Za vse, ki razmišljate o vstopu v motociklizem je tole morda zanimiva opcija. Pri BMW Motorrad Slovenija so poskrbeli za lažjo dostopnost njihovih vstopnih modelov. Aktualna je posebna ponudba za modela G 310 R in G 310 GS. Odločite se lahko za privlačne pogoje financiranja z 0% obrestno mero ali pa možnost obveznega in kasko zavarovanja za 1 EUR.
Naj na kratko osvežimo kakšna motocikla sploh sta BMW G 310 R in GS…
To je roadster za vse, ki jim je blizu bolj športni izgled…
in bolj terenske izvedba… najmanjši BMW GS
Poganja ju enovaljni motor s katerim je BMW leta 2015 vstopil v segment s prostornino pod 500 cm3. Mali naked je hiter in okreten v mestu, samozavesten in močan na odprti cesti – zaradi tega je živahen in roadster navdušil številne kupce po vsem svetu, še posebej novince. Prav tako velja za nekoliko bolj terensko različico z oznako GS. Za začetnika je lahko odličen motocikel, da se varno in korakoma spoznava z vožnjo po cesti in po manj zahtevnem terenu, oziroma prašnih poteh.
BMW Motorrad je nazadnje prilagodil BMW G 310 R in GS z izboljšavami in posodobitvami, ki jih je predstavil leta 2020. Kako pa se pelje najbolj zmogljivi naked BMW z oznako R na koncu pa kliknite sem!
Zanesljiv in enostaven pogonski sklop
Srce novega BMW G 310 R in GS je še vedno zanesljiv, tekočinsko hlajen enovaljni motor s prostornino 313 ccm, štirimi ventili, dvema zgornjima odmičnima gredema in elektronskim vbrizgavanjem goriva. Konstrukcijske značilnosti ostajajo nagib valjev nazaj in za 180 stopinj zasukana glava z dovodom zraka spredaj in odvodom izpušnih plinov zadaj. Takšna ureditev sledi logiki optimalnega vodenja izpušnih plinov in ima za posledico izjemno kompaktno arhitekturo vozila. Z močjo 25 kW (34 KM) pri 9 500 vrt/min in največjim navorom 28 Nm pri 7 500 vrt/min je enovaljni motor novega BMW G 310 R in GS idealen za začetnike.
Zahvaljujoč optimiziranemu motorju z Ride By Wire in sklopko Anti-Hopping je vožnja z njima intuitivna in agilna, ne glede na to, ali se peljete v službo, po opravkih ali na vijugaste podeželske ceste.
Zanimiva je tudi poraba, ta znaša vsega 3,3 litra na 100 kilometrov. Tank sprejme 11 litrov bencina. Sedež na roadsterju ni pretirano visok in je od tal oddaljen 785 mm, oziroma v nižji izvedbi 770 mm in visoki izvedbi 800 mm. Teža motocikla z vsemi tekočinami in polnim rezervoarjem znaša 164 kg.
Po drugi strani je terenska izvedba malce višja saj je vzmetenje namenjeno vožnji tudi izven asfaltnih cest in ima hod 180 mm. V Osnovni izvedbi za GS model je sedež od tal oddaljen 835 mm, kar je še vedno primerno za začetnike. Znižan sedež je od tal oddaljen 820 mm in visok sedež 850 mm. Teža z vsemi tekočinami in gorivom je zaradi robustnosti nekoliko višja in znaša 175 kg.
Cena in finaciranje:
od 5.700 €
od 71 € mesečno s financiranjem 3asy Ride
od 6.700 €
od 84 € mesečno s financiranjem 3asy Ride
Kako se BMW G310GS znajde v vlogi potovalnega enduro motocikla si lahko ogledate v tem videu:
Vsebino omogoča BMW Motorrad Slovenija