BMW je predstavil koncept F 450 GS, potovalni enduro za vsakd dan in zabavo na terenu

BMW na sejmu EICMA poskrbel za morda kar največje presenečenje saj je bil BMW F 450 GS najbolj skrbno varovana novost.  

Z razkritjem koncepta G 450 GS je presenetil čisto vse. V ekskluzivne pogovoru s človekom, ki je pri BMW Motorrad poskrbel za razvoj, nam je zaupal, da je to idealen motocikel za enduro park in za učenje terenske vožnje z motociklom, ki ni težak kot recimo BMW F 900 GS ali R 1300 GS.

To motorno kolo z novo platformo, zasnovano za premostitev vrzeli med serijo G in serijo F z motorjem 900 so razvijali v ekstremni tajnosti in prvi vtis, ob pogledu naj je zelo pozitiven.

BMW G450 GS je opremljen z novim 450-kubičnim dvovaljnim motorjem in je namenjen voznikom začetnikom kategorije A2, saj ponuja največjo izhodno moč 48 KM, s čimer izpolnjuje omejitev 35 kW za to kategorijo. Trenutno je še vedno na ravni koncepta, vendar BMW načrtuje, da bo kmalu začel s proizvodnjo, prihod pa je predviden leta 2025.

Takole je Sepp Mahler, razvojnik pri BMW povedal o tem motociklu: ”Motor modela G 450 GS je kompakten vrstni dvovaljnik, zasnovan z inovativnim sistemom časovnega razporejanja vžiga, katerega cilj je združiti visoko zmogljivost pri visokih vrtljajih z energičnim navorom v nizkem območju.”

Trenutno je znana le največja moč, vendar BMW obljublja, da bo to motocikel, ki se bo lahko izkazal tako na cesti, v prometu kot tudi na terenu. Na voljo bo več načinov vožnje ob polni elektronski podpori, tako da bo nudil varno vožnjo začetnikom kot tudi izkušenim voznikom.

Okvir temelji na jeklenem rešetkastem okvirju in aluminijasti nihajni roki. Sistem vzmetenja vključuje amortizer z nastavljivim dušenjem provratka in popolnoma nastavljive vilice na prototipu, vse skupaj pa je združeno s kombinacijo 19- in 17-palčnih koles kar pa je presenečenje v tem segmentu, ki je očitno najbolj hitro rastoč v moto industriji. Običajno so dimenzije koles tiste klasične terenske, torej spredaj 21 palcev in zadaj 18 palcev!

Motocikel, ki tehta blizu najmanjše dovoljene mase za vozniško dovoljenje A2 (175 kg), je zasnovan tako, da omogoča kar največjo okretnost in vodljivost. Na področju elektronike je G 450 GS za večjo varnost opremljen s sistemom ABS Pro, ki ga upravlja enota IMU.

Pogled v prihodnost.

Ob pogledu na BMW Concept F 450 GS se poraja naslednje vprašanje: Kaj lahko pričakujemo v serijski različici? Johann Simon, vodja projekta vozila Concept F 450 GS, pojasnjuje: ”Zagotovo brez kompromisov. Glede na zelo športno terensko usmerjenost modela Concept F 450 GS bomo izdelali motorno kolo, ki bo čim bolj podobno temu konceptu. Prilagodili bomo le višino sedeža za boljšo dostopnost in lažje upravljanje. Kot alternativa platiščem z naperami (19 palcev spredaj, 17 palcev zadaj) so mogoča tudi lahka, a trdna platišča iz litega aluminija enakih dimenzij.“

BMW Motorrad načrtuje, da bo leta 2025 predstavil ustrezno serijsko izvedbo v slogu modela Concept F 450 GS. Kdaj točno pride na trg in za kakšno ceno še niso razkrili. #BMWMOTORRAD #BMWG450GS #BABYGS