko hlajen 4-valjni agregat SOHC s prostornino 125 cm3 in vbrizgavanjem goriva ponuja za ta razred prožnost zahvaljujoč sistemu variabilnega krmiljenja ventilov (VVA). Ta samodejno in preklaplja med dvema profiloma odmične gredi, WR125R ponuja zadosten navor v nizkem in srednjem območju vrtljajev ter moč pri višjih vrtljajih, zaradi česar je to vsestranski in učinkovit agregat z največjo močjo 11 kW pri 10.000 vrt/min in največjim navorom 11 Nm pri 6500 vrt/min. Po navedbah Yamahe prilagodljivo dovajanje moči v kombinaciji z odličnim odzivom ročice za plin zmanjšuje verjetnost, da bi neizkušeni vozniki pri vožnji po neravnih površinah ugasnili motor, hkrati pa olajša vožnjo s pogostim ustavljanjem in speljevanjem v mestnem okolju.




Agregat prav tako zmanjšuje emisije z dvema katalizatorjema, senzorjem O2 ter izparilnim sistemom, kar prispeva k temu, da je okolju prijazen in skladen z najnovejšimi predpisi EU5+.
Enostavna vodljivost
Vzmetenje in okvir sta zasnovana za terensko vožnjo zato omogočata, da je WR125R sposoben premagovati tudi teren. Vzmetenje je sestavljeno iz 41-milimetrske vilice KYB s hodom 215 mm in blažilnika Monocross (hod 187 mm), ki učinkovito blažita udarce ter preprečujeta, da bi vzmetenje doseglo skrajne meje. Nastavitev omogoča stabilno vožnjo tako na cesti kot izven nje. Za terensko vožnjo in zanesljivost poskrbi kombinacija 21-palčnega sprednjega kolesa in 18-palčnega zadnjega kolesa, ki se uporablja v celotni ponudbi Yamahinih adventure motornih koles.

Zahvaljujoč ravnemu sedežu, ki omogoča zelo prilagodljiv vozni položaj, se voznik lahko prosto giblje na motociklu in prenaša težo. Gladke stranske plastike omogočajo enostaven prehod iz stoječega v sedeč položaj, terenske stopalke pa zagotavljajo zadosten nadzor. Višina sedeža 875 mm omogoča večini voznikov, da položijo noge na tla, ne da bi morali segati predaleč, kar vzbuja dodatno samozavest ob ustavljanju.
Preklapljanje med vožnjo na cesti kot tudi terenu je z WR125R izjemno enostavno. Pnevmatike Dunlop D605 ponujajo vsestranske zmogljivosti za tiste, ki se želijo voziti v službo ali uživati v vožnji z motociklom v urbanem okolju, vendar slišijo tudi klic pustolovščine in želijo raziskati neznano. Zagotavljajo odličen oprijem tudi tedaj, ko zmanjka asfalta. Zračni filter, ki ga je enostavno zamenjati, dodatno pomaga pri ohranjanju zahtevanega vzdrževanja na nizki ravni. Teža motocikla z vsemi tekočinami znaša 138 kg.
Ključne lastnosti
- Vsestranske zmogljivosti za cestno in terensko vožnjo
- 125-kubični agregat z visokim navorom in variabilnim krmiljenjem ventilov (VVA)
- Enostavno upravljanje na vsakem terenu
- Večfunkcijski instrumenti LCD
- Kolutne zavore s sprednjim ABS zavornim sistemom
- Izjemen izkoristek goriva (2,5 l/100 km; vrednost v načinu WMTC)
- Zelo prilagodljiv vozni položaj
- Pnevmatike za vse vrste poti
- Terenska zasnova okvirja in vzmetenja
- Malo vzdrževanja, tudi pri terenski vožnji
- Sodoben dizajn se sreča s tradicijo



