Yamaha je močno posodobila model MT-07 za leto 2025 in ga opremila z novimi funkcijami, ki prinašajo več zabave v vožnji in varnost.
Ta prodajna uspešnica, ki je prepričala številne motoriste in motoristke zaradi svoje zanesljivosti in enostavne uporabe ter predvsem zelo konkurenčne cene, je opremljena s preizkušenim dvovaljnim motorjem CP2, ki proizvede 73,4 KM in 68 Nm.
Razliko v dizajnu in sami zasnovi v primerjavi s starim modelom si lahko ogldate na tej povezavi na www.motoavantura.si

Čeprav zaradi zveznega naraščanja moči, oziroma prožnosti agregata, ki je povrh vsega poskrbel tudi za atraktivni zvok, doslej niso zares potrebovali sistema za nadzor proti zdrsu zadnjega kolesa, pa je konkurenca v zadnjih letih tu naredila korak naprej. V motor so zdaj vgrajene elektronske tehnologije, ki omogočajo uporabo povezave ročice plina in motorja preko električne žice in ne več klasične pletenice. To je velika novost in ta nov sistem ”Ride by Wire” odpira nove možnosti, ko govorimo o varnosti med vožnjo po cestah s slabim oprijemom in v dežju. Poleg tega da so na voljo trije načini vožnje (Sport, Street in popolnoma prilagodljiv Custom) to omogoča uporabo protizdrsne sklopke in nadzor vleke, oziroma sistema proti zdrsu zadnjega kolesa.

Opcijsko je na voljo hitri menjalnik (quickshifter), vendar je tista še večja novost ta, da lahko izberete verzijo z menjalnikom Y-AMT, ki smo ga že videli na modelu MT-09 in ki ga je Yamaha zdaj dala na voljo tudi za MT-07. Ko govorimo o sami platformi na kateri je motocikel sestavljen moramo povedati, da je okvir olajšan, nihajna roka je nova, kolesa pa so zdaj izdelana kovan, kar zmanjšuje težo za 480 g. Vse to bo brez dvoma vplivalo na izboljšane vozne lastnosti, saj lažja kolesa pomenijo tudi lažjo vodljivost.

Vzmetenje je bilo spremenjeno, kar pomeni, da ima Yamaha MT-07 prvič obrnjene teleskopske vilice in radialne čeljusti. Kljub dodanemu naboru tehnologije se je skupna teža motornega kolesa zmanjšala za 1 kg, tako da motocikel pripravljen za vožnjo, s polnim tankom sedaj tehta 183 kg. Izboljšali so tudi ergonomijo z 18 mm širšim, 22 mm nižjim in 9,3 mm bolj nazaj pomaknjenim krmilom, medtem ko so stopalke spuščene. To prinaša več prostora tudi za nekoliko višje rasle motoriste in motoristke. Sedež ostaja dokaj nizek saj je od tal oddaljen 805 mm. Yamaha obljublja tudi zelo konkurenčno porabo goriva, ki po tovarniški specifikaciji znaša 4,1 l/100 km.

Nov 5-palčni barvni zaslon ponuja krmiljenje na krmilu s petsmerno krmilno ročico in napredne indikatorje s funkcijami zaviranja v sili ter funkcijo „treh utripov“ s samodejnim izklopom smernikov.


