Aprilia RSV4 XTrenta – 230 KM in le 166 kg za sto srečnežev. Naročite jo lahko zdaj!

Aprilia RSV4 XTrenta – 230 KM in le 166 kg za sto srečnežev. Naročite jo lahko zdaj!

Aprilia racing inženiring in motogp tehnologija prinašata najbolj ekstremni, visoko zmogljivi in ekskluzivni serijski dirkalnik znamke Aprilia doslej. Naročite si jo lahko od 6. septembra dalje na spletni strani: factoryworks.aprilia.com a pozor, pripravite 61.000 evrov, če jo želite zapeljati v svojo garažo!

Prefinjena aerodinamika na RSV4 XTrenta je tudi prvi serijski motocikel na svetu, opremljen z zadnjimi aerodinamičnimi podkrilci, ki so zadnji modni hit MotoGP dirkalnih motociklov.

‘Žlica’ kot na MotoGP strojih.

Da pa izgled ne bo brez vsebine so se pri Apriliji odločili, da enostavno naredijo motocikel z zmogljivostmi brez primere. Gre seveda za namensko narejen dirkalnik, izključno za zabavo na stezi. V4 motor, ki slovi po svojem navoru in pristnem zvoku, ki močno spominja na MotoGP zmore neverjetnih 230 KM, kar je za samo 166 kg teže noro navdušujoč podatek. Dirkalna elektronika in vzmetenje, namenski športni izpuh SC-project ter nastavitev za stezo pa so posvečeni praznovanju 30 let od Apriliinega prvega naslova svetovnih prvakov v GP dirkah. Ta atraktivna zverina bo narejena v omejeni in oštevilčeni seriji 100 enot.

To je ta trenutek najbolj zmogljiv in najlažji dirkalni serijski stroj.

Po velikem uspehu RSV4 X, ki so ga predstavili leta 2019 in po brutalnem streetfighterju Tuono X, ki je najzmogljivejši in najlažji hipernaked motocikel doslej je to sedaj najzmogljiveši motocikel te znamke.

RSV4 XTrenta izdelujejo v dirkalnem oddelku v nam bližnjem mestecu Noale z izkoriščanjem tehnologij, ki niso bile še nikoli tako blizu tistim, ki se uporabljajo v Motogp-ju, kar zadeva materiale, komponente, elektroniko, pozornost do podrobnosti in predvsem aerodinamiko. To slednje je področje, ki je v zadnjih letih postalo osnova za uspeh na najbolj prestižnih dirkah in v katerem se je Aprilia racing izkazala z vodilno vlogo v sezoni 2022.

Nikoli doslej se motorno kolo, ki je naprodaj javnosti, ni moglo pohvaliti s tako prefinjeno aerodinamiko! Vse dele karbonskega oklepa izdeluje Pancompositi z uporabo istih postopkov, kot se uporabljajo v MotoGP in vključuje tako novo oblikovana prednja krilca, ki lahko zagotovijo večjo obremenitev sprednjega dela in hkrati manjši upor, ter povsem nova zadnja krilca na repu.

Vendar to še ni vse: RSV4 XTrenta je prvi motocikel na svetu, ki ima na nihajni roki nameščeno ‘podkrilce’, spodnje krilo, ki je opremljeno na dirkalnikih RS-GP od leta 2019 in se v MotoGP-ju običajno imenuje ‘žlica’. Rezultati nove konfiguracije govorijo sami zase: aerodinamična obremenitev se poveča za 25 % in zagotavlja boljši oprijem, hkrati pa se zmanjša aerodinamični upor celotnega motocikla za 4%.

Zelo ekskluziven serijski dirkalnik stane 61.000 evrov.

Brez najsodobnejše motorne elektronike seveda pri tako zmogljivem dirkalniku ne gre. Zmogljivost italijanskega V4 agregata upravlja posebej kalibrirana krmilna enota Magneti Marelli. Zadnji zobnik je narejen  iz titana z oznako PBR (še ena ekskluziva XTrenta). Elektronsko zbirko RSV4 XTrenta nadzira dirkalna plošča JetPrime, medtem ko dodatki vključujejo stopalke, ročice za krmilo in pokrov CNC rezervoarja proizvajalca Spider.

Za vzmetenje je poskrbel Öhlins, ki so ga dodelali v specializirani delavnici Andreani v sodelovanju z inženirji Aprilie MotoGP. Krmilna plošča je ekskluzivna za Aprilio Racing. Zavorni sistem je najboljši na trgu, blagovne znamke Brembo, sestavljen iz sprednjih zavornih čeljusti GP4-MS in 330 mm, ki so rezkane iz enega kosa aluminija. Kovana platišča Marchesini M7R GENESI iz magnezija poskrbijo, da ne bo dvomov o tem kako se bo ta motocikel peljal skozi ovinke. Serijsko iam ta stroj nameščene pnevmatike Pirelli Diablo SBK v velikostih 120/70 in 200/65, z zmesjo SC-1 spredaj in zmesjo SC-X zadaj. Zmanjšanje teže koles je približno 2 kg v primerjavi s standardnim modelom.

MotoGP dirkalnik in RSV4 XTrenta si delita določene tehnološke rešitve in komponente.

Barva nove Aprilie RSV4 XTrenta, ki jo je uporabljal Lorenzo Savadori na VN Avstrije, predstavlja sodobno interpretacijo tiste, ki jo je Aprilia nosila leta 1992 v razredu 125cc MotoGP, ob prvem od 54 naslovov svetovnega prvaka, ki Aprilio postavljajo v elitno druščino najbolj uspešnih proizvajalcev motociklov v motociklističnem športu.

Peter Kavčič

Foto: Aprilia