BMW CE 04 – smo na pragu mobilne e-revolucije?

You are currently viewing BMW CE 04 – smo na pragu mobilne e-revolucije?

Z novim BMW CE 04 BMW Motorrad sledi svoji strategiji elektromobilnosti za urbana naselja. Električni maksi skuter ponuja prestiž, sodobno tehnologijo in vožnjo brez neposrednih emisij. Cena?

Cena je celo presentljivo zmerna, seveda je dražji od primerljivih skuterjev a vseeno 11.900 evrov sploh ni tako boleča številka.

Zgodovina tega urbanega dvokolesnika sega vse v leto 2017, ko so postregli s prvim prototipom,  sedaj pa je tu povsem novi skuter BMW CE 04, ki odpira novo poglavje dvokolesne mestne mobilnosti.  Pri BMW Motorrad pravijo, da s svojim električnim pogonom, v prihodnost usmerjenim dizajnom in inovativnimi povezovalnimi rešitvami, novi skuter združuje transportne in komunikacijske funkcije za novo blagovno znamko mobilnosti v mestnem okolju.

Kaj v resnici zmore?

Varnostna oprema ne na nivoju najboljših BMW motociklov in skuterjev.

Z največjo močjo 31 kW (42 KM) ima kapaciteto, da od 0 do 50 km/h pospeši v vsega 2,6 sekunde. Tudi v razredu vozil z zmanjšano močjo L3e-A1 je na voljo motor, ki je omejen na 23 kW (31 KM) pogonske moči. Največja hitrost obeh različic pa znaša 120 km/h, kar je dovolj za dinamično vožnjo v mestu in tudi na glavnih cestah ter avtocestnih odsekih.

Doseg do 130 km

Ker so ga opremili z veliko baterijo z zmogljivostjo 60,6 Ah (8,9 kWh), kar zagotavlja doseg približno 130 kilometrov (različica z zmanjšano zmogljivostjo: 100 km). To omogoča vsakodnevno vožnjo brez emisij po mestu, v urbanem okolju in za manjše zabavne izlete po službi ali ob koncu tedna. Lahko tudi v dvoje.

Od 100 do 130 kilometrov bo šlo v eno smer.

Inovativni električni pogon s tekočinsko hlajenim elektromotorjem

Novi BMW CE 04 ima elektromotor s trajnimi magneti, nameščen v okvir med baterijo in zadnjim kolesom, kot se v podobni obliki uporablja v avtomobilih BMW, kot na primer pri  225xe Active Tourer. Na podlagi obsežnih testov so razvil posebno vrsto rekuperacije za vsak način vožnje, kar bo vozniku omogočilo visoko raven udobja. To pomeni, da so optimalne zmogljivosti in vozne lastnosti na voljo v vsaki situaciji na cesti.

Kaj pa polnjenje?

Polnite ga lahko preprosto prek 220-voltne gospodinjske vtičnice ali z vtičnico BMW Wallbox kjer ga lahko od 0 % napolnite na 80 % v manj kot 65 minutah.

Na hitri polnilnici bo šlo do 80% v eni uri, na običajni 220v vtičnici pa vsaj 3 ure.

Poraba električne energije po WMTC: 7,7 kWh/100 km

Cena: 11.900 evrov, BMW Motorrad Slovenija

Peter Kavčič

Foto: BMW Motorrad